~H ιστορια της Αναστασιας!♥
Πληροφοριες:H Αναστασια ενα κοριτσι 3 γυμνασιου πανεμορφη και η ιστορια! Η Αναστασια οπως καθε πρωι πηγαινε μαζι με την αδελφης σχολειο που ηταν ενα χρονο μεγαλυτερη κι την ελεγαν κατερινα.Η Αναστασια ηταν πολυ ερωτευμενη με ενα αγορι απο την δευτερα λυκειου που τον ελεγαν κωσταντινο.Βεβαια εκεινος δεν της εδεινε σημασια γιατι του αρεσαν οι μεγαλυτερες κοπελες,η Αναστασια ειχε μια κολλητη απο το δημοτικο την Χρυσα και ηταν πολυ δεμενες.Μια μέρα πήγαν μαζί στο σχολείο και έπιασαν την συζητιση..Χρυσα:Σε βλεπω πολυ σκεπτικη τον τελευταιο καιρο μηπος υπαρχει και που πρεπει να μου πεις βρε Αναστασια?
Αναστασια:Μαλλον εδω και λιγο καιρο ερωτευτικα ενα παιδι..Πρωτη φορα ερωτευομαι..Δεν το πιστευω οτι μου συμβενει αυτο..Ο Κωστας ειναι♥
Xρυσα:Ποιος Κωστας?
Aναστασια:Αυτος που κανει παρεα με τον αδελφο σου δεν ειναι πανεμορφος?
Χρυσα: Σοβαρα? Δεν μας τα ειχες πει αυτα ;)
Αναστασια:Μαρεσει πολυ καιρο αλλα χθες μιλησαμε για πρωτη φορα και δεν μπορω να τον βγαλω απο το μυαλο μου ρε συ νομιζω για πρωτη φορα στην ζωη μου οτι ειμαι πραγματικα ερωτευμενη!
Χρυσα:Πες τα μου ολαα!Τι ειπατε τι εγινε? εκεινος σε θελει? σιγουρα σε θελει εισαι πανεμορφη! Αναστασια: Χαχαχα σε ευχαριστω μωρε..Που λες χθες ειμασταν στο κυλικειο και μου ειπε αν ημουν χθες στο εμπορικο κεντρο και το οτι με ειδεε..Και οντως με ειχε δει κι τον ειχα δει..Επισης με ρωτησε αν ειμαι αυτη που τον εκανα αντ στο facebookΧρυσα:Toν εκανες?
Aναστασια:Nαι♥
~Εκεινη την στιγμη που μιλαγενε μπενει ο αδελφος της Χρυσας με τον Κωσταα στην ταξη της Αναστασιας&Της χρυσας..Η Αναστασια οταν ειδε τον κωστα αμεσος Χαμογελασε!
Ο αδελφος της Χρυσας της ζητισε τα κλειδια απο το σπιτι γιατι εκεινος τα ειχε ξεχασει εκεινη την ωρα η αναστασια βρηκε αφορμη να μιλησει στο κωστα!
Αναστασια: γειαα
Κωστας:γειαα
Αναστασια: 5ωρο εχεις?
Κωστας:Oχι μωρε 6ωρο αλλα θα κανω κοπανα με τον κολλητο μου!..Ηθελα να σου κατι..Βασικα αστο βλακια..
~~Η Αναστασια χαμογελασε κι αμεσος απαντησε:
Πες το ρεε δεν πειραζει κι ας ειναι μαλακια...
ΚωσταςTo ξεχασα αστο
~Ο Αδελφος της χρυσας φωναζει τον κωστα να φυγουν..Ο Κωστας χαιρετησε την Αναστασια και οι δυο χαμογελαν
Χρυσα:Tα ειδα τα χαμογελακια αναμεσα σας πυστευω οτι σε θελει ΤΡΕΛΑΑ♥
Αναστασια: Λες να ακουσε αυτα που λεγαμε?
Χρυσα: Δεν τον ξες το αδελφο μου θα μας το ειχε πει αν τα ακουγε!
Αναστασια: Kατι πηγε να μου πει..Αλλα δεν μου το πε!
Χρυσα:Oτι θελει να σε παντρευτητε και να κανετε 7 παιδιαα
Αναστασια:7?0.0
Χρυσα: Aυτο σε πειραξε?? χαχα σε πειραζω..Θες να παμε να τους σπασουμε λιγο τα νευρα..Ευκερια να γνωριστεις κι με τον Κωστα καλυτερα!
Αναστασια:Κοπανα κι εμεις δηλαδη?
Χρυσα:Nαι αλλα θα πουμε στο αδελφο μου οτι ''ελειπε'' καθηγητης κι φυγαμε!
Αναστασια:Παμε αλλα πριν χτυπισει το κουδουνι!
~Τα κορτσια μαζεψαν τα πραγματα τους κι τουςς κι πειραν τον δρομο για το σπιτι της χρυσας ~Την ωρα που τα κοριτσια πηγαινανε στο σπιτι τα αγορια συζηταγεε..Ο αδελφος την χρυσας ο Σταυρος κι Κωστας!
YOU ARE READING
H Ιστορία της Αναστασίας♥
RomanceΗ ιστόρια είναι καθαρά ρομαντική φαντασίας!Την είχα γράψει πιο παλιά σε ένα site και τώρα εδώ..Η Πρώτη ιστορία στο wattpad. Μιλάει για την ιστορία μιας κοπέλας που λέγεται Αναστασία. Ελπίζω να σας αρέσει!!♥