Karakterler yukarıdadır.
"Tesadüf diye bir şey yoktur. Tesadüfleri biz yaratırız. "
.......................................................................
İyi okumalar 📖📖📖
"Ben okula gidiyorum"
"Tamam ben seni birakayim mi abicim "
"Yok ben bugün biraz yürümek istiyorum abi"
"Tamam güzelim ben seni okul çıkışı alırım " dedi yanağından öptüm ve dışarı çıktım okula dogru yürümeye başladım.
Ben Rüya Sayer konservatuar ögrencisiyim. İki kardeşiz abim ve ben . hayatla çok küçükken tanıştım annemi kaybetmemle hayat bana ilk darbesini vurdu. İkinci darbe yine ailemden geldi. Annem ölünce babam bize bakamayınca anneanneme bırakmış. Yani anlayacağınız babamız bizi terketti. Biz bu durmalara alışığız. Bu hayattta tek tutunacağım dal sadece abim. 1 yıl önce istanbula taşıntık üniversiteyi kazandığım için , normalde adanada anneannem ve dedemin yanında otururuz. Yani anlayacağınız Adanalıyız allahın adamıyız gardaş. Çirkinleşmeden konumiza dönelim. Abim doktordu normalde ama ta ki vedat demirle tanışana kadar. Vedat Demir aslında istanbulun en büyük mafyalarından biridir. Ama mafya dediğime bakmayın siz ben ne adam öldürdüklerini ne de başka bir şey yaptıklarını gördüm. Adı mafya. Vedat demir herkes tarafından sevilen bir iş adamı. Bir tek ben Vedat demirle anlaşmam neden anlaşmadığımızı sorarsanız kan uyuşmazlığı derdim herhalde. Neyse konumuz bu değil. Abim de Vedat Demirin veliahtı. Veliaht nedir diye sorarsanız en ufak bir fikrim yok. Ama fikir yürütmek gerekirse Vedat demir ölürse -ki inşallah öyle bir şey olur - Abim onun yerine geçer herhalde veliaht buna denir. Yine ben konudan dağıldım işte abim doktorluğa ara verip Vedat Demirin yanında çalışıyor. Çalışıyor dediğime bakamayın yan gelip yatıyor. Abim benim hayattaki tek sevdiğim insan olduğu için onu vedat demire kaptıracak değilim. Siz daha beni tanımamışsınız Ben Rüya Sayer sem Ne Vedat Demir durur karşımda ne de başkası. Ne diyelim haydi Hodri Meydan!!
"Rüya " sesin geldiği yöne baktığımda hande bana el sallıyordu.
"Buraya gel" dedi. Bende yanlarına gittim. "Günaydın " dedim handeye bakarak.
"Sanada günaydın canım "dedi hande telefonla oynayarak. Hande benim çocukluk arkadaşım liseyi ayrı okusakta üniversiteyi birlikte okuyoruz. Handeyi çok küçük yaştan beri tanırım annem ölünce ve babam bizi terk edince mecburen adanaya gitmiştik. Hande anneannemin komşusu olduğu için orada tanışırız.
"Hadi sınıfa çıkalım"dedim handeye bakarak. "Müzik dersine girmeyeceğim ben "dedi "tamam çıkışta görüşürüz "dedim ve sınıfa çıktım.
Müzik notalarını çıkarıp. Bakmaya başladım sınıfın kapısı açılınca ahmet hoca girdi. Herkes ayağa kalktı ve hoca eliyle oturun işareti yapınca herkes oturdu.
"Arkadaşlar duymuşsunuzdur ünuversite ler arası müzik yarışmasını. Bu yıl yarışmaya katılacak öğrencileri ben seçtim. Şimdi ismini okuduklarım. Yarın prova odasında beni beklesinler.
Rüya Sayer
Hande Atabey
Anıl Aksoy
Seda Soykan
Ali Baltacı
Gül Akkaya
Tarık Günday
Serkan DemirBu arkadaşlarınızın çoğu üst sınıflardan ben onlara haber vereceğim. Bugün ders işlemeyeceğim. Çıkabilirsiniz." Dedi ve sınıfta çıktı.
Demek anılda vardı. Anıl benim sevdiğim çocuk ama kendisi bilmiyor. Yani anlayacağınız platonik aşığım kendisine. Platonik dediğime bakmayın anılla biz bir yıl oldu tanışalı. Nasıl tanıştık diye sorarsanız eski anılara bir göz atalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMANIN KARDEŞİ
Teen Fiction25/05/2018 Bilinmeyenler içerisinde #9.sırada Bir Kadın, İki Düşman, Bir Aşk.... "sen sadece benimsin" dedi kulağıma doğru fısıltıyla ona daha çok yaklaşarak. "öyle mi?" dedim bende onun gibi kulağına doğru fısıltılı bir şekilde. Onun aksine bira...