Bölüm 8-

557 33 18
                                    

-Berk!?!

Evet Berk ve Burcu karşımdaydı

Hemen Berk'e sarıldım.

(Berk hani şu handenin arkadaşı olan.)

Hande : ne zaman döndün?

Berk : dün.

Hande :çok özlemişim seni.

Berk :bende

Berk : prenses nerde?

Elimle Dünya yı gösterdim. Koşarak Dünya'nın yanına gitti. Dünya Berk e Biraz Berkle oynadılar, biz de Burcuyla sohbet ettik, sonra Berk bizi eve bıraktı.

Burcu benimle kalacağını söyledi. Bir şekilde Berki ikna edip onun da içeri gelmesini sağladık.

Burcu : Berkin gelişi üzerine yarın akşam bişeyler yapmaya karar verdik.

Hande :Ama-

Burcunun attığı bakışı görünce tamam demek zorunda kaldım. Cidden bu bakışı görseniz siz de korkarsınız.

Hande : E Dünya?

Burcu :benim anneme bırakırız. Dünyayı ne kadar sevdiğini biliyorsun. Seve seve ilgilenecektir.

Tamam bahanem kalmadı.

Hande : Ee ne yapacağız

Burcu :Hmm Karaoke ye ne dersiniz. Hem Hande çok sever.

Yaa bayılırım -_-

Burcu :tabi bir şartım var. Hande YİNE "Bekle Dedi Gitti" yi söylemeyecek.

Hande :yaaa

Berk :bi dakika bi dakika.. Hande hâlâ sen bıraktığım yerde misin? 3yıl oldu! Hâlâ unutamadın mı?

Hande : E yan komşun olunca biraz zor oluyor.

Berk anlamamış gibi baktı. Ona herşeyi anlattık.

Berk : vay anasını bi kaç ay yoktum neler olmuş..

Bakın ne dicem. Bunları da çağıralım mı?


Hande : Berk! Mal mısın yawrum? Ben niye onları çağırayım?


Berk : Ne bileyim ya karısı arkadaşın ya..


Hande : evet hani kötü biri değil. Sevdim gibi.. Ama Tolga ya katlanamam. Adamdan kaçacak yer arıyorum.


Berk : Hande. Benim güzel ama saf arkadaşım. Niye kaçıyorsun? Aksine "senden korkmuyorum" mesajı vereceksin. "yıkılmadım ayaktayım" diyeceksin. Onun gitmesinin seni hiç üzmediğini, hayatına devam ettiğini göstereceksin.


Burcu :vay anasını

Hande : hiç böyle düşünmemiştim

Berk : abiniz buluyor işte

Demesiyle ikimizde Berk e yastık attık. 


-Ertesi gün /akşam - 

Sıkıldım. Etrafımda çiftler var ve ben yalnızım. 

Bir yanımda mıçmıç bir Deniz-Tolga ikilisi 

Bir yanımda Burcu - Berk ikilisi vardı... 

Sıkıldığımı farkedip kendimi sahneye attım. Daha fazla Deniz-Tolga ikilisinin yiyişmelerine şahit olursam kusacaktım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bekle Dedi Gitti...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin