MERHABA DEĞERLİ OKUYUCULAR, RADİKAL BİR KARAR İLE VE BAMBAŞKA BİR BÖLÜM İLE HİKAYE DEVAM EDİYOR, ŞUNU BİLMENİZİ İSTERİM, BÖLÜMDE OKUYACAĞINIZ VE 2 YIL İÇERİSİNDE YAŞANANLARI ANLATAN KESİTLER, GERÇEKTEN VARDIR, KURGULANMAMIŞTIR, O AŞAMALARDAN GEÇİLMEKTEDİR...
BU KEZ EKLEYECEĞİM FOTOĞRAFI BÖLÜMÜN SONUNA KOYUYORUM Kİ AÇIKLAMAM BAŞTA OLUP SÜPRİZBOZAN OLMASIN, İYİ OKUMALAR...
ÖZELLİKLE BU BÖLÜMDEN SONRA, BENİM İÇİN ÖZELLİKLEEEE YORUMLARINIZ ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİDİR, BİLGİNİZE... MEDYAYI BU KEZ BOŞ BIRAKIYORUM, BÖLÜMÜ YAZMAK BİLE ÇOK GÜÇTÜ BENİM İÇİN, AFFEDİN HATALARIM VAR İSE...:)))
2 YIL SONRA
Merhaba;
Ben Nazlı KARAHAN...2 Koca yılın sonunda Ülkeme dönüyorum nihayet. Ne Rahmetli Sezer'in gizli kalmış kızıyım ne de sakladığı eşi. Yeni kimliğimle ülkeme dönüyorum, Murat'ı içimde öldürdüm ve çok ciddi bir karar alarak tam 2 yıl önce Amerika'ya geldim. Amerika'da özel bir hastanede birçok ameliyat geçirdim. Göğüs, burun, dudak, çene,yanak, kalça heryerim kesildi biçildi. Acılarına katlanmak durumunda kaldım. Ve en önemli iki ameliyatım; ses tellerimden olduğum ses değiştirme ameliyatı, Murat'ı yok etmemi sağlayan Cinsiyet değiştirme ameliyatıydı.
Evet evet, o büyük kararı verdim ve cinsiyet değişikliği ile kadın oldum. Hem de oldukça güzel, anlaşılması imkansız bir kadın. Balıkesir ile telefonda sıkça görüşüp Ceren'e ve Süleyman amcalara durumumu bildirmiştim. Ta ki ses değiştirme ameliyatıma kadar. Bunu özellikle istedim, çünkü herşeyim ile bir kadın olmak istiyordum. 60 gün sonunda yeni sesim tamamen oturmuştu. Ancak yinede telefonda görüşmedim hiçbiriyle. Sesimi ve yeni görüntümü az sonra indiğimde havaalanında görmelerini istiyordum.
Ara ara aklımdan geçen, keşke bende ruhumu doğru bir vücutla buluşturabilsem diye kurduğum hayal, gerçek oldu sonunda. Tam 2 yıl mücadele verdim bunun için. İntikam için de istiyordum bunu. Yapacaklarım için, arayacağım hakkım için.
1 yılım psikiyatri kontrolünde kadın olmaya psikolojik olarak hazır mıyım öğrenmekle geçerken, bir yandan da kadın hormonları almaya başlamıştım. 1 Yılın sonunda hüsrana uğrayabilir heyet onayı alamadan geri dönebilirdim, aldığım kadınlık hormonlarının gösterdiği etkiyle birlikte hemde. Bu hormonal tedavi 1 yıllık süreçte, tüylerimin tamamen yok olmasına, göğüslerimin çıkıp şekillenmesine ve kadınsı hatlara sahip olmama neden oldu. Sürenin sonunda aldığım onay ile birlikte başvurulan mahkemeninde sonucunda, ameliyatım tamamlandı. Kimlik bilgilerimin yenilenmesi olayına da hem Orhan hem de Amerika'da yaşayan avukat arkadaşı Nadir yardımcı oldular.
1 yıldan arda kalan diğer yılım ise spor programları, kadınsal görgü hareket kuralları dersleri ve en kötüsü hazır olduğum halde, yeni vücuduma ruhen uyum sağlamakla geçti.
Ahhh, size bunları anlatırken, uçağım yerine ulaşmış. Az sonra iniyorum ve çok ama çok heyecanlıyım. Mesaj ile saati bildirmiştim, umarım hepsi havaalanındadır.
Yoksa bir sürü yeni, şık kadın elbiseleri ve papuçları ile doldurduğum valizleri, taksi ile götürmek zorunda kalacağım.
Neden sonra, işte uçaktan iniş vakti...Çok heyecanlıyım ,ölmek gibi birşey bu, nefesimi alamıyorum, aldığımda ise veremiyorum.
Üzerimdeki sütlü kahve döpiyes, içerisindeki beyaz gömleğim ve parlak stiletto papuçlarım ile gayet uyumluyum.
Yürümeyi öğrenene kadar canı çıkan ben şimdi de heyecandan yürüyemiyorum. Neyse güneş gözlüğümü takayım, saçlarımı da şöyle bir dalgalandırdım mı, hah evet iniyorum işte. Acaba neredeler?
İlerlerken kalbim daha da hızlı atmaya başlıyor. Çok sevdiğim insanları görmek değil bu heyecanımın asıl sebebi. Onların yeni beni, Nazlı'yı görünce verecekleri tepki nedeniyle böyleyim. Korku, sevinç, endişe, heyecan fırtınası içerisinde havalanına muhteşem bir eda ile dimdik bir şekilde girdim. Kolumdaki şık çantam ile gerçekten havalı görünüyorum sanırım.
Etrafıma aval aval bakarken, işte kalbimin durmak üzere olduğu o an başladı. Pankarta Nazlı KARAHAN yazmışlar ve beni bekliyorlar.
Şok nedeniyle kocaman açılan ağzımı, ellerime rujumu bulaştırmayacak şekilde kapayarak, gözyaşımı zorda olsa pınarlarında tutmaya başladım. Ve elimi kaldırarak onlara doğru salladım.
Beni görmeleri çok zaman almamıştı.
Zeynep'in ''Oha'' dediğini dudaklarından ve faltaşı gibi açılan gözlerinden okuyabiliyordum onlara doğru ilerlerken.
Pakize teyzem yine gözleri yaşlı, elini ağzına kapamış, bir anne sıcaklığı ile ağlıyordu.
Ceren'in Ferhat'a sevinçle baktıktan sonra, bana dönerek ellerini uzattığını gördüğümde, benimde ellerim onun ellerindeydi .
- Ayyyyy canlarım, konuşamıyorum yaaa offff...
- Nazlııııı dur yavrucum, ağlama aşkım dur.
- Ceren'im oyy ımmmm kokunuzu özlemişim.
- Nazlı ablaaaaa muhteşem olmuşsun, baaayıldık biiiiiiz.
Nur'un bu masum sözü üzerine, yelkenleri suya indirmiştim. Onlara doğru ilerleyek Pakize teyzenin açtığı kollarına sarıldım önce.
- Yavruu kuzuuuum, geldin sonunda, peeekh güzel olmuşsun sen yavrummm benim, kuzummm.
- Pakize teyzemmmm, çok özledim sizleri çok.
- Bizde yavrum bizde...
- Süleyman amcaaaam?
- Hoşgeldin kızım.
- Hoşbulduk, elini öpeyim çok özlemişim sizi.
- Sağol yavrum, bizde seni çok özlemiştik.
Süleyman amca,Mehmet, Zeynep ve Nur ile sarıldıktan sonra, gözüm Kenan'ı aradı bir an için ama yoktu. Sorgulamadım hiç işi gücü vardır, gelememiştir. Gözümden o heyecanla kaçan Ferhat'a koştum.
- Abiiiii, oyy canııııııım Ceren'im ile sen olmasan bugün burada bu durumda olamazdım.
- Canımızsın sen bizim, kardeşimizsin, her zaman yanındayız, Hoşgeldin.
Gözyaşları içerisinde sarmaş dolaş olduktan sonra, valizleride alarak havaalanından çıktık. Mehmet gülen gözleri ile bana bakarak göz kırptıktan sonra eşyaları bagaja yerleştirdi. İlçeye dönecektik ve biz araca, sıkıca sarılıp zor ayrıldığım Ceren ile Ferhat ise kendi araçlarına atladılar.
En kısa sürede oturup görüşmek konuşmak üzere sözleşerek, evlerimizin yolunu tuttuk.
Bugünden sonra çok şey değişecek, büyük planlar devreye girmeye başlayacaktı. Görmesi gerekenler Nazlı KARAHAN'ı en kısa sürede karşısında görecekti...
BU BÖLÜMDEN SONRA HİKAYEYE NAZLI KARAHAN KARAKTERİ İLE DEVAM EDECEĞİZ, MURAT'IN ÖNEMLİ KARARI SONUCU CİNSİYET DEĞİŞTİRME AMELİYATI İLE KADIN OLMA NEDENLERİNİ BÖLÜMLER İLERLEDİKÇE DAHA İYİ ANLAYACAKSINIZ ARKADAŞLAR...
NAZLI KARAHAN KARAKTERİNİ, DÜNYA GENELİNDEKİ BİR ÇOK TRANSEKSÜEL BİREYİN FOTOĞRAFI İLE ÖZDEŞLEŞTİREBİLİRDİM. ANCAK BEN İLK TÜRKİYE TRANSEKSÜEL KRALİÇESİ ''YANKI BAYRAMOĞLU'' İLE YANSITMAK İSTEDİM...
İŞTE YANKI BAYRAMOĞLU, NAZLI KARAHAN'I ARA ARA FOTOĞRAFLARI İLE O TEMSİL EDECEK;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK ADAM
Подростковая литератураHikaye Tamamen Kurgu Üzerine Yazılıyor, Elimden geldiğince sık aralıklarla paylaşmaya çalışacağım. Okuduğunuzda ''ERKEK ADAM Yetiştirmek hevesiyle hatalı Anne Baba olmanın bir çocuğu nasıl yollara ittiğini öğreneceksiniz.'' Hikaye gerektiği bölümler...