Υπόσχεση

332 30 2
                                    

Όποτε ακούω αυτή την φωνή με ηρεμεί τόσο πολύ και με κάνει να θυμάμαι τον παλιό μου έρωτα..Ξαναερωτεύτηκα;Γυρνάω και είναι ο ξανθούλης ο Ντέρεκ.."Ντέρεκ..Τι κάνεις εδώ";Ρώτησα με χαρά."Έκανα μια βόλτα εδώ γύρω και αφού σε είδα είπα να πω και κανένα γεια".Μου απάντησε με το ίδιο ύφος..Τι γλυκό."Χαίρομαι που έκανες αυτή την κίνηση"."Πόσο";Ωχ όχι άρχισαν η άβολες ερωτήσεις"."Ε,στο μέλλον θα καταλάβεις".Είπα παιχνιδιάρικα..Μου χαμογέλασε και του χαμογέλασα,κοίταξα λίγο να δω τι κάνει η Ελένα αλλά αυτή με κοιτούσε με απογοήτευση..Γιατί;"Τι έχεις σκοπό να κάνεις σήμερα";"Ε..Είναι Δευτέρα οπότε..Διάβασμα"!"Ενδιαφέρον..Τι λες να βγούμε Σάββατο,θα σου έλεγα την Παρασκευή αλλά έχει πάρτι στην αδελφότητα".Α δηλαδή δεν με θέλει μαζί του στο πάρτι;Βασικά και να με καλούσε σιγά μην πήγαινα..Τι να κάνω να χορεύω σαν το χαζό;"Ε..Ναι θα το ήθελα πολύ".Κατάλαβε ότι ήταν λίγο αγενής και μου χαμογέλασε."Έλα στο πάρτι μαζί μου..Θα περάσουμε πολύ ωραία".Μου είπε και μου έκλεισε το μάτι..Α τι εννοεί;"Μπα,δεν ξέρω τα βαριέμαι αυτά"."Έλα άμα βαρεθείς θα σε γυρίσω στο σπίτι".Η Ελένα μου είπε να δοκιμάζω καινούργια πράγματα οπότε γιατί όχι;"Καλά"."Οκτώ θα έρθω να σε πάρω εντάξει";"Ναι".Του πα και μου χαμογέλασε."Τα λέμε".Με αγκάλιασε και μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο..Τι γλυκός με κάνει και κοκκινίζω από χαρά.Είναι τέλειος..Ντιάνα τι λες ρε!Το ξεχνάω..καλύτερα να δω τι κάνει η Ελένα!Γυρνάω να βρω που είναι και την βλέπω μιλάει με τον Μπρους ενώ με κοιτάνε..Ο Μπρους είναι νευριασμένος..Δεν δίνω σημασία και φεύγω.Γύρισα στην εστία μου ενώ ήταν έξι το απόγευμα.Είναι αργά για τρέξιμο οπότε αποφάσισα να κάτσω να διαβάσω.Δεν είναι πολύ δύσκολες οι ασκήσεις απλά λέμε την γνώμη μας σε διάφορα θέματα.Τελείωσα επιτέλους!Πήγε οχτώ ας κάνω καλύτερα ένα μπάνιο.Εκεί που πήγα να γδυθώ ακούω το τηλέφωνο μου να χτυπάει..Οι γονείς μου!Έχουν να με πάρουν από τότε που με φέραν εδώ."Ναι";"Μοναδική μου..Τι κάνεις κούκλα μου περνάς ωραία";Είναι ο μπαμπάς μου..Όποτε μου μιλάει έτσι..Ωχ όχι πάλι!"Μπες στο ψητό"."Ε δηλαδή ένας πατέρας θέλει να ξέρει τι κάνει η κόρη του μόνο για να του κάνει μια μικρή χάρη";"Μπαμπά λέγε".Του είπα αλλά όχι πολύ απότομα..Ξέρω τι θέλει!"Καλά,Με ρώτησαν ξανά από το πρακτορείο Γουέιν άμα θες να κάνεις την φωτογράφιση που λέγαμε"."Μπαμπά δεν με ενδιαφέρουν αυτά στο έχω πει,το μόντελινκ δεν είναι για μένα".Του είπα απότομα,ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και μπαίνει η Ελένα με τον Μπρους και τον Ντάνιελ,τους κοίταξα απότομα αλλά επειδή έχω νεύρα με τον μπαμπά,καταρχάς γιατί δεν πήρε ούτε ένα τηλέφωνο να δει τι κάνω..Άρχισα να βάζω τα κλάματα."Μπαμπά,περίμενε λίγο".Προσπάθησα να μην ακουστώ ότι κλαίω και ήμουν έτοιμη να βγω έξω,η Ελένα με τράβηξε από τον ώμο και μου έκανε νόημα να κάτσω εδώ,ο Ντάνιελ πλησίαζε ενώ ο Μπρους δεν τον ένοιαζε καν,λογικό!"Βάλτων σε αναμονή".Μου είπε η Ελένα και εγώ την άκουσα,μόλις τον έβαλα σε αναμονή άρχισα να κλαίω με λυγμούς.Η Ελένα με έπιασε και από τους δύο ώμους σαν να μου λέει δεν αξίζει να στεναχωριέσαι."Ξανθούλα πες μου τι έγινε".Είπε με σοβαρότητα."Τίποτα σημαντικό"."Τότε γιατί είσαι έτσι";Φοβάμαι να της ανοιχτό γιαυτά που περνάω όλοι μου την ζωή..Αλλά νιώθω ότι μπορώ να την εμπιςτευτώ..Ελπίζω να μην κάνω λάθος.."Νιώθω ότι με πιέζουν απλά".Η Ελένα μου έκανε νόημα να κάτσω στο κρεβάτι της αφού ο Μπρους ήταν στο δικό μου.Κάτσαμε και οι δύο μαζί στο δικό της ενώ ο Ντάνιελ ήταν κολλημένος στον τοίχο και μας άκουγε."Μπορούμε να σε βοηθήσουμε πες μας".Δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει αφού είναι ο Μπρους εδώ,σίγουρα θα με κοροιδέψει αλλά,Χέστηκα."Οι γονείς μου μου λέγαν πάντα τι να κάνω,δεν επέλεγα ποτέ εγώ για το τι ήθελα..Μου είχαν κλείσει και δουλείες για μόντελινκ αλλά δεν ήθελα..Με έβλεπαν ως το μαρμιτόνι τους που θα τους φέρει χρήματα και όχι ως κόρη τους".Είπα με λυγμούς.Ο Μπρους άρχισε να γελάει και η Ελένα φαινόταν εκνευρισμένη."Δεν μας ρώτησαν άμα θέλουμε να βλέπουμε μια φάτσα σαν την δικιά σου..Ευτυχώς που είπες όχι".Η Ελένα τον κοίταξε απότομα."Μπρους"!"Τι";Είπε αδιάφορα."Είναι ώρα για αστεία";"Μα δεν είναι αστείο το εννοώ,φαντάσου να έβλεπες παντού την φάτσα της Ντιάνα,πεταμένα λεφτά".Δεν με ένοιαζε πραγματικά η γνώμη του,τα ίδια έλεγε και στον διάδρομο πριν λίγες μέρες και μου το άλλαξε μετά.."Μπρους σταμάτα δεν είναι αστείο έλεος"."Μα σου είπα πριν λίγο ότι..".Τον διακόπτω."Σκάστε γαμώ,Ελένα δεν με νοιάζει η κωλογνώμη του οπότε μην ασχολείσαι"."Άμα ήταν ο Ντέρεκ όμως".Είπε ο Μπρους και σήκωσε το ένα φρύδι."Ναι Μπρους άμα την έλεγε ο Ντέρεκ θα με ένοιαζε".Όλοι με κοίταξαν με διάπλατα μάτια."Αθώο κορίτσι,πότε θα ωριμάσεις".Είπε ο Μπρους,''Όποτε μάθεις να έχεις τρόπους''.''Θα μάθω από τρόπους όταν ανοίξεις τα μάτια σου..Μα το θεό ανυπομονώ την ημέρα που ο άλλος θα''..Σταματάει απότομα και με κοίταξε νευριασμένα.Χωρίς να πει κάτι άλλο αποχώρισε από την εστία.Ξέχασα ότι έχω αναμονή τον πατέρα μου αλλά δεν έχω όρεξη να του μιλήσω και το έκλεισα..Η Ελένα ακολούθησε τον Μπρους και ο Ντάνιελ πλησίασε σε εμένα..''Ντιάνα σου αρέσει ο αδερφός μου'';Τι ερώτηση είναι αυτή,δεν μου αρέσει κάποιος τόσο εύκολα αυτό που είπα το είπα από νεύρα.''Όχι βέβαια,απλά με εκνεύρισε ο φίλος σου''.Πλησίαζε ακόμα περισσότερο.''Ντιάνα σε παρακαλώ πρόσεχε,δεν είναι για σένα ο αδερφός μου..Όσο και αν τον αγαπώ..Μπορεί να σε πληγώσει''.Τι λέει;Προς το παρόν μου φέρετε τόσο γλυκά και με προσέχει πολύ..Τι μαλακίες λέει;''Μην ανησυχείς δεν με έχει πειράξει..Ίσα ίσα με προσέχει''.''Ντιάνα,πόσες φορές έχετε μείνει μόνοι'';Σε νοιάζει πολύ;''Ε..Δύο'';Τώρα αρχίζει να γίνεται σπαστικός!''Και βγάζεις γνώμη''.Είναι εκνευριστικός,του είπα δεν μου αρέσει γιατί συνεχίζει.''Ντάνιελ σε παρακαλώ σταμάτα με τις ερωτήσεις δεν μου αρέσει τέλος''.Ο Ντάνιελ σταμάτησε με τις ενοχλητικές ερωτήσεις αφού ξέρει ότι δεν είμαι καλά.Ξαφνικά μπαίνει η Ελένα και κάνει νόημα στον Ντάνιελ να φύγει.Ο Ντάνιελ μου χαμογέλασε και έφυγε.''Όφου οι πρώτες μέρες είναι σκατά''.Μου είπε η Ελένα και ξάπλωσε στο κρεβάτι της''.Της χαμογέλασα.''Πριν ένα μήνα η ζωή μου καταστράφηκε οπότε δεν έχω θέμα με τις κακές μέρες..Μην σου πω ότι είναι από τις καλές μου''.Η Ελένα κόλλησε την πλάτη της στον τοίχο και ήταν σκεπτική.''Ντιάνα,από αύριο ας δώσουμε μια υπόσχεση..Δεν θα χαλαστούμε για κανέναν εντάξει'';Μου έδωσε το χέρι της..Έχει δίκιο!Πρέπει να ξαναφτιάξω την ζωή μου,ας μην κλαψουρίζω συνέχεια..Από αύριο θα είναι η ημέρα μου τέλος!Θα αλλάξουν όλα και θα γίνω η καινούργια Ντιάνα..Της δίνω το χέρι μου.''Υπόσχομαι''.Της είπα και μου χαμογέλασε.Μετά από λίγο είδαμε την σειρά έφηβη λύκοι αλλά εγώ σκεφτόμουν τον Ντέρεκ,σκεφτόμουν τα γαλανά μάτια του,το γυμνασμένο του σώμα και τα ξανθά μαλλιά του,τα χείλια μια μέρα θα ήθελα να τα νιώσω..Τι λέω;Τι έπαθα;Πρέπει να σοβαρευτώ δεν πρέπει να τον ερωτευτώ από τόσο νωρίς!Αλλά δεν μου δίνει επιλογή!Είναι τέλειος!Όσο βλέπαμε την σειρά την Ελένα την πήρε ο ύπνος στο κρεβάτι μου και δεν έκανε τον κόπο να την διώξω..Την σκέπασα και κοιμηθήκαμε μαζί!Αύριο ξεκινάει η καινούργια μου ζωή!

Γαμωτο ουτε εμενα μου αρεσει ο Ντερεκ προτιμω Μπρους αλλα αυτην μου αλλαζει τα σχεδια..Θα την αφησω να γραψει αυτη το βιβλιο με τον καλο της Ντερεκ!Δεν καταλαβαινω τι του βρισκει..

ImpossibleWhere stories live. Discover now