tehlikeeee

25 2 1
                                    

Annesine  yakalanmamak için SELİMle parmak uçlarımıza basarak yürüyorduk. oh dedim be yakalanmadık demiştim ta ki annemin Gaye salona gelll  demesinekadar. Selimle birbirimize önce sen yok yok önce sen git bakısması  olduktan sonra .  ilk Selimi yolladım salona . hemen ardından ben . Anneme efendim anneciğim dedikten sonra beni koumdan çekip tekli kotuga oturttu.Selim ise tam karsıma . ''bak Gaye km gelimiş . hatırladın  mı ''

-'' ıı şey hayır anne tanıyamadım. ''

-''bu Sevil Teyzen . en iyi arkadasın Buragın annesi . ''

-.'' yaaa şimdi hatırladı ben de diyodum ki yüzü çok tanıdıkkk ...'' kalkıp elini öptukten sonra . nedense sanki olayımızı biliyomusta beni görmüşte yalakalık yapıyormusum gibi hissetim.

-'' Gye sen Burakla aynı okuda mı okuyorsun ''

- '' BURAK MI hiç duymadm'' dermişim ama tabiki de kıvırdım bir sekilde.'' Aslında ona Can diye hitap edeerler bazı durumlardn dolayı cnm benim Cn diye birisini duydun mu peki '' 

-'' aaa sey evt o Can dedikleri Burak mıymıss tühh hiçte anlamadim '' lafi kahkahalar atarak bölen br ada Selim hıyarı hıyarıı vardi.'' ne oldu arkadsım neyegülyorsun böyle '' bunu söylerken  kaşlarım şekılden sekıle gşrmiştı ....

üstümü degiştirmek içn odama cıkmiştım. sıkıntıdan balon gibib şişmişim . nefes verdıkten sonra  telefonu  şarja soktum faceye girdigimde Burak konum atmiştı. o da ne konum benim ev . ve içerde de onun annesi olamaz yaaa her seyi ögrenecek ve en önemlisi benim yuzumden uzaklastıgını annesı ögrenirse  yandım bennn kı ne yandimm... hemen Selmi aradım yine umursamazca actı telefonunu -''efendim  khve yine ne var ne olduuuu''

-'' Burak bize geliyor ''

-'' what yeni ne ne sacmalayırsun sen Kahve '' sanki ben sacmalamak içn dogdum.

'' evt internette konum yapmıs ve bizi evv o evvyandım oglıum ben her sey cıkacak ortaya . yok bu böyle olmicak ben sze geliyorum knk''

-'' cabuk ol knk Burak gelmeden önce '' aayy cok kolaydıı...

giyinşr giyinmez mutfaga annemin yanına geldim . yanında da ne kadar güxel bi kaesılasma ama Sevil teyzede var . '' Anne beni Selim cagirrrdı . ödev varmiş yarına unutmusum''

''  kızım misafirirmiz var ve az sonra Burak gelecek yaaa en yakın arkadasın . özleemedin mi onu ''

- '' ya anne draa baglama ödev buuu boru degil.  '' araya Sevil teyze karıstı . bosver gitsen yaaaa nede olsa yarın sabahta burdayız ded . neeeeeeee nasıl yani bizim evde Burak v Annesi kalacak gece .. bu saka mı yaaaa  ben kaçtıkta burnumda btiyoooo off.

'' Sevil teyzeni duydun yoksa ıın vermezdim .. raya yine Sevil teyze girdi. '' belkı aksam seni Burak alır ne dersin haa cnm '' yo artıkkkk

-'' yok ya saol ben kendim gelirim şimdi emri vaki gibi olurrrr....'' konusmayı annem devraldıı .

-'' bak bu cok ıyı fıkır hem de kızım korunaklı bi şekıkde gelr,'' konuyu daha fazla uzatmamak için tm tm diyp kestirp attım.

kapının yanıa geldiğimde zil çaldı. kapı aban ben kapya bakıyorum aval aval . al işte yaa geldiiii..... napsam acabaaaaaa.. 



Dosttan SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin