BÜŞRA'dan
Beynimin içinde uğuldayan seslere anlam veremiyorum.Gözlerimi araladağımda yogun güneş yüzünden bi kaç saniye kırpıştırdım.Her zamanki gibi ilk uyanan ben oldum.Sarsak adimlarla sari kafalarin odalarina doğru ilerledim.İçeriye daldigimda Yağmur ,koalanin agaca yapistigi gibi Miraya yapismis.Bu hallerini gordugumde ben kahkaha atmaya basladim onlarda kipirdanmaya basladilar.Yataga atladigimda buyuk bir sarsinti ile ikiside yere yapisti.Yağmur "noluyo ya "diye cirlarken Miray da hisimla beni bacagimdam tutup yere yapistirdi -ee kizlarda hakli uykularinin icine ettim-"kalkin hadi okula gec kalcaz" dedim odadan ayrilip kendi odama gectim dolaptan kendime siyah dizi yirtik pantolon ,gri salaş bi t-shirt geçirdim.Cantamin icine gerekli esyalari kattiktan sonra odayi terkettim.Guzellige onem vermedigim icin hazirlanmam 5 dakika surmedi.Ardindan mutfaga gectim her zaman ki gibi kahvalti yok -ne zaman oldu ki -sari kafalar suslenmekten boyle seylerle ugrasmazlar. Mira o kadar cok suslenmez ama yagmur cok susludur kahvalti masasini hazirladim ardindan mira geldi siyah yuksek belli sort ve beyaz salas t-shirt giymis belinede kirmizi kareli gomlek baglamis ve siyah bir ayakkabi vesiyah bir cantayla gayet iddiali bir kombin yapmis ardindan sarki soyleye soyleye giren bir adet yagmur yagmur ise kisa siyah çan etek uzerinede siyah bir bustiyer altinada siyah topuklu ayakkabi ve siyah bir klac canta oda gayet iddiali bir sekilde giyinmisti ardindan kahvaltimizi yaptik mira herzamanki gibi ben toplamam deyip gitti ve isler ben ve yagmura kaldi bizde hallettik hep beraber cantalari alip sokaga ciktik okul yakin oldugu icin yurumeye basladik ve okula vardikKESİT
Ucumuzunde ailesi zengin miranin ailesi yurt disinda kizlariyla fazla ilgilenmezler hatta hic ilgilenmezler
Yagmurun babasi oldu ve annesi tek basina yasiyo ve holdingleri var ve annesi yonetiyor yagmur ve miranin birbirlerine bu kadar bagli olmalari hem tek cocuk olmalari hemde aile ortaminda buyumemeleridir.
Busranin ise bir erkek kardesi var kucukken ailesini kaybetti o zamandan sonra tek varligi kardesi oldu busra ve kardesine dedesi bakti ama busra okul dolayisiyla muglaya tasindi kardeside dedesiyle kaliyorSimdi okula geldik bu arada hepimiz hemsirelik okuyoruz ve hepimizde bolumumuzu cok seviyoruz bu arada mirayin kuzeni arafta bizim okulda mimarlik okuyor ilk ders saglik dersiydi bir anda kapi acildi ve siniftaki herkes kapiya odaklandi .
MİRA'dan
Sinifa giren kuzenim arafti endiseli bir hali vardi ama onemli degildir diye takmadim bu arada yagmur da araftan hoslaniyo araftada biseyler var ama hadi neyse tabikide birbirlerinden hoslandiklarini bilmiyolar. Araf "mirayi almamiz lazim " dedi gayet sert tavriyla aaa arkasindada o cocuk yani batu bu cocuk cok sert bi o kadarda cekici ama onu sevmiyorum hatta gicik oluyor m kasinti herif .ama arafin en yakin arkadasi bu arada arafin sorusuna hocanin cevabi hayir oldu arafin sinirini gozlerinden anliyordum amannn banane cokta tin yine ne sacmalik icin cagiriyordu kim bilir ben bunlari dusinurken bir anda kocaman bir eli kolumda hissettim bu da kimdi demeye kalmadan batuyla yuz yuze gelmem bir oldu bu napiyordu boyle resmen beni zorla siniftan cikariyordu eee bizimkiler dururmu hemen onlarda pesimden geliuordu ki hoca batuyu durdurdu "sen ne yaptigini zannediyorsun evladim" batu nun cevabiysa "cekil lan onumden "oldu ve bir hisimla beni amfiden cikardi peki bu kadar acele olan sey neydi icimi kotu bir his kaplamisti tek soyledigim sey noldu!!! Olmustu.
YAĞMUR'dan
Sinifin icine araf girince yuzumde bir gulumseme olmustu ayni zaman da niye buraya geldilerinide merak etmiyor degilim araf mirayi almalari gerektigini soyledi hoca izin vermedi ama batu sinifa girip kolundan cekistire cekistire amfiden cikardi ve bizde hemen arkalarindan ciktik araf cok kotuydu onu ilk defa boyle goruyordum araf bir anda miranin yuzunu elinin arasina aldi ve "korkma bisey olmucak" dedi mirada "noluyo araf soyle artik" dedi sinirlenmeye baslamisti arafin dudaklarindan bir anda su sozler dokuldu "amcam kalp krizi gecirmis ve hastaneye kaldirmislar " ne yani miranin babasidami ... Hayir allahim lutfen olmesin mirada bu aciyi yasamasin lutfen, mira ailesi onunla ilgilenmesede onlari cok seviyordu ve onlarla vakit gecirebilmek icin eminim herseyini verirdi mira bi anda yere dusecekti ki batu erken davranarak onu belinden kavradi daha sonra mirayi ayaga kaldirdi ve "ilk ucakla romaya gidiyoruz araf "dedi aglamakli bir sesle bende " bizde geliyoruz "dedim araf ne kadar olmaz desede ona bize karismamasi gerektigini ve bu durumda asla mirayi yalniz bitakmicagimizi biraz yuksek cikan sesimle anlattim yuksek cikan sesimden olsa gerek bana oldurucu bakislar atiyordu bnde ona ayni bakislari atarak oradan bir iki adim uzaklasip miramin yanina gittim hemen, suan nasil cani aciyodur kim bilir bu aciyi sadece yasayan bilir babami tamda o gun kaybetmistim babam cok calisirdi o gun dogum gunumdu cok gec saatlere kadar onu bekledim ama gelmiyordu sonra bi anda annemin telefonu caldi telefonu elime aldim babam ariyordu hemen telefonu actim ve tanimadigim bir ses hanimefendi esiniz trafik kazasi gecirdi ve olay yerinde hayatini kaybetti dedi ne diyordu bu adam? benim babam herseyim! beni birakip cok uzaklarami gitmisti? ama babam bni birakip gitmezdiki ama gitmisti iste bizi tek basimiza birakti ve gitti . onu cok ozluyorum, o gunden sonra sol yanim hep eksik kaldi.
BÜŞRA'dan
İste yine bi deprem ve yine enkaz altinda kalan biz cani cok yaniyo gorebiliyorum ne kadar guclu durmaya calissada icinde kopan firtinalari hissedebiliyorduk apar topar eve gectik mira donuk bir sekilde otururken bizde yagmurla bir kac parca esya aldik araf ve batuda kendi evlerine gectiler zil caldi gelenler araflardi hep beraber asagiya indik asagida araf batu ve ismini bilmedigim bir cocuk vardi bn mira ve yagmur arafn arabasina bindik ve kisa zamanda hava alanindaydik araf elinde biletlerle geldiginde herkwse biletleri verdi son bileti uzattiginda tam elimi uzatmistim ki birisi bileti bnden once davranarak aldi ona oldurucu bakislar atarak elimi uzattim "ne duruyorsun ver biletimi "dedim atarli bir sekilde o ise umursamaz tavri ile yurumeye basladi bnde arkasindan" hey kime diyorum" dedim oda bana donerek "bnce kendine bir bilet almalisin ufaklik yoksa ortada kalacaksin bnden soylemesi" dedi ve goz kirpti 😉 delinin zoruna bak o bilet benim bikere dedim tam birsey soyleyecektiki araf onu boldu "kesin lan sesinizi yigit git kendine bilet al" dedi bu cocuk dogru soyluyor ama asiri kaba birisi arafa kizlara lan dememesi gerektigini soylemeli bnce .ahhh bu cocuk bni delirtecek ya bilet bnm diyor gitsin kendisi alsin ,kaba herif diyip bilet almaya gittim bunlarin hepsi mira icindi yoksa gorurdu o kaba herif ucaga bindik mira ve yagmur bir koltuga batu ve arafta bir koltuga oturdu bnde bnm yaslarimda yakisikli denecek kadar iyi bir cocukla oturdum bi anda öhööhö diye bir ses duydum" bilader bi baksana orasi bnm yerim "dedi yigit cocukta meseleyi uzatmamak icin kakti ve yigit hic utanmadan yanima kuruldu ona oldurucu bakislar yollayarak onume dondum ve gozlerimi kapattim zira yuzunu gormeye tahamulum yok ve sonunda ucak havalanmisti kendimi yavas yavas uykuya teslim ederken aklimda tek bir soru vardi romada bizi neler bekliyordu!!!
Multide yağmur var!!!!!!!!
Eger hikayeyi begenirseniz yeni bolumler gelir arkadaslar lutfen begenin 😊😊😊 seviliyorsunuzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRONİK AŞK
Teen FictionTANITIM Büşra Gökkaya:İnatçı,gerektiğinde sinirli,ama bir o kadar da masum ve sıcakkanlı bir genç kız.Her şeyi değil ama bazı şeylerinden daha değerli olan dostları var. Güzelliğe önem vermeyen samimi bir kişilik. Mira Esendemir:Bir insan hem ok he...