Byl to Adrien a Chloe a Alya najednou Cožeeeeee? Co? (No jen to že si černý kocour? třeba že? 😂😂) pak se Chloe jako první vzpamatovala a řekla takže vy oba jste nás vybrali? Ne to osud vás vybral.,,??,, to neřešte prostě s námi budete chránit Paříž. Hele napsala mi teta Mia z Londýna. Řekla Marinet.
SMS
Ahoj Marinet chci ti říct že přijedu zítra do Paříže spolupracovat s Anou Letečnou ( pardon ale lepší příjmení mě nenapadlo) je to moje věrná asistentka a modelka a dneska přijela do Paříže do rodného města. Tak se měj a zítra.
MiaMarinet
Adrien odešel a s holkama sme se bavili ještě hodně dlouho do noci a pak sme šli spát. Naštěstí je zítra sobota tak je to v pohodě.Zítra
Adrien
Probudil jsem se a řekl si že večer navštívím Marinet protože přes den mám zase ňakej rozvrh i na sobotu. Ach jo. No tak se deme fotit. Nesnáším svůj život. Konečně mám po focení a jedu domů. Tam se zamknu v pokoji a nechci aby mě někdo rušil. Samozřejmě se nejdříve navečeřím. Potom du navštívit Mari jako Černý Kocour, když přijdu vidím Mari jak navrhuje, tak sem zaťukal na okno. Mari mi otevřela. Ahoj číčo, jak se vede? Blbě, Má dámo. A pročpak blbě? Vždyť víš, otec a modeling. Tak to musíme zvednout číče náladu aby nám jí nezakumatizoval Lišaj, že? Ale jistě má dámo. Proměnil sem se zpět na Adriena. Kde máš rodiče Mari? Jeli na dvoudenní dovolenou. Aha, tak to tě tady nemůžu nechat samotnou. Ale ale, číča se o nás bojí co? Možná a přisunul si jí k sobě a začali se líbat.
(Teď trochu víc vášnivá scénka z pohledu vypravěče)
Adrien zač postupovat níž podél krku a svléknul ji tričko, Marinet ho sundala zase jemu. Přesunuli se na postel a sundali si kalhoty a zůstali jen ve spodním prádle. Adrien lehce přilehl Marinet a začal jí ještě vášnivěji líbat. Pak usnuli a najednou v 6 ráno bouchly dveře od bytu a oba se vzbudili a Adrian se schoval u Marinet v koupelně. Potom přišli rodiče Marinet do pokoje a viděli že Marinet spí tak šli otevřít pekárnu. Adrien vyšel z koupelny a zeptal se Mari copak někdo tady říkal že jedou na dvoudenní dovolenou, že? No jo jenže já nevěděla že přijdou tak brzy. Podívala sem se na mobil a uviděla jsem 2 SMS od Aly ( alji) čau kočko, nezašla bys náhodou do obchoďáku, bude tam i Chloe. Holka seš vůbec na příjmu? Sakra já se na tom domlouvala už včera, já sem takovej blbec. To nic princezno to stihneš tak se měj já mám zase ňáký to focení. Ahoj číčo.
Marinet
Když odešel tak sem si udělala hygienu vzala si kabelku s tikki a šla rychle do obchodního domu, tam už na mě čekala Alya s Chloe. Ahoj holky trochu sem spala moc dlouho. Dobře tak deme ale po cestě nám řekneš proč si toho tolik nenaspala. Připravovala sem se to říct ale najednou mě zachránil akuma, to je poprvé. Všechny jsme zaběhly do úkrytu a transformovali se. Zavolala sem Kocourovi že ho potřebujeme. Za chvíli tam přišel.Ahoj lidi tady je další kapča.
Za chvíli vydám další abych vynahradila to jak sem tady nebyla
Tak se mějte kouzelně
Vaše
Via Marinet
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents
FanfictionTento příběh se odehrává když je Marinet a Adrian už rok a něco (přibližně) Beruška a Černý Kocour. oba ví kdo jsou navzájem, ale co se stane a co budou dělat, když už nebude existovat Lišaj nebo aspoň nebude mít jeho mirákulum. Prosím jen upozorňu...