Αμέσως μόλις έκλεισε την πόρτα του δωματίου της,έπεσε πάνω σε κάποιον.
''Άλεξ;Ό μι τζι!Είσαι καλά;!Σε ψάχναμε παντού!''
''Λους;!Θεέ μου είσαι καλά!''Είπε ανακουφισμένη και οι δύο φίλες αγκαλιάστηκαν σφιχτά.
''Οκει...φτάνει με τις αγκαλιές!Που ήσουν;;''
''Δεν θα πιστέψεις ποτέ τι έγινε!Ήμουν στ-Μισό...Ο Ντέιβ και ο Κάιλ;!''
''Τι εννοείς;;''
''Που είναι;!''
''Στα δωμάτια του μάλλον,τους είδα πριν λίγο.Γιατί;;Τι έγινε;!''
''Όπως έλεγα ή-''
''Αγαπητή Σνόου νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε μία μικρή συζητησούλα εμείς οι δύο..Δεν συμφωνείς;;''Του διέκοψε η διευθύντρια Μπρίτανι.
''Ναι...Λους...θα τα πούμε μετά.''
''Ναι καλά!Έρχομαι μαζί σου!Δεν σε αφήνω μόνη σου!''Η Άλεξ της χάρισε ένα μεγάλο χαμόγελο και μαζί,ακολούθησαν την διευθύντρια στο γραφείο της.
Λίγα λεπτά μετά...
''Τι έγινε;Τι σου είπε;;''Ρώτησε η Λους που ήταν έτοιμη να κοιμηθεί περιμένοντας την.
''Με ρώτησε που ήμουν...''
''Και;;Τι της είπες;!''
''Εμμ...να...Την ώρα που έλειπα και εγώ έλειπε και ο Κρίστοφ...ήταν και αυτός μέσα και...να...της είπε ότι ήμασταν μαζί πίσω από το σχολείο και...''
''Και ήσασταν;!;!''Είπε με ενθουσιασμό αυτή τη φορά.
''Όχι βέβαια!Θα σου πω τι έγινε στο δωμάτιο.Πρέπει να φωνάξουμε και τον Ντέιβ με τον Κάιλ.''
''Οκει...Εγώ πάω στον Ντέιβ.Εσύ στον Κάιλ!''Της ανακοίνωσε και γύρισε για τα δωμάτια των αγοριών.
''Μισό!Γιατί εγώ να πάω στον Κάιλ πάλι;;Όλο εγώ τον φωνάζω!''
''Δεν σε ακούω!!Τα λέμε στο δωμάτιο μας!!''
Με ένα βλέμμα δυσαρέσκειας άρχισε να κατευθύνεται,βαριεστημένα προς το δωμάτιο του Κάιλ.Όταν τα παιδιά μαζεύτηκαν στο δωμάτιο των κοριτσιών,κλείδωσαν την πόρτα και μετά,κάθισαν για να ακούουν με προσοχή την Άλεξ.Όταν τελείωσε όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό.Απόλυτη ησυχία διαπέρασε τον χώρο,μέχρι που ο Κάιλ αποφάσισε να σπάσει αυτή τη σιωπή.
''Και είσαι σίγουρη ότι ήταν κοριστίστικη φωνή;;Είπες ότι δεν άκουγες καλά!Θα μπορούσες άνετα να άκουσες μία άλλη φωνή και να την πέρασες για μία άλλη και να μην άκουσες αυτό που νομίζεις ότι άκουσες αλλά κάτι δι-''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The girl who travels through the time [By Joy]
Gizem / GerilimΗ Άλεξ είναι δεκαπέντε χρονών και μεγαλώνει σε ένα ορφανοτροφείο μετά τον θάνατό των πλούσιων γονιών της.Η θεία της η Κλαρα δεν δέχτηκε να μεγαλώσει αυτή την ανηψιάς της,αλλά φρόντισε να έχει ότι θα επιθυμούσε ένα κορίτσι στην ηλικία της.Τα χρόνια π...