''Ξύπνα ωραία κοιμωμένη!Ώρα να σηκωθείιιις!!''
''Λους....νομίζω ότι είχαμε συμφωνίσει να μην με ξυπνάς από τις εννιά το πρωί στις διακοπές!''
''Ποιος σου είπε ότι είναι εννιά;;''
''Τι;;''Η Άλεξ έπιασε το κινητό της από το κομοδίνο.''Έξι και μισή;!;!Είσαι τρελή;!;!''
''Έλα μωρέ!!Μην θυμώνεις!!Το μόνο που θέλω είναι...να δω το δώρο μου!!''
''Ποιο...;''
''Καλή πρωτοχρονιά!!''Είπε και την αγκάλιασε.
''Αχ...ναι σωστά.Γι'αυτό τόσος ενθουσιασμός ε;;''
''Ναιι!!!Τώρα πλιζ....πάμε μέχρι το δέντρο για να βρούμε τα δώρα μας;;''
''Καλά,αλλά να ξέρεις είναι πολύ νωρίς...κανένας δεν θα είναι εκεί!''
Λίγα λεπτά αργότερα...
''Τι έλεγες....;''Το σαλόνι ήταν γεμάτο με έφηβους που άνοιγαν τα δώρα τους και έτρωγαν μελομακάρονα και κουραμπιέδες.''Άντε πάμε!!Θέλω να βρω το δικό μου!!''
Τα κορίτσια έτρεξαν κάτω από το δέντρο.Πήρε μόνο μερικά δευτερόλεπτα στην Άλεξ για να βρει το δικό της δώρο.
''Χέυ!!Λους,το βρήκα!''Της φώναξε και αυτή αμέσως έτρεξε κοντά της.
''Πολύ καλά...Άνοιξε το!Τι περιμένεις;!''
''Όκει...''Μέσα στο μικρό κουτάκι υπήρχε ένα πανέμορφο μικρό βραχιολάκι,το οποίο έγραφε πάνω του: B.F.''Είναι τέλειο!!Σε λατρεύω!!Αλλά τι σημαίνει B.F.;;''
''Χαχα...χαζούλα!Σημαίνει Best Friends.Κοίτα!''Είπε και σήκωσε το μανίκι της έχοντας ένα ίδιο βραχιολάκι στο χέρι της,έχοντας πάνω του τα γράμματα:F.E.''Είναι σετάκι!!''Πριν προλάβει να πει τίποτα η Λους,βρέθηκε στο πάτωμα έχοντας από πάνω της την Άλεξ να την έχει πιάσει πολύ σφυχτά αγκαλιά.Ξαφνικά σταμάτησε και κάθισε πάλι στην θέση της.
''Λους...Από που τα πήρες αυτά τα δύο...;''
''Τι εννοείς...;''
''Λους αυτό εδώ είναι χρυσός!!''
''Όχι..δεν είναι!''
''Δεν το πιστεύω...πόσο έκαναν;;''
''Εμμ...όχι πολλά...Έλα τώρα ηρέμησε!Σιγά!''
''Όχι σιγά!Αυτό που έκανες ήταν απαράδεκτο!Δεν έπρεπε να χαλάσεις τα λεφτά σου για εμένα!''
''Καταρχάς δεν τα χάλασα για εσένα αλλά για εμάς.Έπειτα...ο μπαμπάς μου έστειλε μερικά λεφτά για την πρωτοχρονιά και δεν ήξερα τι να τα κάνω!Τέλος πάντων...θα ψάξουμε για το δικό μου τώρα...;''
YOU ARE READING
The girl who travels through the time [By Joy]
Mystery / ThrillerΗ Άλεξ είναι δεκαπέντε χρονών και μεγαλώνει σε ένα ορφανοτροφείο μετά τον θάνατό των πλούσιων γονιών της.Η θεία της η Κλαρα δεν δέχτηκε να μεγαλώσει αυτή την ανηψιάς της,αλλά φρόντισε να έχει ότι θα επιθυμούσε ένα κορίτσι στην ηλικία της.Τα χρόνια π...