Dešimta dalis

8 0 0
                                    

Aš taip džiaugiuosi!!! Ačiū jums už 200 peržiūrų!!! Gal jum tai atrodo mažai, bet man tai didelis skaičius. Ačiū jum kurie nuo pat pradžių šią istorija skaitė. Aš labai atsiprašau, kad ilgai nekėliuo dalių. Tikiuosi jums patiks kitos mano dalys. Myliu jus! 😘😘😘

******************************

- Nagi.... Greičiau einam.... - zyzdama pasakiau Izakui ir Domui. Jie lėtai ėjo už manęs.

- Nezysk. Juk Domas yra žmogus, o dar ir vaikas. - pasakė Izakas.

- Tai jam pasisekė, kad jis tik vaikas, nes jei jis būtų suaugęs jis būtų jau miręs, - šaltai atsakiau Izakui. Izakas pažiūrėjo į Domą, kuris ėjo šalia jo.

- Tu manęs neišgasdinsi, nes aš tavimi pasitikiu, - pasakė man Domas. Jis šypsojosi.

- Neturėtum.... Aš vistiek esu vampyrė.

PO KELIŲ VALANDŲ

Mes priėjome prie juodojo miško. Jie nežino kas čia yra. Aš sustojau ir ilgai žiūrėjau į mišką.

- Kotryna, kas atsitiko??? - paklausė manęs Izakas.

- Čia yra juodasis miškas. Jis sukelia mums pačius blogiausius jausmus. Tai liūdesį arba pyktį. Kai eisi per šį mišką tu pamatysi tau brangų žmogų, kuris sakys tau skaudžius žodžius. O liūdesį ir ašaras valgo Mėlynėji demonai, - pasakiau Izakui ir Domui.

Mes įžengėme į mišką. Aplink mane atsirado dūmai ir aš jau nubemačiau jų.

***** Izako pozicija *****

Kai išsisklaidė dūmai aš prieš save pamačiau Kotryna. Ji man pasakė:

- Aš tavęs nemyliu! Tu man buvai tik žaidimas! Hahahahahhaha!

Pajutau, kaip į mano širdį susmigo tūkstančiai peilių. Po kelių prisimeniau ką man sakė tikroji Kotryna. Aš pribėgau prie Kotrynos kopijos ir ją nužudžiau. Apsisukau ir pradėjau ieškoti Kotrynos ir Domo.

***** Kotrynos pozicija *****

Prieš save pamačiau stovintį Izaką. Jis man sakė.

- Tu man nereikalinga!!! Aš tavęs nekenčiu!!! Visa mano meilė tau buvo tik melas!!!

Šie žodžiai buvo tokie skaudūs, kad aš net parklupau ant žemės ir pradėjau verkti. Pakėliau galvą ir prieš save pamačiau stovintį mano tėtį.

- Tu man ne dukra!!! Aš tavim nusivyliau!!! Tu man buvai tik dukra dėl garbės man!!! - pasakė jis.

Po kelių sekundžių prieš mane stovėjo vampyrus karalius.

- Tu nenusilpelniai būti vampyrė!!! Tu niekam nereikalinga!!! Tavęs neturėtų būti šiame pasaulyje!!! - pasakė man vampyrų karalius.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 27, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Tikra meilė niekada neišnyksta Donde viven las historias. Descúbrelo ahora