- Vai, de ouale tale, cand o sa te prind, Cameron !!
Brutal inceput, nu ? Scuze... Sunt Boo Waters, am 21 de ani si lucrez pentru o revista Vogue, eh daca n-ati auzit de ea, sunteti varza, dar daia murata...
In fine, cateva lucruri despre mine, pai... Prietenul meu cel mai bun e gay, si numele lui e Cameron Frost, zis si omul care iti da batai de cap si stie orice magazin ce include un articol vestimentar... Eu pe de alta parte, sunt doar o fata ce nu-si mai aminteste de prietenii ei din liceu, din cauza unui accident, dar nu vreau sa discut despre asta.... Parintii mei, au murit din cauza unui atac de panica, pentru ca statusem in patul de spital timp de 2 saptamani, iar nimeni nu-mi dadea sanse de suprevietuire.... Acum locuiesc intr-un apartament cu Cam, pentru ca... Nu stiu exact, dar ma rog...
Bun, de la accident mi s-au sters anumite numere din telefon, iar timp de un an, am primit in fiecare zi, un apel de la "Harry 💜💜", mda.... Nu i-am raspuns niciodata, dar e cineva foarte insistent...
In fine trecand la actiune....
- Nuuu, n-ai cum !!! Si oricum pantofii astia nu se potrivesc !!!
- Nu-mi pasa !!! Vino chiar aici si da-mii !!
- Nup, i-ati botinele !!!
- Ugh, bine....
Mi-am incaltat botinele ascultandu-i sfaturile in privinta modei, ce inganfat..
-Cam ? Vii acum sau o iau inainte ?
-Ia-o inainte...
-Paaaa.
Am spus trantind usa in spatele meu, reluandu.mi drumul spre Vogue ca in fiecare zi normala... Ehh, cine stie ? Poate astazi va fi ceva schimbat...
-Caroline !! Vino putin !
Asta.i sefa, si ma cheama si Caroline, dar doar ea imi spune asa...
-Da, doamna Adeline ?
-Credeam ca nu ai un iubit, draga mea....
-Pai, nu am asa ceva...
-Prostii..A spus fluturandu.si mana prin aer, razand de mama focului...
-Doamna, va simtiti bine ?
-Mai bine ca niciodata, ma bucur ca in sfarsit ti.ai facut timp de un Fat Frumos, si apropo florile acestea sunt pentru tine...Spune scotand un buchet de trandafiri albastri de la spate....
-Ai liber o ora, da ? Citeste atent biletelul... Bine ?
-Okay...
Chiar nu stiu cine ar putea fi, sigur cineva care pur si simplu vrea sa isi bata joc de mine... Ma rog, hai sa vedem ce scrie pe acest biletel mirific.
Hei, ma intorc inapoi :) Mi-a fost dor de tine tare... ne vedem in 2 zile :)
Ce cacat? Cine pisici s-o trezit sa imi faca o farsa? Si sa nu indrazniti sa radeti, ca asta chiar nu e o gluma buna! O persona cu toate tiglele pe casa nu mi-ar face mie o farsa, pentru ca stie de ce sunt in stare...
Deci, o prietena mi-a spus ca-i place povestea asa ca... Sincer, n-am postat pentru ca am crezut ca o sa o dau in bara... Va rog pareri in comentarii si spuneti-mi daca merita sa o continui...
CITEȘTI
Amnesia HS
Fanfiction"Harry esti acolo? Da-mi un motiv sa nu ma casatoresc cu Ethan." Boo = O fata glumeata, frumoasa si isteata. Harry = Un baiat serios, misterios si increzator. Harry o cunoaste pe Boo, din copilarie, dinainte sa se mute in Londra, fara sa mai dea vre...