Wstęp

166 4 6
                                    

Obudziłam się cała zlana potem. Od tygodnia śnił mi się ten sam sen - śmierć mojego najlepszego przyjaciela.

Zginął jeżdząc po pijaku samochodem. Zderzył się z czarnym mercedesem. Zginał na miejscu.Wiedząc że nie będe już mogła zasnąć wstałam i podeszłam do szafy.

Wybrałam przypadkowe ciuchy i poszłam do łazienki. Wziełam prysznic, ubrałam się i umalowałam.

Zeszłam na dół myśląc że moich rodziców nie ma. Zdziwiłam się gdy zobaczyłam ich na kanapie w salonie oglądających telewizję.

Gdy mnie ujrzeli zgasili telewizor i poprosili mnie abym usiadła koło nich.

- Córeczko musimy ci coś powiedzieć-Zaczął tata.

- Przeprowadzamy się-dokończyła za niego mama.

- Ale czemu?

- Widzimy że bardzo przeżywasz śmierć swojego przyjaciela. Tutaj kazde miejsce ci o nim przypomina wiec postanowilismy że jeśli się przeprowadzimy będzie lepiej.

- Nigdzie się nie przeprowadzam, zostaje tutaj!

- Nie zostajesz. Poza tym dostaliśmy tam lepszą prace.

- Dla was tylko praca się liczy! To że przeżywam śmieć przyjaciela jest tylko przykrywką! Tak naprawde nie wiecie co czuje bo nigdy ze mna o tym nie rozmawialiście! Jestescie okropni!

Po tych słowach wybiegłam z salonu i udałam się do mojego pokoju. Po moich policzkach spływały łzy. Jak oni mogli mi to zrobic?

Z pod łożka wyjełam walizkę, podeszłam do szafy i zaczełam się pakować. Po godzinie byłam juz spakowana.

Zeszłam na dól by cos zjeść. Moich rodziców jak zwykle nie było. Zrobiłam sobie kanapki i poszłam z powrotem do mojego pokoju.Usiadłam na łożku i zaczełam przeglądać różne portale społecznosciowe.

Gdy spojrzałam na zegarek była już 19.30 a ja wiedząc że będe musiala wcześnie wstać przebrałam się w piżame i połazyłam się spać.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 17, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Pyskata księżniczka.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz