Marinet
Ten zamumatizovaný člověk byla Lila, protože bydlí na proti mě a viděla jak se tam s Adrienem muchlujeme (pardon nic lepšího mě nenapadlo 😂). Naštěstí neviděla že Adrien je kocour a já Beruška. Bojovali jsme s ní hodně dlouhou i s novými kamarády. Přestalo mě to bavit tak sem vyvolala Štěstíčko. Vypadlo mi zrcátko hned sem věděla co mám dělat. Polapila jsem akumu a všichni jsme si dali pěstí. Když se zase proměnila zpět tak se mi najednou v ruce objevil náhrdelník Volphiny. Přišla jsem k Lile blíž. A vzala jsem ji za roh s ostatníma. Ta na nás vyjeveně koukala a zeptala se ,,co chcete?,, rádi bychom aby jsi se stala pátou pařížskou superhrdinkou. Cože a proč já? protože seš hrozně dobrá ve lžích a moc Volphiny je založena na iluzích. Tak dobře. A taky se moc omlouvám za to jak sem tě nazvala lhářkou. To je v pohodě. Kamarádky?
Kamarádky. Chceš vědět kdo vlastně jsme když my víme kdo jsi ty? Ano, chci. Dobře všichni se odtransformovali kromě Berušky té zbývala ještě minuta. Já nevím jestlli ti to mám říct ty mě budeš nenávidět. Proč myslíš? Protože kvůli mě si byla zakumatizovaná. Cože? Jak to kvůli tobě. Lila bude vědět. Teček dost. Teď tam před ní stála Marinet. Hmmm. Já to říkala. A jak to víš, že kvůli tobě? Lila bydlí hned na proti. Aha to sem nevěděl, řekl Adrien. Co, mezi vámi se něco stalo? Řekla Alya. Noooooo...
Já z okna viděla jak se tam ty dva ....
Ach jo... Muckaj. Odvětila šeptem. Cože? vykřikla Alya a Chloe najednou.
Ale to už se radši rychle vypařili Adrien a Marinet k Adrienovi domů. Než se začali obě dvě ptát. Tam řekl Nathalie, že je to kamarádka. Nathalie přikývla stále se stejným kamenným výrazem. Potom sme šli k němu do pokoje. Tam nastávali chvíle koukání se do očí a rudnutí. Potom je přerušil Marinetin mobil.
Ahoj Mari, za pět minut přiletím bude tam čekat Ana a doufám že i ty tak ahoj na letišti. Mia
Ježiši já se tam nedostanu včas. Ale dostaneš. Jen řeknu Nathalie že deme ven tam se transformujeme a budeme na letišti raz dva. Ty bys tam šel se mnou? Jasně princezno. Tak deme. Přišli jsme na letiště a tam už čekala Ana a akorát tam přicházela teta Mia.
Rozběhla sem se k ní. Pak sme šli k Adrienovi a Aně. A kdopak je tenhle mládenec? Teto to je Adrien, můj přítel. Jo takhle, on tě sem přišel podpořit. A jak se menuješ dál? Agrest. Adrien Agrest. Syn Gabriela, že? Ano. Odpověděl trochu zklesle. Jé ahoj Ano páni ty vypadáš jinak,, jako za mlada. Když... Jsem ji to nenechala doříct,, když jste Paříž chránili vy. Cože? Jak to ví Ano? Protože mě zastihli u Mistra Fu. A jak to že tě zastihli u Mistra Fu? Hádej. Můžeš 3krát. Hmmm. Šli na masáž? Ne. Šli se trochu uvolnit? Ne. Počkat. Cože to je nová generace Berušky a Kocoura?
Ano Mio. Už jsou tu i další. Je to Včelka, potom nástupkyně mého mirákula a Volphina. Aha. Tak pojďte. A kde sis našla byt, teto. Já si nenašla byt, ale barák. Ana tam je už určitě nastěhovaná. Je to moje modelka.
Tak šli k ní domů.Čau lidi, tak tady je ta náhradní kapča za to, že jsem tu v pátek a sobotu nebyla. Snad se bude líbit.
Zatím vím že tu není moc akce ale to se brzo změní. Mějte se kouzelně
Vaše
Via Marinet
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents
FanfictionTento příběh se odehrává když je Marinet a Adrian už rok a něco (přibližně) Beruška a Černý Kocour. oba ví kdo jsou navzájem, ale co se stane a co budou dělat, když už nebude existovat Lišaj nebo aspoň nebude mít jeho mirákulum. Prosím jen upozorňu...