Oscar P.O.V.
Kad sam usao u wc,Megan je usla za mnom.Gledao sam je zbunjeno dok mi je lagano prilazila.Kad mi se skroz priblizila,gledala me zavodljivo,a onda me odjednom poljubila.Tada se cuo Mariin glas.
M:Oscar,obecao si mi.(rekla je razocarano i otrcala.Nesto me preseklo u grudima.Brzo sam odgurnuo Megan od sebe i potrcao za Mariom.Ova kucka,Megan,je namerno to uradila da bi nas posvadjala.Vratio sam se do naseg stola,ali Maria nije bila tamo.Pa kad je pre mogla da ode?Pozvao sam je na telefon,odbila mi je poziv.Kada sam pokusao drugi put,telefon joj je bio iskljucen.Brzo sam izasao iz kluba i pogledao oko sebe.Ugledao sam je na stepenistu.Izgledala je tako slomljeno.Osetio sam bol u grudima.Ponovo sam to uradio,povredio sam je i sjebao sve.Polako sam joj prisao)
Ja:Maria?(rekao sam tiho.Obrisala je suze)
M:Znala sam da ne mozes da odrzis obecanje.(rekla je razocarano i ustala.Krenula je negde,ali sam je uhvatio za ruku i okrenuo prema sebi)
Ja:Maria,namerno je ovo uradila da bi nas posvadjala.
M:Tebi je izgleda postala navika da me lazes i povredjujes,ali nazalost meni nije da ti stalno oprastam.(pogledala me u oci)Izmedju nas je sve zavrseno.Vise necemo da budemo ni prijatelji,jer ni to ne zasluzujes.(izvukla je ruku iz moje)
Ja:Ne radi mi to,molim te.(osetio sam peckanje u ocima)
M:A sta treba da radim?(koliko god da je ona mislila da izgleda ravnodusno u ovom trenutku,osetio sam bol u njenom glasu.Ali stvarno nisam hteo da se ovo desi.Nisam zeleo da je povredim)
Ja:Da shvatis da je ona poljubila mene,a ne ja nju.
M:Ona ti se svidjala odavno,a veceras sam primetila kako te gleda,verovatno se i ti njoj svidjas.Ne zelim da budem neka prepreka izmedju vas...(prekinuo sam je)
Ja:Da sam hteo da budem sa njom,ne bi' sad bio ovde,nego sa njom u wc-u,ali nisam jer sam jebeno zaljubljen u tebe i samo tebe zelim,shvatas?(spustila je glavu)
M:Sta bi ti radio da si sad video u wc- u kako se ja ljubim sa Edenom?(pitala me posle nekoliko trenutaka.Sama pomisao da joj je on u blizini,a tek da ljubi njene usne, stvarala je ogromnu ljubomoru i bes u meni)
Ja:Verovatno bih ga premlatio.(podigla je glavu i pogledala me)
M:A sa mnom bi raskinuo,zar ne?(spustio sam pogled,jer stvarno nisam znao odgovor na ovo pitanje)Eto vidis.Uradio bi isto,sto ja sad radim.Raskidam sa tobom.(ponovo je krenula,opet sam je uhvatio za ruku i okrenuo prema sebi.Zeleo sam da bar jos jednom osetim njene usne.Nezno sam je poljubio.Osetio sam vatromet u stomaku.Brzo se odmakla od mene)Nemoj.(rekla je tiho)
Ja:Izvini.(pustio sam joj ruku i odmakao se jedan korak)Idemo kuci?
M:Ne zelim da idem sa tobom.Taksi koji sam pozvala bi trebalo da stigne svakog trena.
Ja:Necu da dozvolim da se ovako kasno vozis sa bilo kim sama u autu.
M:Rekla sam da ne zelim da idem s tobom.
Ja:Necu da progovorim ni rec do kuce,obecavam.(nasmejala se ironicno)
M:Ti obecavas?(pitala me sa dozom ironije)
Ja:Maria,namerno je to urad...(prekinula me)
M:Icicu sa tobom samo prestani da lazes,molim te.I ovog puta pokusaj da odrzis obecanje.(hodala je ispred mene do auta)
(...)
Budi me zvuk alarma.Jedva sam ustao iz kreveta i otisao da se istusiram i operem zube.Kad sam zavrsio,obukao sam se i sisao dole.Nikog nije bilo u kuhinji i dnevnom boravku.Nicole sigurno spava,a cale je na poslu.Maria je silazila niz stepenice.Samo me pogledala i prosla pored mene.Ne mogu da podnesem ovakav odnos izmedju nas.Izasao sam iz kuce za njom.Ona je usla u taksi,a ja u svoj auto.
Dok sam hodao do skole.Megan mi je prisla.
Mg:Gde ti je Maria?Mislila sam da ste u vezi.(rekla je sa osmehom)
Ja:Prestani da budes kucka.Ono sto si sinoc uradila nije bilo fer prema Marii.(priblizila mi se)
Mg:A ti prestani da glumis nevinasce.Znam da ti je prijao poljubac.(odmakao sam se)
Ja:Moram da te razocaram,nisi ni blizu Marii.Zao mi je.(rekao sam ironicno.Zaobisao sam je i usao u skolu.Video sam Mariu kod ormarica.Ne mogu vise da podnesem ovo,idem do nje.Prisao sam joj.Pogledala me na kratko,a onda vratila pogled na ormaric)
M:Treba ti nesto?(pitala me nezainteresovano)
Ja:Pa tako nekako.
M:Sta ti treba?
Ja:Ti.(priblizio sam joj se.Malo se odmakla)
M:Mislim da te ceka Megan.(uzela je knjige iz ormarica i otisla u ucionicu.Necu odustati dok se ne pomirimo.Usao sam u ucionicu.Krenuo sam na mesto pored Marca,ali me zaustavio ulazak profesorke biologije.To,sedim sa Mariom)
P:Oscar,gde si krenuo?Sedis u prvu klupu.
Ja:Znam,nego sam krenuo po svoju drugaricu.(pogledao sam u Mariu.Ustala je)
M:Nema potrebe,znam i sama da hodam.(nasmejao sam se i seo u prvu klupu.Ona je dosla posle nekoliko sekundi.Mrzovoljno je sela pored mene)
P:Oscar,sta si uradio drugarici?Nesto je neraspolozena.
Mg:Prevario je sinoc.(rekla je Megan umisljenim glasom.Maria je spustila glavu)
Ja:Nisam je prevario.Neka kucka me poljubila na silu.
Mg:Ne lazi,prijalo ti je.(ponovo se ubacila Megan)
M:Profesorka,mogu do wc-a?
P:Naravno,Maria.(ustala je i izasla iz ucionice)
Ja:Mogu i ja,molim vas?(napravio sam puppy face)
P:Ajde idi.(brzo sam izasao iz ucionice.Video sam da je Maria usla u zenski wc.Usao sam za njom)
M:Ovo je zenski wc.(rekla je dok je otkopcacala dugmice na kosulji)
Ja:Znam.(nisam sklanjao pogled s njenih ruku na dugmicima)
M:Pa sta onda trazis ovde?(okrenula mi je ledja i skinula kosulju.Brus joj je bio otkopcan)
Ja:Dosao sam da ti pomognem da zakopcas brus.(prisao sam joj)
M:Nema potrebe.(nisam je slusao.Sklonio sam joj kosu na stranu i zakopcao brus.Pogled mi je zastao na njenom vratu,hteo sam da ostavim poljubac na njemu,ali se ona ubrzo sklonila)Hvala.(rekla je malo tise i obukla kosulju)
Ja:Hoces i kosulju da ti zakopcam?
M:Ne.(ponovo je nisam poslusao.Uhvatio sam rub njene kosulje i povukao je prema sebi.Polako sam joj zakopcavao dugmice.Kad sam dosao do njenih grudi,slucajno sam ih dodirnuo.Pogledali smo se)Kreten si.(spustila je pogled)
Ja:Znam.(zakopcao sam joj kosulju do kraja)
M:Zasto si mi zakopcao dva poslednja dugmeta?(htela je da otkopca.Uhvatio sam je za ruke i zaustavio je)
Ja:Ne zelim da ti Eden gleda grudi.(mali smesak se pojavio na njenom licu,koji je je ona bezuspesno pokusla da prikrije)
M:Ne moras vise da brines za mene.
Ja:To sto si raskinula sa mnom,ne znaci da ja jos uvek nisam zaljubljen u tebe.(zagrizla je donju usnu)Ne grizi usnu.Znas kako to deluje na mene.
M:Okej.Mislim da je vreme da se vratimo na cas.(prosla je pored mene i izasla iz wc-a)
KAMU SEDANG MEMBACA
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
Fiksi Penggemar"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."