Jakiś tam czas później
-Tak-odpowiadam ze łzami w oczach.
-Możesz pocałować pannę młodą-Dmitrij odsłania welon z mojej twarzy, pochyla się nade mną, obejmując ciepłymi dłońmi w talii. Składa delikatny pocałunek, który ja oczywiście pogłebiam.
Wychodzimy jako ostatni z kościoła wszyscy podchodzą do nas z gratulacjami. Po kilku minutach, w których każdemu poswieciłam chwilę , wsiadamy do swojej długiej, białej limuzyny ozdobionej bukiecikami z białymi różami i czarnymi elementami. W wężyku pojazdów jedziemy jako pierwsi. Dłonie moja i mojego MĘŻA leżą wplecione na jego kolanie. Złote obrączki z wygrawerowanymi inicjałami oraz datą błyszczą na naszych palcach. Druga ręka mojego mężczyzny spoczywa na moim ledwo jeszcze zauważalnym brzuszku.
-Jak się czujesz?-pyta czule, kiedy przerywamy pocałunek.
-Jestem najszczesliwszą kobietą na tej planecie.
-A jak się ma naszą fasolka ?
-Znakomicie.
-Czy dzisiaj im powiemy?
-Tak. Kolejny powód do świętowania.
-Kocham Cię.-szepcze w jego usta.
-Ja Ciebie również, kochanie.Tak więc to już koniec. 😭😭😭
Tak trudno rozstać mi się z tą książką. 😢😢😢
Ale kiedyś trzeba.😟😟😟
A więc tak . 😫
Dziękuję wam za czytanie.💗💗 Dziękuję za każdą gwiazdkę,❤ komentarz,💓 miłe słowa otuchy😍 i pocieszenia.🙆🙆🙆 Wyrozumiałość😋,wytrwałość. Dzięki wam miałam siłę💪💪💪 oraz wenę ✒by dotrwać do końca.I chciałam przeprosić za liczne błędy które się tutaj znalazły. Nie chce się tłumaczyć bo robiłam to już za dużo razy.
Rose i Dmitrij wyznają sb miłość.
💑❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💑
Więc ja również mogę to zrobić.
Kocham Was!!!!!! Dziękuję !!!! Kocham, kocham, kocham!!!!!!
JESTEŚCIE MEEEEGAAAAA!!!
😘😘😘💝💝💝💝💝💝💝😘😘😘MOIM kolejnym opowiadaniem będzie: "Bad boys for Bad girl". Mam nadzieję że i tam mnie odwiedzicie i zostawicie po sobie ślad. Zacznę od nastepnego tygodnia. Do zobaczenia, usłyszenia, napisania. 😗😗😗😗
CZYTASZ
Akademia Wampirów-moja Historia
FanfictionRose walcząca z całym światem i ze sobą samą. Dmitrij,który ją kocha, ale rani ją, Mayson umiera, pojawia się wiele osób na których zależy młodej Hathaway. Pozna swoją przeszłość jak i przyszłość. To moja wersja Akademii wampirów, zapraszam, myślę...