13.bölüm alışveriş

60 4 3
                                    

Ufff lanet şu güneşten bıktım sabah yine gözüme gelen güneşle uyandım
"ay yeni bir gün allah sayi bugün duruyla elbise bakmaya gidicektik unuttum duru beni öldürücek"
Hemen banyoya gidip duş alıp çıktım
rutün işlemlerimide bitirip odaya geçtim.

Dolabımın karşısına gidip uçaları dantelli  şort üstünde resimli ola  beyaz t-shirt  giydim evet saçımı da sade bir topuz yapıp sade makyaj yaptıktan sonra hazırdım.Allah telefonuma bakmadım hemen yastığımın altındaki telefonumu aldım.

"aman tanrım didim bu ne durudan 10 msj 29 arama yankıdan 7 msj 19 arama ben kesin yandım"hemen durunun mesajlarına baktım

"hadi bakalım kalkma zamana bugün çok işimiz var"

"heyo kızım kalkmadınmı daha"

"ya kızım cevap versene"

"dövicem seni üstünde ayaklarımla ezicem görürsün sen"allahım yandım çok korkuyorum sen sevdiğin kullarını korursun benide seviyosundur korursun yarabbim

"yaa tansu yeter ama hayla daha mı unayamadın"

"uyan uyann uyannnnn"

"UYANN"

"alacağın elbiseni yırtıcam"

"tansu uyan uyan artık gelip dövicem artık"sabır ver allahım"msj okurken yeni msj geldi.

"10 dk içinde ordayım azrailin geliyo"ay ben daha kahvaltı yapmadım hemen aşşağıya koştum

"anneeeee anneee hemen kahvaltı yapmamız gerek" aşşağıya inene kadar nefessiz kaldım resmen.

"noldu kızım 3.dünya savaşı mı çıkıyo bu ne telaş"

"evet anne birazdan duygu gelip benim üstümde çıkartıcak o savaşı"

"yine ne yaptında kızdırdın kızı"

"herşey benim yüzümden zaten demi"

"öyle gibi gözüküyo"

"anneee"

"anne demeyi bırakta kahvaltını yap şimdi duru gelirse yaptıtmaz"

"haklısın ama ben sizle yapmıcakmıyı"

"duru buraya gelip 3.dünya savaşı çıkartıcak diyosun ve sen hayla sizinle kahvaltı yapmıcakmıydım diyosun"

"anne zaten korkuyorum"hemen kahvaltı masasına oturup ayı gibi yemeğe başladım çok acıkmışım galiba allah zil çaldı.

"tansu kapıya bakarmısın kızım"

"anne bakamam kesin duru gelmiştir ve aklında beni nasıl öldürücek diye planlar vardır"

"kızım bak şu kapıya böyle daha çok kızdırıyosun duruyu"

"tamam sen kazandın"

"herzaman" hemen kapıya baktım.
Karşımda kızgın boğa gibi bakan duruya baktım  o da benim gibi şekilli şort ve üstüne bordo üst üstünde star
bucks coffee t-shirt giymiş ve saçlarını yandan örmüş.

"nasılsın cnm"

"çok iyiyim canım" tabiki dişlerini sıkarak demedi

"ee içeri geçsene"

"tabi geçiyim ben bi"ikimizde içeri geçtik annem duruya meaba dedikten sonra abimleri uyandırmaya gitti biraz zor uyanır onlar.
Annem gider gitmez duru üstüme atladı

"lan o telefonlar neden açılmıyo***** soktun telefonu"

"no no no çok yanlış düşünüyosun ayıp yani sadecek uyuyodum ve duymamışım o kadar"

"yani o kadar kızım kaç kere aradım msj attım"

"biliyorum ama daha yeni uyanmıştım hem yankıda birsürü aramış ben sadecek seninkine baktım yani"

"tamam neyse hadi gidelim artık geç kalıcaz"

"istersen babam bırakır"

"hayır gerek yok babam dışarda bizi bekliyo o bizi bırakıcak"

"eee neden söylemiyosun hadi gidelim o zaman"

"anneeee biz gidiyoruz berk amca bizi bırakçak"

"tamam annecim bende şu iki ayıyı uyandırmaya çalışıyorum ama nafile"

"sana kolay gelsin o zaman"

"hadi çıkalım canım"

"tamam canım"ayakkabılarımızı giyip hemen berk amcanın arabasına bindik bende alışveriş merkezine gidene kadar müzik dinledim.

Tabikide ıggy azalea'dan team dinledim bu şarkıya bayılıyorum en sevdiğim şarkı listesinde birinci müzik dinlerken geldiğimizi farketmedim hemen arabadan inip alışveriş merkezini içine girdik ve yine o kılasik aramadan geçtik

"ilk önce hangi mağazaya girelim tansu"

"bilmem aaa buldum bak şurdaki elbiseler güzele benziyor"

"tamam hadi bakalım"benim gösterdiğim mağazaya girdik anlatamayacağım şekilde elbiseler denedik ama yine hüsran hiç beğenemedik ordan çıkıp başka bir mağaza ordan çıkıp başka başka mağazalara girdik ama hiç istediğimiz gibi yok.

"yeter artık hiç bişey bulamadık napıcaz"

"bu gidişle biz gidemeyiz açılışa"

"bugün alamazsak yarın hiç alamayız"

"aynen ohaaa şurdaki mağazaya bak çok güzel hemen buraya girmeliyiz" hemen benim göstediğim mağazaya gittik ikimde hemen beğendiğimiz elbiseyi aldık ve kabine girdik.

"kızım ben bunu alıyorum çok güzel yakışmışmı bana"

"tabikide yakışmış benimki nasıl olmuşmu"

"olmazmı kızım olmuş tabiki"

"hemen alalım o zaman ama ayakkabıyı napıcaz aslında benim buna göre var"

"benim de bu elbiseye göre var ayakkabım"hemen elbiselerimizin parasını ödeyip mağazadan çıktık.

"çok yoruldum biryere otursakmı duru"

"aynen bende yoruldum aaa bak şurada oturacak yer var gel oyuralım.Biraz oturduktan sonra duru berk amcayı bizi alması için aradı bizde berk amca gelesiye kadar alışveriş merkezinden çıktık tam çıktığımızda berk amca geldi.

Sonunda eve gelebildik saat 10.45 olmuştu bizimkilere yorgun olduğumu söyleyip odama çıktım.
Elbisemi dolabıma asıp bonyoya girdim.Banyodan çıktıktan sonra üstümü giyinip süpermen gibi yatağıma atladım tam uyucaktım yankı aradı bugün hiç konuşmadık attığı mesajları da bakmadım canım istemedi herhalde şimdide bakamıcam çünkü çok yorgunum malesef  yankıcım uyumam daha önemli telefonumu kapatıp o güzel yastığıma gömüldüm bu yastığı çok seviyorum beni mutlu eden tek şey yastığım.

Oh be yarın öğlene kadar yatıcam dermişim uff yarın açıkış var bikerede birisç gelip demiyo ki tansu öğlene kadar yatabilirsin diye acıyın bana şu garibana yarın çok yorucu bir gün bekliyor tansu.Sonunda mışıl mışıl uykuya daldım.






















EVET ARKADAŞLAR SINAVLAR YÜZÜNDEN YB GEÇ YAZDIM AMA BU SEFER UZUN YAZDIM SİZİN İÇİN SİZİ SEVİYORUM İŞALLAH BİDAHA BU KADAR UZATMAM YB VOTE VE YORUÖLARINIZI ÖPÜYORUM YB GÖRÜŞMEK ÜZERE  BAYSSSS ;)))






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak Aşk (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin