37

4 1 0
                                    

P.O.V. Calum

Michael zette Cheryl en mij af bij het ziekenhuis en zou ons later weer ophalen. Hij kon zelf niet mee omdat hij vergeten was dat hij met zijn ouders had afgesproken.

Cheryl en ik liepen richting de balie, waar Carla ons al begroette. 'Goedenavond Calum en Cheryl!' Zei de altijd vrolijke baliemedewerkster. Wat best gek is, met de gedachte dat boven je hoofd, 1 verdieping omhoog misschien wel iemand ligt te sterven.... Ik schud me hoofd om de gedachte weg te krijgen. 'Hoi is er nog nieuws?' Vroeg ik terwijl ik het antwoord eigenlijk al wel weet. 'Haar longen zijn erg achteruit gegaan. De dokters zijn nog bezig met onderzoeken wat het kan zijn. Je kan wel gewoon naar binnen. Verder is ze nog stabiel.' Vertelde ze. 'Okee dankjewel.' Zei Cheryl tegen Carla.

We liepen haar kamer binnen waarom een dokter aan een paar knoppen zat te draaien. 'Hoe gaat het met haar?' Vroeg ik aan de man. 'We zijn haar longen aan het onderzoeken als er nieuws is hoor je het zo spoedig mogelijk.' Met dat liep hij snel de kamer uit. *zucht* dokters... Ik pakte een stoel voor Cheryl en mijzelf. Het was een tijdje stil tot ik gesnik naast me hoorde. Cheryl was aan het huilen. Ik sloeg een arm om haar heen en vroeg of het ging. Ze drukte haar gezicht tegen bij shirt waardoor er make-up op m'n shirt komt. Maar dat is niet zo erg. 'Ik mis haar gewoon zo erg. Elke keer kom ik alleen thuis en is het gwn super stil en saai. Daarom ben ik zovaak bij jullie. Ik wil haar gewoon terug!' Ze barste in tranen uit waardoor ik haar in een knuffel trok. Zo zaten we een tijdje. 'Dankjewel Calum, dit had ik even nodig.' Zei ze terwijl ze opstond. 'Ik ga me even opfrissen op het tiolet. Tot zo.'

Ik pakte Denise's hand vast en keek naar haar gezicht. Het was erg bleek bijna lijkbleek. Ik begon een beetje te murieën wat uiteindelijk kwam tot zingen. Het was een liedje dat ik zelf heb geschreven genaamd amnesia. Het past ook wel in deze situatie. Ik was bezig met de laatste zin en toen ik klaar was voelde ik een klein en zacht knijpje. 'OMFG DENISE!' Ze reageerde niet. Ik wou het 'helpknopje' indrukken maar er rende al een paar dokters binnen. 'Wauw dat was snel' zei ik toen wat zachter. 'We hoorde je schreeuwen wat is er gebeurt?' Vroeg een dokter terwijl hij me van Denise wegduwde. 'Euhm.. Ik was aan het zingen en toen ineens voelde ik een kneepje.' Vertelde ik. 'Okee zing nog maar even door alsjebliefd.' Ik ging door met het zingen van Wherever you are.

For a while we pretended
That we never had to end it
But we knew we'd have to say goodbye
You were crying at the airport
When they finally closed the plane door
I could barely hold it all inside

Ik zag langzaam een mondhoek omhoog gaan waardoor ik verder ging zingen.

Torn in two
And I know I shouldn't tell you
But I just can't stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are

I could fly a thousand oceans
But there's nothing that compares to
What we had, and so I walk alone

I wish I didn't have to be gone
Maybe you've already moved on
But the truth is I don't want to know

Torn in two
And I know I shouldn't tell you
But I just can't stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are

You can say we'll be together
Someday
Nothing lasts forever
Nothing stays the same
So why can't I stop feeling this way

Torn in two
And I know I shouldn't tell you
But I just can't stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are

Ik liep weer naar het bed en fluisterde in haar oor: 'word alsjebliefd wakker! In die korte tijd dat we elkaar kennen beteken je al heel beel voor me... Ik denk dat ik zelfs... Dat ik zelfs...v-verliefd op je ben geworden. En ik hou heel erg van je.' Sow.. Ik heb het eindelijk gezegd! Wel erg verlegen enzo maar dat gee... 'Calum' hoorde ik een erg zwak stemmetje zeggen. OMG ZE IS WAKKER!! 'Ik hou ook van jou.' Zei ze nog voordat ik de kamer uitgeduwd werd.

Ik ging zitten op een stoel en liet even alles tot me doordringen. Ik heb voor het eerst voor iemand gezongen, ik heb gezegd dat ik verliefd ben op diegene, daarna werd ze wakker...
Het ging allemaal ook zo snel. WACHT ik moet Mike en Cheryl bellen!

------------------------------------------------------
Hadden jullie dat verwacht? Haha
Ik niet....

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 26, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu