-Ridica-te, forma de viata. a spus demonul pe un ton dubios de calm in timp ce statea pe vine, privindu-ma fix in ochii. Sfinte cataclisme! Ti-a mancat chestia aia cu par limba?
-A-a-adica p-pisica...am soptit, inca privind in ochii aia morti.
-Da, pisica. Pisica..ce cuvant ciudat. S-a ridicat si s-a intors cu spatele la mine. Am luat asta ca pe un prilej sa ma ridic incet si sa fug naibii de acolo. Ma sprijineam de perete, ridicandu-ma, iar cand eram in picioare, demonul s-a intors cu fata spre mine, a ridicat mainile deasupra capului, ca niste gheare, si a urlat cat a putut de tare:
-BOO, YOU WHORE!
Am zbierat si eu, si dus am fost, pe scari in sus, clatinandu-ma pe picioare. De jos se auzea un ras al naibii de uman. Urasc demonul asta. " Auzi, Kai? Daca tot o sa mori azi, de ce nu te distrezi macar?" Da, Steve, ai dreptate, baiete. Inca tremurand putin, am iesit de sub pat si am luat-o cu pasi siguri spre sufragerie, catre sursa rasului.
-Cine esti? Am intrebat, odata ajuns acolo.
Blondul s-a intors spre mine, oprindu-se din ras, cu ochii sa-i iasa din orbite, mutra schimonosita de o ura nemarginita. "Ai dat de dracu..." Crezi, Steve? Crezi?! A ridicat un deget spre tavan si in secunda doi eu stateam lipit de el. Ciudat, insa, eram asa paralizat incat nu mai simteam frica aceea de moarte.
-De ce nu ma omori odata?
-Si unde e distractia? a raspuns demonul, stand in picioare, sub mine, cu mainile in buzunar si fat in sus, spre mine. Ridicase sprancenele, parand oarecum inocent. Oh, Doamne.
-Cine esti? m-am trezit spunand.
-Stapanul intunericului-ispita-ingerul decazut-sarpele, -aici a dus mana la gura si a cascat- aducatorul-pierzaniei, cavalerul negru, Cel ce ce aduce rau'-n lume, comandantul trupelor Iadului-printul haosului- cel ce...
-Da, am inteles. Care e numele, mai? Ma speria chiar si pe mine ca stateam acolo, lipit de tavan, purtand o discutie cat se poate de normalacu demonul pe care tot eu l-am invocat, si care statea cu mine.
-Eu sunt zeul Baal. Diavolul. Dracul, Demonul, Sarpele, Balaurul, Leul, Viclenia-acum le numara pe degete- Rebelul...
-Rebelul? Cine naiba iti zice tie asa?
Si-a ridicat iar privirea catre mine.
-Mai intrerupe-ma o data si iti rup gatul, dupa care il dau cerberilor sa se joace cu el, in timp ce fac aripioare prajite in cele mai adanci gropi ale Iadului din restul chestiei pe care o numesti corp.
M-am multumit sa inghit in sec si am tacut.
-Asa deci -s-a intors la numaratul pe degete- Bestia, Abbadon, Adversarul, Acuzatorul, Ingerul luminii, Ingerul gropii fara fund, Anticristul, Apollyon, Beelzebub, Belial, Dragonul, Dusmanul, Tatal minciunilor, Regele Babilonului, Leviathanul, Parintele minciunii.
Aici a facut un gest spre podea, am coborat instantaneu, plutind, si, fara voia mea, mi-am indreptat ambele maini spre el. A inceput sa numere pe degetele mele.
-Ce mama...
-Ucigasul, Cel ce a facut pacatul, Legislatorul Iadului, Stapanul lumii asteia, Fiul pacatului, Cel rau, Hotul, Steaua...! Eu..sunt...Lucifer. Cel ce a fost si este. Cel ce va fi. Sunt cel razvratit, ce si-a rupt aripile si-a cazut in pierzanie si dizgratie. Sunt cel pe care Tati l-a iubit si l-a aruncat. Sunt stapanul lumii asteia. Sunt ingerul negru. Si astea sunt numai numele din abureala pe care o numiti religie, sclavilor.
Tonul pe care vorbea, postura dreapta, demnitatea, egoismul, superioritatea pe care o emana... Stateam in fata pacatului, care isi numara numele pe degetele mele. Oh, ironia!
-Tu o sa-mi spui Lucifer. Sunt inca un inger. Toti sunt nascuti ingeri. Stii cum zic, ai pene, esti gaina. Ai pene si halou, esti inger.
-Dar nu ai halou.. am spus ca un copil prost. Iar el si-a dat o palma peste fata.
-E, hai, da-ma-n judecata acum.
-De ce nu ma omori?
-Ma plictisesc.
-Tre' sa inchei contractul cu tine? De ce tocmai tu? Nu mai ai angajati?
-Vad ca ai prins curaj. Nu o sa fac ce-mi ceri tu, gramada de apa si bacterii. Si din cate stiu, tu. m-ai. chemat. Cand spui "I summon you, Lucifer" pe cine dracu te astepti sa primesti? Pe ma-ta deghizata-n drac?
-Daca nu inchei un pact de ce esti aici?
S-a apropriat de mine, cu o sclipire ciudata in ochii aia aurii. M-am trezit cu mana lui in gatul meu, lipit de perete. Ii simteam respiratia pe fata.
-Uite ce e, greseala a naturii, te-as fi omorat de cand ai deschis gurita aia sloboda a ta pentru prima data, numai pentru indrazneala de a folosi vraja aia pe mine. Esti patetic. Un biet omusor fara viata.. fara dragoste. Strangea din ochi, sagetandu-ma cu privirea. Oh, stai -a izbucnit in ras- tu nici nu esti ce pari a fi... nu-i asa, Luciana?
Am simtit cum ochii mi se inneaca in lacrimi. Gasise punctul meu nevralgic. Si lovise tare. Simteam un gol imens in stomac. Toate cioburile pe care le pusesem la loc -oarecum- erau acum pe jos. Si dracu calca pe ele.
-A trebuit sa intervi in creatia li Tati? -se tinea cu mainile de burta de atat ras- forma de rebeliune. Locul tau chiar e in iad. Esti asa distrusa. Pierduta. Singura.Ciudata.Proscrisa.
Plangeam de-a dreptul, tintuit de perete. ERam Kai. Kai!
-Normal ca voiai un pact satnic. Ai nevoie. E singura ta varianta. Dar meriti. Aduni atata suferinta. Esti jalnica..
-Omoara-ma.
-Nu poti nici sa vorbesti. "Timida" pe dracu. Nu ai ce sa vorbesti cu restul prostilor. Esti sub ei. Sub nivelul marii.
-Omoara-ma! am urlat, cu obrajii umezi de lacrimi, zbatandu-ma sa-mi scot gatul din stransoare.
-NU POT. NICI DACA VREAU. PENTRU CA AI FOST ATAT DE PATETICA INCAT AI FACUT GRESIT RITUALUL. NU AI INITIAT UN PACT! cele trei voci urlau, spargand geamurile.
Stai.. ce am facut?
-C-ce am f-facut? am soptit, gatuit, printre lacrimi.
-Ai facut o vraja de chemare. Ai ridicat.. -ezita-.. o protectie. Nu pot sa ma scald in viata ta de tot rahatul. Nu poti fi ucisA, accentuase femininul. Simteam un junghi in coaste.
-Si ce p-propui?
-O sa stau cu tine o vreme. Pana aflu cum repar rahatul pe care l-ai facut. Ce-o sa ne mai distram...
-Parca aveai un nume de coispe pagini. Esti mai vechi ca lumea. Si nu stii sa rupi o nenorocita de vraja?! am tipat, la randul meu.
M-am trezit izbit de cei patru pereti. Ce temperament avem noi! Diva satanista!
-Adevarul e...-am ras si eu- ca Anticristul e la fel de jalnic ca..mine.
Eram pe jos, cu buza sangeranda,cand ma trezesc aruncat pe masa din sufragerie. Am scancit cand spatele meu a luat contact cu masa tare din lemn masiv. Simteam ceva cald prelingandu-se pe frunte, catre obraz. M-am ridicat, nu foarte usor. Lucifer se asezase pe canapea. A facut un gest spre mine, facandu-ma sa plutesc in fata lui.
-Am spus ca nu pot sa te omor. Nu ca nu pot sa te lovesc si/ sau torturez.
-Ceva imi spune ca ne vom intelege, am spus, stergand putin sange din coltul gurii.
-Da. Pana cand iti mut gura la spate.
Am suras amandoi. Asta era razboi.
CITEȘTI
My personal non-angel
FantasyIt's hard being different,because being different often means being unhappy.That's what Luciana feels when she changes her gender and becomes the depressed,anxious teenage boy,Kai.Nobody agrees with him.Nobody understands.Struggling with the narrow...