Šílenství!

100 10 7
                                    

Vidění.......zapnuto
Systém.......aktivován
,,Mettatone! O můj bože! Začalo šílenství! Jsi nejslavnější věc v celém podzemí! Ty dopisy píšou jen kladnou kritiku! Víš jak jsi začal zpívat, tak jsem tě natočila a jsi slavný! Prostě jen tak!" říkala rozjařená Alphys. Asi jsem měl vypadat radostně, jenže jak mám ukázat emoce pomocí světel.
,,To jsem rád, snad se bude dařit dále." řekl jsem.
Počkat...co...baterie...néééé!
Vidění........vypnuto
Systém.......vybit

BRR!BRR!BRR!
Něco ve mně zabzučelo!
UndyneThePrettyFish: Je to super zpěvák! Miluju ty písničky a hlavně jeho hlas!💘💘
UndyneTheGeneral: Přestaň používat moje jméno! A jo, celkem ujde👍👍👍
Torilover: Je úžasný! Mému dítěti se bude líbit!😊😊
NiceCream: Úžasné! Vyrobím na jeho počest zmrzku! On vlastně nejí...
MettatonResort: Milý Mettatone! Postavili jsme na vaši počest HOTEL!
Vypnout zprávy.
Hotovo
WOW! To je úžasný, jak dokáže krabice na kolečku vyvolat obdiv v celém podzemí. Alphys nadšená z úspěchu začala nakupovat zásoby popcornu a připravila na večer nějaké anime ze světa lidí. Mew Mew Kissy Cutie. Asi nějaký holčičí a romantický. Popravdě řekla, že to mám stáhnout. Je super líná, co? I když.. mám k ní dobrý vztah. Údržba atd. Je na mne moc hodná, ale já nejím popcorn a celkově, já vůbec nejím. Ach jo! Takže můj hotel. Wow. To je super! S mojí fontánou a bufetem to bude super. Pořád myslím na tu páčku! Co asi dělá?

Mettaton a jeho příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat