Arkadaşlar, yılsonu sınavıma 18 gün kaldı. Ve sınavdan sonra 1-1,5 aylık bi kedi yavrusu alacağım. Aslında, -ablam bi tane anime falan izlemiş. Oradaki bi karakterin adı mişka imiş. Ablam da kedinin adına mişka koydu. Bi ara kedi hamileydi. Sonra doğum yaptı. Ve 4 tane yavrusu oldu garibimin. Neyse işte. Bu yavrulardan bi tanesini alacağım. Sütten kesilince tabi. Ama yavru doğalı 1 veya daha fazla hafta oldu. Ondan sonra gerisi gelir işte. Kedinin fotosunu atacağum size canlar. Bide hep abur cabur alacam ve film izliycem. Parti verecem. Sizler için en güzel resim, video, hikâye hazırlayacam. Vuuhuuu!(pinkie çığlığı atıyom)
Yazar: Heyecanlı mıyız?
Okuyucular:Heyecanlıyız!
Yazar: Heyecanlımıyız!?
Okuyucular: Heyecanlıyız!!
Yazar: KUDURMAYA HAZIR MIYIZ VE HEYECANLI MIYIZ!!!!!??????
Okuyucular: EEVEETTTT!!!!!!!!!! VVUUUHUUU
öyleyse güzel. Ben twilight sparkle( bu Pony tam benlik olduğu için twilight mışım gibi görün.) ve sunset ile vakit geçireceğim.(ilk takipçim. Hani Enes batur ve sunset delisi olan. Onu kasdettim.) onunla biraz yazışıp eğlenmeyi düşünüyorum. Elbette sizide unutmadım şekerler.
Hadi.. Muck... Good bye.(Sudoku en kolay nasıl çözülür? Suya dokunularak)
HAHAHAHA! <3
Bide vlog(doğru yazdım mı emin değilim tam) yazmayı düşünüyorum.Siz nediyonuz bu işe bakiim