Sensizliğin İlk Gecesi

16 0 0
                                    

Çekilmez oluyordu herşey ama ne o geri dönüyor nede ben...
Gözlerine bile bakmaya kıyamadığım o erkek hiç bişey demeden öylece gitti. O gece işte o gece benim dünyam başıma yıkıldı..
Sabahlara kadar gözümü kırpmadan öylece onu bekledim belki gelirde bu kabustan uyandırır beni diye...
Bekledim...
Sadece bekledim..
Gelmedi💔
Kokusuna bile doyamadığım o adam gelmediii....
Kalbim herzamankinden daha değişik atıyor ve ara ara baygınlıklar geçiriyordum .. Sanki onsuz nefes alamazmışım gibi canım çok acıyordu..
Sustum...
Fotoğraflarına bakıp içimi çekerek sabaha kadar gözümden düşen yaş damlalarını saydım o zman geri dönerse bu kadar gün ona dönmeyeceğim diye.... Saydım bini geçti ...
Fotoğraflarına sarılıp öpüp doyamadığım adam öylece gitmişti...
Kendimi kesmekte çare buldum kanım akarsa oda o kana karışıp gider bedenimden aklımdan ruhumdan sanmıştım, kestim heryerimi ne o geldi nede ben kendime gelebildim ...
Güneşin doğmasına az kalmıştı ben halen yastığı ısırarak ağlıyordum ara ara bayılıp ayılıyordum .. Çok sevmiştim ben ölüm göze alırcasına herşeyden herkez den kıskanırdım onu giydiği kıyafetlerinden bile onun tenine değiyor diye kıskanıyordum...
Sevmek elini tutup gözlerine bakmak değildir uzaktada olsun mesafeler ayıramaz sizi eğer gerçekten seviyorsanız kalbiniz birbiriniz için atıyorsa mesafenin bir anlamı yoktur....
Ben kilometrelerce uzaktaki o adamı canımdan çok sevmiştim.. Ama bazen sevmek yetmiyormuş arkadaşlar 💞💔💔
21.12.2014💜kalbim seninle güzeldi boncuk göz💕
02.05.2016 💕sevdiğim adamın yanlış insan olduğunu anladığım gün💞 ayrılık günü 💜

Karanlık  GecelerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin