İhanet Ve İzmir

111 10 0
                                    

Ybniz geldi.Şarkı koyamadım kusura bakmayın ama nolur vote verin...AlSel...♡♡

Boşlukta yayılmış ses dalgasıyım.Ali'nin mavilerinin dalgası olmak yerine boşluğun dalgası oluyorum.Ali ile 4 gündür görüşmüyorum.Odasına çıktığımda odasında yok, kahvaltıda yok çıldırıcam!Arasam bile açmıyo ya da meşgule atıyor.Mesajlarıma cevap vermiyor.Saat geç oldupu için odama çıktım.Tam yatmaya hazırlanıyordum ki odaya birisi geldi.Ali'nin olması dileğiyle dödüm fakat hüsran!Canım ikizim!"İkiz uyuyor muydun?" "Yok ya gel uykum yok zaten." "Geldim." dedi ve yatağa oturdu."Noldu sen üzgünsün?" "Ali'den 4 gündür haber alamıyorum.Telefonlarımada cevap vermiyor.Korkuyorum ya." "Korkma ikiz." dedi kolumu sıvazlayarak."Savaş'la nasıl gidiyor?" dedim konuyu değiştirerek."Öküz!" "Noldu yine be ikiz?" "Ya aslında öküzlük yapmadıda sapıklaştı!Gece benim odamda kaldı." "Ee ne var bunda?" "Of Selin boşver.Hadi sen uyu." dedi ve gülerek odadan çıktı.Kendimi uykuya teslim ettim.

---Ali'nin Gözünden---

Nasıl yaptım ben bunu nasıl?Selin'in yüzüne bir daha nasıl bakarım?O şerefsiz babamın yüzünden hepsi!Sarhoştum.Babam dayamıştı bana içkiyi.Neden içtim bilmiyorum.Yanıma bi kız getirmiş ve.....lanet olsun!O günden beri içmeye devam ediyorum.Şimdi sallanarak Selin'in odasına girdim.Çok güzel uyuyor benim meleğim."Affet beni koca gözlü kız affet.Ben sana ihanet ettim.Babam şerefsizi yüzünden sana ihanet ettim.Affet." dedim ve saçlarından öptüm.Uyandı tam çıkacakken."Ali." "E-efendim." dedim sarhoşluğun verdiği etki ile."Sen sarhoşsun!" dedi ve beni yatağına yatırdı."Selin beni affet." "Neden affediyim?" "Affet Selin." dedim uykuya dalarken.

---Selin'in Gözünden---

Noldu acaba?Neden onu gereksiz yere affetmemi istiyor.Korkutuyor beni yine.Uyuduğunda saçını okşamaya başladım.Yanağından öptüm ve aşağıya indim."Selin gelir misin?" dedi Haluk abi yanına oturdum."Bi sorun mu var?" "Ali'ye güveniyo musun?" "Evet." "O seni aldattı." dedi salak!Ali bana bunu yapmaz.Kafamı olumsuz anlamda sallamaya başladım."Ali bana bunu yapmaz." dedim bana bi fotoğraf gösterdi.Bi kızla öpüşüyordu.Ağlamaya başladım.Hemen odama çıktım.Ali uyanmıştı."Babam yaptı." dedi yere bakarak."Fotoğrafı gördüm!" diye bağırdım."Lütfen anlatmama izin ver." "Tamam dinliyorum." dedim yatağa oturdum."Babam bana içki vermişti.Sarhoştum Selin." "Senden nefret ediyorum!" dedim.Mavilerinden yaşlar düştü."T-tamam nefret ediyosan gidiyorum." dedi ve çıktı odamdan.Sabaha kadar ağladım.Ona inanmalı mıyım?Evet!Neden yapıyorum ben bunu?!Sarhoşmuş.Kendinde değilmiş.Hemen yanına gitmeliyim.Odasına gittim.Bi fotoğrafa bakıyordu.Yanıa oturdum elinde benim resmim vardı."Özür dilerim." "Ne gerek var?" "Ali özür dilerim işte sinirim bozuldu çıktı ağzımdan." dedim ayağa kalkarak.Önüne eğildim."Affet beni maviş." "Napıyosun Selin?" "Beni affetmen için elimden geleni yapıyorum." dediğinde güldü ayağı kalktı ve beni de kaldırdı.Sarıldık.Ağlamays başladım yine."Ağlama koca gözlü kız." dedi boynumdan öperek."Tamam." dedim ve ayrıldım ondan.İçeriye birden Haluk abi daldı."Selin çık." "Noluyo?" "Selin çık." dedi çıktım.Kulağımı kapıya koyup dinlemeye başladım."Ben sana ne dedim?BEN SANA NE DEDİM!" diye bağırdı ve yumruk sesi geldi.Hemen içeri daldım.Ali'nin karnına yumruk atıyodu.Ali ise karnını tutuypdu.Hemen Haluk şerefsizini ittirdim."Ali!Mavişim iyi misin?" dediğimde cevap vermedi.Hemen annemlere bağırdım.Haluk'un yanına gittim onu ittirmeye başladım."NEDEN BİZİ AYIRMAYA ÇALIŞIYORSUN?BİZ SANA NE YAPTIK?ALİ SANA NE YAPTI?!BİZDEN NE İSTİYOSUN?!" dedim bağırarak.O ise gülüyordu.Annem beni ordan aldı ve Haluk şerefsizini mutfağa çekti.Hemen ambulans aradık.Ali hala uyanmamıştı.Yanına gittim."Hadi uyan.Hadi uyan mavişim.Nolursun.Beni bırakma nolursun." dedim kulağına.Nefes aldığını hissettim.Yüzüme bir gülümseme yerleşti.Hemen hastaneye götürdük.

Odasında mavişimin uyanmasını bekliyoruz.Serum taktılar.O uyurken saçları ile oynuyorum.Dağınık saçları ile.Yavaş yavaş uyanmaya başladı.Herkes ayaklandı.Elini tuttum."Aşkım iyi misin?" "İyiyim." dedi boğuk sesi ile.Elimi öptü."Of Ali korkuttun bizi yine." dedi İnci abla."Babam sağolsun." diye fısıldadı Ali.O şeref fakiri ise annemle evde.Anneme Ali ile İzmir'e gideceğimizi söylicem.Bi süre bi ev tutarız orda yaşarız.Herkes odadan çıktı.Yani Nazlı, Savaş ben kaldık."Haluk mu yaptı kuzen?" "Evet." dedi Ali tavana bakarak."Ali evi ayıracaksak İzmir'e gidelim." "Sen nasıl istersen öyle olsun aşkım." dedi bana gülerek."İzmir mi?!" diye bağırdı Nazlı."E-" "Bize de ev tutarsınız o zaman." "Tutarız ikiz." dedim ona gülerek.Ali'nin telefonu çalıyordu.Arayan annesiydi.Telefonu kapattı."Ali ne de olsa annen merak etmiştir." "O benim annem değil!" dedi Ali sinirle.Ben ise onun göğüsüne yattım."Hadi Ali şu taburcu işlemlerini halledelimde gidelim." dedim.Taburcu işlemlerini hallettik ve çıktık.

♡MAVİŞİM♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin