Nuotraukoje Cara 👑
*Cara pov*
Dabar yra 13:30 ir tai reiškia,kad po puse valandos atvažiuos autobusas su kuriuo turėsiu važiuoti į kažkokią kvailą vasaros stovyklą.. Nekenčiu savo tėvų už tai,kad jie be mano leidimo mane ten užrašė...
Pabaigiau susikrauti lagaminą ir pasiėmiau kuprinę. Į ją įsidėjau telefoną, telefono pakrovėją,piešimo sąsiuvinį, kelis pieštukus, trintuką, droštuką, rašiklį, knygą, mažą Sprite buteliuką, keksiuką, Milka Oreo šokoladą, kelias kosmetikos priemones. Visi kiti daiktai buvo lagamine. Buvau apsimovusi juodą crop-top maikutę, šviesius džinsinius šortus ir Nike Air Max sportbačius. Buvau tuputį pasidažiusi ir susigarbanojusi savo trumpus juodus palukus (nuotraukoje😉). Su lagaminu ir kuprine nulipau į pirmą aukštą. Atsisveikinau su tėvai ir išėjau į lauką. Autobusas jau stovėjo prie mano namo. Įlipau į autobusą ir pradėjau ieškoti laisvos vietos tačiau jos neradau. Net ant dviejų sėdynių visur sėdėjo po tris paauglius. Na šioje stovykloje bus tikrai nemažai žmonių..
Nuėjau į autobuso galo tačiau ten visas penkias vietas buvo užsiėme penki vaikinai... Nugara atsirėmiau į autobuso langą ir pasistačiau lagaminą netoli savęs. Iš kuprinės išsitraukiau telefoną ir parašiau savo vieninteliam geriausiui draugui Jackson.Gavėjas "Meškis"
Helau, ką tu?? 👑Neužilgo sulaukiau atsakymo.
Siuntėjas "Meškis"
Leeebzzzz!! Dabar ruošiuos su draugais į miestą eiti, tuuuu?? 😜👑Gavėjas "Meškis"
Stoviu autobuse,nes vietos kur atsisėsti nėra..😥Siuntėjas "Meškis"
Nu va... Žiauru tau.. Oki,ikii!! Parašysiu vėliau!! 😜🌟👑Gavėjas "Meškis"
Oki,ikiii!!! ☺☺💫🌟👑Išjungiau telefoną ir laukiau jį savo rankoje.
'Gal nori atsisėsti?' paklausė blondinas iš tų penkių vaikinų.
'Būtų visai neblogai tačiau laisvų vietų nėra.' pasakiau be emocijų ir nužvelgiau jį.
'Arba sėskis kažkam ant kelių arba stovėk dvi valandas.' sukikeno jis.
'Nematau normalių žmonių.' šyptelėjau,o jis įsižeidusiu veidu pažiūrėjo į mane.
'Aš normalus!' jis sušuko.
Aš pavarčiau akis ir atsisėdau jam ant kelių. Pajutau kaiką pabudusio jo kelnėse ir greit atsistojau.'Tu gal geriau nuramink savo draugužį.' nusijuokiau ir atsistojau kur stovėjau ankščiau. Blondinas sėdėjo visas išraudonaves,o jo draugai juokiesi iš jo. Na ir draugai...
'Kertu iš dešimt dolerių,kad jums visiems nutiktų taip pat.' nusišypsojau ir pasakiau jiems. Tada jie nebesijuokė ir sukirto su manimi lažybomis,kad jiems taip nebus. Nuėjau ir atsisėdau garbaniau ant kelių tačiau vos atsisėdau ir pajutau nubudusį jo draugužį. Greit nulipau ir ištiesiau jam ranką,kad duotų man dešimt delerių. Jis pavartė akis ir davė man dešimt dolerių. Po to atsisėdau ant juodaplaukio kelių. Pasėdėjau tris minutes ir nulipau,nes jo draugužis nubudo. Jis taip pat davė man dešimt dolerių. Kito vaikino vardas kuriam atsisėdau ant kelių buvo Louis. Žinau jo vardą nes jis buvo užrašytas jam ant marškinėlių. Ant jo kelių sėdėjau penkias minutes tačiau ir jo draugužis nubudo taigi jis man taip pat davė dešimt dolerių ir sėdėjo kaip vaikas negaves saldainio. Paskutinis vaikinas buvo su gan trumpais rudais plaukais. Vos jam atsisėdau ant kelių ir iškarto nulipau,nes jo daugužis jau taip pat buvo nubudes. Jis taip pat man davė dešimt dolerių ir sėdėjo lyg niekur nieko.
'Matot kaip lengva iš jūsų gauti keturiasdešimt dolerių.' nusijuokiau ir įsidėjau pinigus į piniginę.
Staiga blondinas atsistojo.
'Sėsk, aš jau ilgai sėdėjau.' jis šyptelėjo.'Ačiū.' taip pat šyptelėjau. Atsisėdau ir pasidėjau kuprinę sau ant kelių. Išsitraukiau šokoladą ir praplėšiau pakelį.
'Nori?' pasiūliau blondinui. Jis palinkčiojo galva ir atsilaužė šiek tiek šokolado.
Manau,kad kaip pirmai daliai užteks 🌟🌟 nepamirškite Vote ir nuomonių! 😜😜💖😄💫👑🌟
P.S sorry už klaidas!
-Autorė
YOU ARE READING
Summer Love
FanfictionCara Collins- 16-metė mergina kuri yra užsidariusi savyje ir net nesistengia susirasti draugų,nes pagal ją jie sugeba tik įslaudinti. Tėvai norėdami savo dukrai gero, išiunčia ją į vasaros stovyklą. Zayn Malik,Louis Tomlinson,Niall Horan,Liam Payne...