Sonunda Dublin'e varmış dık. Otele doğru yol aldık. Otele varmış dik ve Otel çooook güzeldi. Öğretmen Enes bize oda anahtarımızı verdi, her odada 4 kişi kalıyordu. Ben, beyza, hayriye ve esma bi odada kaldık. Yandaki odada Yusuf ve arkadaşları kaldı. Bizim oda çok buyuk'dü ve koşamam balkonumuz var dı .
Aşa indik akşam yemeğini yemeye ben beyza ve hayriyey nen oturuyordum birde yusuf geldi yanıma otururdu. Niyeyse şaşırmıştım okadar erkek arkadaşları var niye yanıma oturdu diye düşündüm?
Odaya cik dik. Kızlar'nan balkonda oturduk hariç esma o pek bizden konuşmuyor. Saat 23:30 ve herkes yatmıştı ve ben de kardeşlerimi düşünüyordum naptılar tüm gün diye.Yeni gündü kahvaltı yapıp dublini geziyorduk. Öğretmen Enes bize Çarşı ya götürdü ve hepimizi öğretmen guruplara ayırdı. Ben,Tugba,Yeliz,Esma ve Yusuf bir gurupp'duk. Niyeyse buaralar hep Yusuf'nan aynı guruppdayiz.
Girdik bir Mazaya ve kendimize göre eşyalar bak dık. Ben de kendime 1 tane kıza şort ve 1 tane kıza etek aldım. Heykelin önünde Öğretmen Enesi bekledik ve herkez de gelmişdi. Hayriye sormuş du bana ne aldım diye bende dedim ki,, 1 tane kıza şort ve 1 tane kıza etek aldım" sen ne aldım diyince o da bana Mayo ve çanta. ,,Mayo ne için"?,diyince o da bana dedi ki,, Otelde havuz var orda yüzmek için tabikide, sen getirmedin mi "?, sordu bende ,,Hayir getirmedim" dedim. Otele gitik ve öğretmen enes dedi ki ,, Hadi 15 dk niz var hazirlanin havuza girecez" diyince ben de mayo getirmemiş dim. Allah dan beyza 2 tane getirmiş di ve o da bana kedisinden bir tane bana verdi. Aşa indik havuza serbest dik. Ben,beyza ve hayriye kaydırak da kayacaktık ama yusuf da peşimizden geldi niye bilmiyordum.Akşam yemeğine as kalmış dı ve odalarımıza çık dık. Yemekden sonra odaya çık dık. Balkona çıktım ve kitap okudum, beyza ve hayriye havuza giti'ler ve esma'da arkadaşlarının yanına giti. Odada yalnız dım. Birden odanın kapısı tıkladı ,,Tik Tik" diye. Gitim kapıyı açmaya ve kapıya vuran Yusuf muş. ,,Noldu bir şey mi oldu" dedim ve o da ,, Yok bizimkiler havuza giti ler odada yalnızdım, ondan geldim er sakıncası varsa gidebilirim". ,,Yok ne sakıncası olsun, bende odada yalnız dım balkonda kitap okuyordum". Ve ikimizde gülmeye başladık. ( hahahah )
Birden Yusuf ,, Hoslandığın çocuk var mi" dedi. Birden şaşırdım. Kendi kendime düşündüm niye sordu, hem o benim özelim. ,, Niye ki"! diye sordum. ,, Yok öylesine sordum".
Ve sonunda konuyu başka bir yere getirmisdik. ,, Eee okula alışabildin mi"?, diye Yusuf sordu. ,, Yani alışmaya çalışıyom", dedim. Odaya birden Hayriye ve Beyza geldiler. Birden Ooooooo diye bağdılar. ,, Noldu niye bağırıyorsunuz"? diye söyledim onlarda dediki ,,Yusuf odada napiyor diye". Ben de ,, Yok o odada yalnız dı ondan geldi", ,,Hmm bizde yedik"diye aralarında fısıldaştılar. Yusuf odadan çıkdı ve Beyza ve hayriye yatama oturup ,,Noldu niye yusuf geldi" dediler ben de ,, Daha yeni de dedim ya, odada yalnız dı ondan geldi". Ve hemem yata içine girdim yorka ni da üstüme örttüm. ,, Noldu Kübra yatcan mı " Hayriye dedi ,, Evet yatacam". ,, Bu saate mi", ben de ,, Saat kaç ki", ,,Saat daha 20:00". ,,O kadar erken mi",, Evet" ve gülmeye başladık. ( hahahaha )Bugün 5 gün dü. Bindik otobüse ve Dublin turu yapacaktık. Niyey'se Yusuf bana yanında yer tutu,gitim yanına oturdum. Hayriye ve Beyza aralarinda fısıldaştılar ve gülmeye başlardılar.
Sonunda otele vardık saat 18:30'du akşam yemeğini yedikten sonra Öğretmen Enes bize dedi ki yarim saatiniz var ondan sonra Europa Parka ( Lünapark gibi bır yer, daha da büyük) gidecektik. Sonunda hazırdık ve otobüse binip Europa Parka gidiorduk. Veee varmistik!! Öğretmen bizi 6'şer gurup yaptı. Ben,Ela,Esma,Tuğçe, Taha ve Yusuf bir gurup duk. 2 saatimiz vardı, ve sonra çıkış kapısında beklememiz lazım dı.
Aramızda konuştuk ilk hangisine binelim diye ve herkez korkunç tirene binmek istedi. Ve binecekti ama tek 2 kişi'lik oturuluyordu.
Ben oturdum ve birden yanima Taha otururdu, niye bilmiyordum ben sanmıştım Esma yanıma oturur diye. Ela ve Tuğçe ve Esma' nan Yusuf hemen arkamıza oturdular. Ve başlıyordu, ama ben şimdiden korkmaya başlamıştım. Artık içeri girmiştik, ben'se korkudan Taha'yi tutuyordum. Sonunda bitmiş di. Çıkışıda ordaki adam bize fotoğraf verdi ve aştık. Açtım da ben Taha'ya kolunu tutmuşum meğersem içerde kamera varmış. Ben ve Taha komis fotoğrafa gülmeye başladık. Niyeyse Yusuf o fotoğraf ı hiç beğenmemiş di.
Sonra da dönme dolapa bindik aslında 6 kişi bine bilirdi ama Taha herkeze dedi ki ,, Ben Kübra'y nan tek ikimiz bineceğiz" dedi ve bindik. Bindikten sonra Taha'ya sordum ,,Niye öbürleri de binmedi?, Niye tek ikimiz?" diye ve oda dedi ki ,,Yok istemedim tek ikimiz binelim diye". ,, Hmm tamam" diye cevap verdim. Yukarı vardığımızda Dublini yokarda bakdik Taha tutturdu bi fotoğraf cekelim diye ve çekmiştik.Hiç anlamamis dim ne çabuk 2 saat geçti diye.
Otobüse girdim de Yusuf tam diyecekti benim için yanıma yer tutu diye ama Taha erken davrandı ve bana söyledi. Ben de gitim Taha'nın yanına oturdum.Otele varmıştık saat 23:30 dı çok yorgun dum ve hemem yatım. Girdim Sosyalmedia'ya ve bi baktım Taha cetimiz fotoğraf ı koymuş. Beş dakikanın içinde 1998 beğenen ve çoğu cevap yazmış dı. Okumuştum yazan cevapları ve orda çoğu hep aynısını yasmıştı ,,Çok birbirimize yakışıyoruz" diye. Bu ne ya???, diye kendı kendime söylendim.
Birden kapı tıkladı ,, Tık Tık " diye. ,, Girin" diye seslendik. Meğersem Yusuf muş. Hemen yanıma geldi ve dediki ,, Taha niye senin Fotoğrafını Sosyalmedia ya koydu, hem alta yazan'ları gördün mu"?, ben de dedim ki ,, O tek benim dil ikimizin fotoğrafını koydu hem alta yazan'ları okudum"! ve odadan çıktı.