Merhaba ben Victoria. 19 yaşında bir genç kızım. Aslen Türk'üm fakat annem ve babamın işi yüzünden Londra'ya taşınıyoruz. Ben o üzülenlerden değilim yani tabiki de Türkiye ' yi özleyeceğim fakat arkadaşlarımı ve öğretmenlerimi sanırım %0. Şuan yoldayız ve ingilizce sözlüğünü aldım elime cümle kurmaya çalışıyorum. Fakat tek sorunumuz var çalışıyorum ama olmuyor , olmuyor, olmuyor öfff. Bu arada bir kaç büyüye sahibim yani bende bunu sanırım 9-10 yaşlarında fark ettim , fakat ailemin bundan haberi yok. büyülerimin türkçesi şöyle aslında ; yanına getirme büyüsü ; istediğini yaptırma büyüsü , beynini okuma büyüsü , geçmiş ve gelecek büyüsü yapıyorum. Geçmiş ve gelecek büyüsünü 14 - 15 yaşlarında çözdüm artık bir profosyonelim . Bu sayede bir kaç ders notumu filan düzelttim , hihihihi çok sinsiyim değil mi? Herneyse yanına getirme büyüsünü ise çoğunlukla eşyalarda denedim çünkü bir kez birinde denemiştim ve tatata getirmek istediğim insanın yemekleri herkezin başına döküldü :))) beynini okuma büyüsünü ise herkesin dırdırını çekmemek için yapıyorum beyinlerini okuyorum ve cevap veriyorum . İstediğini yaptırma büyüsünü ise çoğunlukla en popiler insanlarla çıkmak için yaparım o yüzden şimdiye kadar en az 1000 tane sevgilim olmuştur en sonuncu sevgilimden de dün ayrılmışrtım işin özü tek aşık olduğum oydu ama o başkasına aşıkmış,işte istediğini yaptırmak bazen kalp kırabiliyor. . Herneyse beni bu kadar tanımanız yeter , artık şu lanet olası sözlüğe geri dönmeliyim , yolda bile ders işliyorum yaa lanet olsun , lanet olsun LANET OLSUN !! Bu arada ingilizcem sıfırdı hangi akla fikir gidiyoruz ki şu LANET ÜLKEYE !!!!!
EED SONLARINDA BİRAZ FAZLA LANET OKUDUM AMA OLSUN ŞU VOTE ŞEYSİNE BASARSANIZ VE YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM SINIR MI ? 3 VOTE ŞEYSİ 3 TANECİK DE YORUM YANİ TABİKİDE ŞU VOTE BİLMEM NESİ VE YORUM GELMESEDE YAZARIM ÇÜNÜ SADECE ZEVK İÇİN YAZDIM BUNU :))) ;)