- El sem hiszem h eljött ez a nap!- ugrált az ágyon Ni Yeon.
- Én sem!- csukta le bőröndjét Eun Na.
- Pedig igen! Biztos egy kedves családba kerülünk! – mosolyogtam.
- Ahol majd finomakat eszünk, jókat alszunk és szeretnek! – pattogott tovább az ágyon Ni Yeon.
- Lányok! Gyertek le! Megjöttek értetek! – szólt be az egyik nővér. Vigyorgó arccal mentünk le a lépcsőn majd léptünk ki az árvaházból. Az épület előtt egy nagy kocsi állt. Kilépett belőle két nagyon helyes srác.
- Sziasztok!- szólalt meg a magas szőke. – Rapi vagyok, a mellettem álló pedig Jin.
- Örvendünk!- hajoltunk meg. – Én Min vagyok, ő Ni Yeon és a mellettem álló zsiráf pedig Eun Na.
- Kapsz mindjárt olyan zsiráfot! – modrult rám. Rapi felkuncogott. Segítettek betenni a csomagjainkat majd beszálltunk a kocsiba.
- Ne lepődjetek meg. Sokan vagyunk testvérek. –mosolygott Jin. –Én vagyok a legidősebb.
- Miért mennyi vagy? 17? – kérdezte komoly arccal Ni Yeon. Felnevetett Rapi.
- Az útra figyelj!- mordult rá Jin. – Nem! Sajnos már 24.
- Hogy mi? –akadtam ki. Jin a visszapillantóból rám nézet majd elmosolyodott.
- Megérkeztünk!- jelentette be Rapi.
- Ilyen nagy házatok van? –ámuldozott Eun Na.
- Rosszul tetted fel a kérdést! Te kis butus!- mosolygott rá Jin miközben a feje tetejét simogatta. – Ez így helyes: Ilyen nagy házunk van?
- De válaszolva a kérdésedre, igen. Rajtam és Jinen kívül még van 5 fiú testvérünk. Eléggé zajosak vagyunk. – mosolygott Rapi. Beléptünk az ajtón. Szemünk sarkából láttunk két fiút akik előttünk elfutottak.
- V! J-Hope! –kiáltott utánuk Jin, persze hasztalanul. Nemsokára újra megjelentek és felénk futottak. – V! J-Hope! – kiáltott rájuk újra. Az első srácnak megfogta Eun Na a pólóját, hogy megállítsa őt. Sikerült neki. A srác nagy kerek szemmel nézett rá.
- Mit csinálsz?- emelte fel hangját.
- V! Ne legyél udvariatlan az új testvéreddel!- szólt rá az Jin .
- Bocsánat! – horgasztotta le fejét V.
- Én kérek bocsánatot! – mosolygott rá Eun Na. V csodálattal nézte a lányt majd odahajolt füléhez.
- Ma este ezért meg leszel bűntetve! – súgta fülébe miközben a lány szemei kikerekedtek. Elhajolt tőle, majd elkezdett mosolyogni. –Sziasztok V vagyok! 95.-ben születtem. Valamelyikkőtök a Noonám?
- Nem hiszem! Én vagyok a legidősebb Min, akinek az előbb perverz dolgokat súgtoktál a fülébe ő Eun Na és a mellettem álló cukor falat pedig Ni Yeon. Ő a legfiatalabb közülünk. – magyaráztam.
- Pedig Eun Na-t néztem a legidősebbnek. – lepődött meg Rapi.
- Lehet hogy csak a termete miatt. – válaszoltam.
- Na,jó menj te a tudod hova!- kapta fel a vizet.
- Szeretlek szívem! –öleltem át, miközben ugráltam hogy puszit tudjak adni arcára,ami néha sikerült is. A fiúk egyre jobban belepirosodtak ebbe a jelenetbe.
- Megmutatom hol van a szobátok- szakította félbe ezt a jelenetet Rapi. Elindultunk Rapivel. –Ez a három szoba egymás mellett. Itt vannak a ház alaprajzai. Nekem most mennem kell.
- Én elmegyek a táncterembe! Egy kis tánc feloldja a sok feszültséget. – jelentettem ki majd elindultam a táncterem felé. Nem sokára oda is értem majd benyitottam. Szerencsétlenségemre nem volt üres. Az a J-Hope nevezetű srác volt ott meg egy ismeretlen ám de nagyon jó képű srác. –Sziasztok! Nem baj ha bejövök.
- Nem! – mosolygott J-hope majd beléptem.
- Ez meg ki? – kérdezte a másik srác.
- Jungkook! Ne legyél ennyire bunkó. Ő az új testvéred Min. – szidta le J-Hope.
- Felőlem! – rántotta meg vállát.
- Szeretsz táncolni? – érdeklődött.
- Igen! – mosolyogtam.
- Mutass valamit! – viszonozta mosolyom. Bólintottam majd beraktam az AOA- Good Luck-ot és elkezdtem táncolni a koreoját. –Ügyes vagy!
- Köszönöm! – hajoltam meg.
- Elmegy, saláta! –vonta meg vállát.
- Akkor mutass te valamit!- dühödtem be.
- Oké! – elkezdett táncolni. Az egyik tánclépésnél megbotlott. Elkaptam majd együtt a földre zuhantunk. Ám földre érésünkkor...
YOU ARE READING
I was orphan as long as I met you
FanfictionMindig árva voltam, addig amíg nem találkoztam veled