Okulda Olmayacak Olaylar

43 8 8
                                    

Merhaba.uzun suredir burdayim.Aciqcasi hikaye falan yazmayi duwunmuyordum.Ama bugun yazicam.Ne hakda yaziyim acaba diyerek dusunuyordum.Evet Iste Basliyoruz.....
Ben bu hikayeyi bi filmde gormuwdum ve sizlerle paylasmak istiyorum.Okulda genc kizlara goz diken namussuz bir mudur vardi.Genc kizlara farkli tavrlar atiyordu.Ne demek istediyimi anladiniz umarim.Her sey yolunda gidiyordu.taaakiii...
Mudur bey 11a kizlarindan leylayi cagirdi.Kiz saf-saf mudurun yanina gitti.ve kapi calindi.Mudur bey Gel diyerek kiza cevap verdi.kiz iceri girer girmez mudurun hareketi deyisdi.yanina oturmasini soyledi.bir kac dakika sonra mudur yavas yavas kiza yaklasti.kiz Hocam napyosunuz diyerek titreyis bi sesle sordu.Mudur sakin ol kizim her wey yolunda diyerek iyce yaklasti.Meyerse niyyeti farkliymis namussuzun.Kiz aglayarak hocam lutfen yapmayin diyerek yalvariyordu hocaya.Ama kizi dinleyen kim.olan oldu.kiz ne yapacagini bilmeden kendini 4-cu kattan atti.Arkadaslari cok uzuldu ve bunu neden yaptigini oyrenmek icin araştırmalar yaptilar birlikte.O gunden itibaren okulda cok garip olaylar oldu.Kizin okuldaki arkadaslari ve tapiki en basta o mudur olan pislik herif cok zarar goruyorlardi.Zamaninda arkadaslari Leylaya cok kotu davranmistilar o yuzden onlara da zarar veriyordu.Onlara zarar veren kizin ruhuymus meyerse.Bir gece saat 00:45 civarinda arkadaşlari ruh cagirma oynuyorlardi.Birden ne olduysa iclerinden biri kana bulasarak tavana yapisti.Her kez ciglik cigliga 《Hadi kosun,disari cikalim,her kez sakin olsun》diyerek kactilar.Inanamiyorlardi bu olaya.Her kez yavas yavas olume 1 adim yaklasmidi artik.Koridorun basinda kizin ruhu dolasiyordu.Eyvaaahhh o da neee..olen kizin ruhu el isaretiyle mudure gelmesini soyledi.Mudur sinifin penceresinden kendini atti ve oldu.Ayni kizin olayi gibi oldu her wry.kizin Arkadaslari da teker teker öldü. Sona bi kiz kaldi. O da okuldan kacmak ocin caba gosteriyordu.Evet.iste okulun kapisina ulasti.kapiyi yavas yavas acti ve disari cikti.Basindan gecen olaylara gore kiz sasmis gibi duruyordu.Aglamaktan hali kalmamisti zavalli kizin.kalkip yoluna devam ederken son bi kez okulun bahcesine bakti.Guvenli olup olmadığını kontrol etdi.Arkasini döndüyünde urkek bi ciglik sesi geldi.bu ses o ölen kiz Leylanin sesiydi.kiz sesi takip etdi.Yolun sonuna geldiyinde olen kizin ruhunu gordu.O da ne.Aman Tanrim cok korkuncdu surati.her yeri kandi.Arkadasi olan kiz gozlerine inanamiyordu.Leylanin elinde kesici aletler vardi ve kiza dogru kosuyordu.Kiz kosarak canini kurtarmak istiyordu.Ama basaramadi.Bicak karnina saplanmisti.Ve iste kizin sonu gelmisti.O olaydan sonra bi daha o okula adimini atacak hic kimse olmamisti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okulda Olmayacak OlaylarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin