10080

666 9 1
                                    

Povestea nu este a mea. Tot ce am facut eu e sa o traduc din engleza, cu mici schimbari contextuale de expresie. Fanfic-ul ii apartine utilizatoarei "EXObubz", iar titlul este acelasi -10080-. Mi-a dat o oarecare eroare cand am incercat sa postez linkul, dar originala o gasiti pe asianfanfics.com cu detaliile utilizatoarei pe care le-am listat mai sus. Pur si simplu mi-a placut prea mult ca sa nu dau posibilitatea, si celor mai mici sau celor care inca nu inteleg engleza atat de usor, sa citeasca.
Sper sa va placa si imi cer scuze pentru eventuale greseli pe care le-am omis cand am corectat!


____________________________________________________

7 luni, atat a durat perioada in care s-au curtat inocent unul pe altul. Fericirea lor era masurata in toate momentele in care plangeau de ras impreuna, in noptile infinite in care adormeau prinsi unul in bratele celuilalt, si in toata dragostea pe care si-o purtau reciproc. Saruturile scurte in campusul universitatii erau de ajuns ca noaptea sa fie placuta. Ii luasera cam 2 saptamani lui Chanyeol sa se adune, sa poata avea destul curaj sa-l abordeze pe micutul saten cu care avea unul dintre cursuri, dar ii lua doar o secunda lui Baekhyun sa spuna da oricarui lucrul pe care frumosul tanar inalt avea sa-l intrebe.
In decurs de o luna, cu fiecare zi ce trecea s-au cunoscut din ce in ce mai bine. Baekhyun era un tanar scriitor, specializat in literatura Engleza si jurnalism, desi nu avea niciun plan de a lucra pentru vreun ziar sau revista. Prefera sa scrie romane si sa fie independent. Chanyeol, de altfel, era interesat de marketing si afaceri. Toti cei din jur care ii vedeau impreuna erau convinsi ca e prea putin probabil sa fie compatibil in vreun fel. Baekhyun era mereu deschis in priviinta gandurilor si sentimentelor, mereu zambitor, pe cand Chanyeol era destul de tacut si foarte linistit. Diferentele dintre ei au ajuns mai departe de studii si personalitate. Baekhyun prefera cafeaua cu lapte si zahar, scriind despre situatii imposibile si fantastice, in timp ce Chanyeol isi bea cafeaua tare si simpla, preferand partea practica si rationala a lucrurilor. Oamenii au continuat sa creada ca personalitatea plina de viata a lui Baekhyun nu s-ar conecta niciodata cu cea obiectiva si rationala a lui Chanyeol... dar s-au inselat.

Dupa 7 luni perfecte, Chanyeol i-a cerut sa mana, iar micutul lui saten, Byun Baekhyun, a spus da.

Au asteptat cateva luni inainte sa-si promita iubirea eterna pe care doar moartea s-o poata rupa. Dupa nunta si absolvire, si-au gasit un apartament impreuna. Era micut, dar amprenta lui Baekhyun l-a transformat in ceva ce se simteam ca 'acasa'. Acasa unde Chanyeol se intorcea nerabdator in fiecare seara cand ajungea obosit de la birou. In fiecare seara ii promitea micutul sau ca intr-o zi ii va darui o casa mai mare, una pe care sa o poata decora pana la orizont. Si in fiecare noapte, Baekhyun ar zambi culcusindu-se la pieptul iubitului sau, in semn de multumire.

Capacitatile si farmecul lui Chanyeol, i-au oferit rapid oportunitatea de a urca pe scara companiei, lucru care i-au facut si veniturile sa creasca. Intr-o noapte l-a tras usor pe Baekhyun in fata laptop-ului langa el, luandu-i mana in a sa:

"Baek," a inceput cu o voce calda, "Vreau sa-ti cumpar casa pe care mereu ti-am promis-o."

Cu buzele aproape tremurand, Baekhyun a dat din cap usor, lasandu-si bratele sa-i gaseasca talia sotului sau. In acea noapte a adormit incurcat in bratele lui Chanyeol, cu buzele captive intre ale lui.

Casa urma sa acomodeze ce Chanyeol a crezut ca Baekhyun are nevoie pentru scris: pace si seninatate. Au gasit o casa micuta, dar foarte tacuta intr-un cartier rezidential de la marginea orasului. Cand Chanyeol s-a intors la Baekhyun intrebandu-l daca ii place, stia deja raspunsul.

"E perfecta, Yeol.."

Zambind, Chanyeol i-a luat iubitului sau mana in a lui : "Atunci, o luam. "

Uitandu-se putin in sus la Chanyeol, Baekhyun a mormait putin ingrijorat : "Dar e la o ora departare de biroul tau. "

Chanyeol a zambit : "Daca e perfecta, atunci nu ma deranjeaza.  Sunt doar 60 de minute departare, si nu e imposibil de facut naveta. "

Dupa cateva secunde, Baekhyun a intrebat iar daca este in regula pentru Chanyeol sa faca asta. Chanyeol a zambit dand din cap, iar contractul a fost semnat.



Aranjamentul fuse ca Chanyeol sa calatoreasca inainte si inapoi la locul de munca, dar cu timpul, munca lui s-a aglomerat, iar lui ii era din ce in ce mai greu sa faca naveta zilnic. Deseori il puteai surprinde obosit la volan cu vedere incetosata. Fapt pentru care era fortat sa bea cat mai multa cafea, care ori il facea sa clacheze la birou ori sa nu poata dormi noaptea cand ajungea acasa.

Baekhyun a inceput sa se simta vinovat pentru ca beneficia de o viata linistita in timp ce sotul lui, se prabusea la munca ca sa ii mentina stilul de viata la fel de linistit. Negasind alte posibilitati, Baekhyun a ajuns la o concluzie :

"Chanyeol, poate ar trebui sa iti iei un apartament in oras, " - a sugera Baekhyun linistit la cina intr-o noapte. Cand si-a ridicat privirea, a intalnit-o pe cea obosita a sotului sau.

"Vrei sa-mi iau ce ?" Chanyeol a raspuns, neputand sa creada ce tocmai auzise.

Oftand, Baekhyun i-a aruncat o privire ingrijorata. "Nu mai vreau sa te vad asa, Yeol. In fiecare zi te duci la munca aratand pe jumatate mort, iar dupa ce intorci aratand total. Pierzi 2 ore doar conducand inainte si-napoi. Ai putea folosi timpul asta pentru mai mult somn.."

Frecandu-se la ochi, Chanyeol i-a raspuns : "Baek, sunt bine."

"Nu, nu esti!" Baekhyun a spus ridicand putin tonul. " Uite, un apartament ar putea sa—"

"Am zis ca sunt bine, Baek," Chanyeol a raspuns putin nervos. "Inceteaza sa te ingrijorezi, ce naiba. "

Incruntat la indiferenta iubitului sau, Baekhyun s-a ridicat de la masa trantind tacamurile : "E rau, ca imi fac griji pentru tine ?!" a lacrimat intr-o voce puternica.

Pe de alta parte, Chanyeol s-a pastrat total calm: "Baek, stai jos!"

Cu pumnul strans, Baekhyun se incrunta iar: "Nu. Chanyeol, nici macar nu ma asculti, incerc doar sa te ajut."

"Sa ma ajuti?" Chanyeol a bufnit razand. "Nu, Baek. Sa cerci sa ma trimiti in alta parte, rezultand ideea de a locui separat pare o incercare de a scapa de mine". Lipsa de somn si munca peste program accentua il facusera pe Chanyeol sa fie si mai iritat.

Surprins, Baekhyun se uita la Chanyeol: "Nu vreau asta!"

"Pastreaza-ti tonul mai jos, Baek". Chanyeol a marait. "Esti prea galagios."

Nervos, Baekhyun si-a impins scaunul sub masa. "Nu vreau sa pleci. Esti o persoana foarta frustrata, dar naiba, te iubesc! Si ma doare sa te vad cum iti adaugi 2 ore de stres doar calatorind inainte si inapoi." a spus Baekhyun muscandu-si buza. "Ma doare foarte tare, Yeol! Dar nu observi pentru ca in momentul in care ajungi acasa, adormi instant. Nici macar nu te mai uiti la mine de oboseala."

Pentru un moment, Baekhyun a asteptat un raspuns, dar Chanyeol a ramas sec :"Exagerezi."

Baekhyun a simtit raspunsul lui ca o lovitura. Era clar ca nu reusea sa-l adune pe Chanyeol, care refuza sa il inteleaga. Tremurand de nervi, Baekhyun s-a intors si a parasit masa inainte ca Chanyeol sa apuce sa vada lacrimile ce i-au izbucnit.

Dupa ce si-a revenit, avand mintea mai clara, Chanyeol a reevaluat propunerea sotului sau, realizand sansa pe care nu i-a dat lui Baekhyun de a-si prezenta cazul. In cele din urma, dispus sa-si asculte sotul, Chanyeol a batut usor in usa incuiata a biroului.

"Baek, stiu ca esti acolo. Deschide-mi". Dupa un minut, Chanyeol a batut iar: "Baekhyun, deschide usa! Vreau sa vorbim si faptul ca ma ti aici nu e decat pierdere de timp. "

N-a trecut deloc mult pana cand Chanyeol a auzit usa descuindu-se. Intrand il vazu pe Baekhyun asezandu-se cu spatele pe scaunul de la birou. Deloc amuzat de decizia iubitului sau de a-i intoarce spatele, se sprijina usor cu mainile pe spatar, aplecandu-se spre ceafa lui Baekhyun:

"Baekhyunnie.."a spus usor. "Stii ca nu-mi place cand ma ignori... "

Intorcandu-si capul, Baekhyun i-a aruncat uriasului o privire trista, dar nervoasa. "Dar cand imi pasa, exagerez, nu ?!"

In acel moment, Chanyeol regreta enorm ca nu si-a tinut gura mai devreme. Stia ca sunt diferiti. Baekhyun prefera sa se faca auzit cand ceva nu ii convenea, pe cand Chanyeol prefera sa rezolve cu calm si fara prea mult efort.

Cu o privire solemna, Chanyeol a invartit scaunul ridicandu-l pe Baekhyun. Cand Baekhyun s-a opus, uriasul a insistat, reusind sa-l ridice langa el. Strangandu-si bratele puternic in jurul iubitului sau, Chanyeol si-a rezemat obrazul pe capul lui Baekhyun.


______________________________________________________

Sper sa va placa :-)! Postez continuarea maine din diferite probleme.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

10080Where stories live. Discover now