Ella's POV
Okay, ik had denk ik werkelijk van iedereen een bericht verwacht behalve van Lynn. Misschien zelfs van Loes. Maar Lynn?
Eh. Hii?x
Ik frons en lees het berichtje opnieuw totdat ik het, wat ik al na de tweede keer kon maar goed, uit mijn hoofd weet.
Ella
Hi?
Lynn
Ella! Je bent er :). Ik heb je hulp nodig...
Ella
Ik ben er ja? Met wat?
Lynn
Hij heeft het uitgemaakt en aangezien jij al 4....
Ik stop met lezen en druk de DM weg. Wat denkt ze wel niet? Dat ze daarom opeens weer beste vriendinnen kan zijn? Ik zucht en open snapchat. Ik maak een foto en klik op het scherm om er iets bij te typen. Niighht xo. Ik zend hem en leg mijn telefoon dan aan de kant, terwijl hij nog een paar keer trilt. Misschien andere snaps, misschien Lynn.
-
Ik rol om en val uit mijn bed waarna ik ga zitten. Hoe laat is het? Ik kijk naar de wekker en zucht waarna ik opsta. School voor iedereen die wilt, helemaal voor niks, onder de naam Ella. Ik loop naar de badkamer en begin mijn haren te kammen wat ik in een staart doe.
Als ik klaar ben in de badkamer loop ik naar mijn kast en open ik hem. Ik haal er een rokje uit met bloemetjes erop en pak een panty. Ik verwissel mijn pyjama broek voor de panty en het rokje en pak een zwart shirt met lange mouwen. Ik kleed me verder om en doe twee oorbellen als ringen in mijn oren, waarna ik mijn haar opnieuw in een staart doe.
Als ik mijn make-up op heb loop ik naar beneden en maak ik een broodje klaar. Ik eet hem langzaam op en pak dan mijn tas waar ik mijn sleutels instop en een flesje water. Ik loop naar de deur en trek hem open.
Als ik op school aankom loop ik gelijk door naar Nina en glimlach. "Hey." Nina antwoordt niet maar glimlacht alleen heel raar. Ik frons even en knip een paar keer voor haar ogen. "Nien are you okay?" Ik frons even en knip nog een keer met mijn vingers voor haar ogen maar ze reageert niet. "Ulgh nevermind." Ik loop naar mijn kluisje en pak mijn boeken die ik nodig heb. Ik trek Nina vervolgens mee naar het juiste lokaal en duw haar op de stoel achter me neer. "Nina what's up?" Sis ik vervolgens en ze kijkt me aan. "He's... So.. Perfect." Ze zucht dramatisch en ik frons. Wie? Ik kijk op en zie Femke met dezelfde blik als Nina naar binnen lopen. Ze naast Nina neer en draait zich om. "He is so damn perfect."
Als de les een kwartier bezig is wordt er op de deur gedrukt en ik kijk op. "Ah. I guess that that's the new student! Come in!" De deur wordt geopent en het schoolhoofd stapt naar binnen met een jongen achter zich aan. Ik hoor Femke en Nina weer dramatisch zuchten, net zoals alle meisjes, en proest even. "Class, this is our new classmate Josh Brown. Please be nice to him and yeah. That's it." Hij draait zich naar de jongen, Josh, toe en glimlacht even. "You can take a seat next to..." Hij kijkt het lokaal even rond. "Ella. That's the only free spot. I hope you don't mind sitting next to a girl?" Hij schudt zijn hoofd en glimlacht even naar mij waarna hij naar me toe loopt. "Hi Ella." Zegt hij als hij zit en ik glimlach even. "Hi Josh."
Als de les voorbij is pak ik mjin spullen in en sta op, wachtend totdat Josh opstaat zodat ik wegkan. Ik glimlach even vriendelijk als hij aan de kant gaat en loop naar de deur. "Nina?" Vraag ik en ik draai me om, waar ik Josh omringt zie staan door allemaal meisjes. Ik schiet in de lach. Ik trek Nina en Femke ertussen uit en trek ze het lokaal uit. Ik moet toegeven, hij ziet er niet verkeerd uit. Zwart haar, niet echt in een speciale manier, blauwe ogen en een licht getinte huid. "He looks so damn perfect." Hoor ik Nina mompelen en ik grinnik.
In de aula nemen we plaats en pak ik mijn koekjes uit mijn tas die ik begin op te eten. "So.. You like that new guy?" Ik grinnik als Nina overdreven knikt. Als ik opkijk zie ik hem de aula inlopen. Hij glimlacht even naar me en loopt dan naar onze tafel toe. "Mind if I take a seat? I only know your name here so... Yeah." Ik knik even en hij neemt plaats.
-
Geen idee hoelang dit is maar ik moet Engels leren en omg het is zo verkeerd dat ik nu op wattpad zit inplaats van wrts maar de site deed het weer eens niet en oké. Nou dat wilde ik zeggen :).
Xx
JE LEEST
I'm so done with you.
Fanfiction'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...