♡13.♡

1.1K 72 4
                                    

Nos ez a hetem nagyon be van táblázva mert járjak órákra, aztán menjek a tanár úrhoz felkészítőre és aztán még tanuljak is, na meg foglalkozzak Luke-kal. Ja és még a vizsgáimra is készüljek.

Aznap meg is beszéltem anyával a dolgot és Luke is. Lukeot nagyon nehezen engedte el az anyja de végűl csak sikerült meggyőznie ,hogy ez egy soha vissza nem térő alkalom ,hogy külfödre utazhasson. Ausztrália nem csak egy földrész hanem egy rohadt nagy ország is szóval ja.

jövöhét után héten hétfőn megyünk Londonba. Tök jó.
Most viszont kezdem az elején.

A keddem valami hihetelenűl nagy rohanás volt. Bementem órákra ahol szét untam az agyam de azért figyeltem. Kivéve matekon. Ott rajzoltam a füzetembe. Aztán mikor vissza mentem a koliba ott meg...uzsonnáztam inkább majd egyenesen mentem a villába a tanár úrhoz. Ott töltöttem két óra ,hosszát portré rajzolással meg minden ilyen szarral. Aztán mikor ez is meg volt irány tanulni törit mert írunk pénteken és sok az anyag. Aztán mèg a művtöri és még a vizuális kultura házim. Utálom azt a rajzórát. A szakmai sokkal jobb.
Olyan este 11 fele Luke átjön azzal a céllal ,hogy nálam alszik. Hát mondom jólvan de én még egy ideig nem alszok mert tanultam.

Szerda reggel megint Luke-kal kifliben kelltünk csak most én voltam a nagy kifli. Egy kínos ébredés után ugyan ez a huzabona. Már most el vagyok fáradva pedig jövőhéten is ez vár rám.

És most csütörtök van. Nagyon fárasztó ez így és muszáj lazítanom kicsit ezért kijöttem ide a hátsó udvarra a kis füzetemmel, leültem az eldugott padomhoz és random elkezdtem firkálgatni. Lett itt macska, kutya, egy gördezkáző kisfiú és egy kockásing, na meg egy bandala minta. De mind ez csak ilyen kis firkák amiket néha rajzolni szoktam. Ha vissza lapozunk a füzetembe akkor sok minden van már ott ami az 5 év alatt felgyülemlett. Vissza is lapoztam az első oldalra ahol még a kilencedikes kis firkám van. Az egy kacsa volt aminek a fejéból kiáll egy kés. Elég morbid de hát ha egyszer utálom a kacsákat. És lapozgattam tovább és tovább. Az évek alatt összegyűjtött rajztudásom látszik. Egyre pontosabb és egyre felszabadúltabban csináltam mindent ami a rajzhoz vagy a festéshez köthető.

-Szia.-hallom meg magam mellet a szöszke hangját-Megnézhetem?-kérdezte egy mosollyal. Átnyújtottam neki a kis füzetet amit az elejére lapozott ahogy én tettem egy 10 perce. -Wáo! Kilencedikben is már ilyen jól rajzoltál? Kilencedikben azt se tudtam mi az a dipa lap. Nem ,hogy még így rajzoljak. Iriggyelkek tesó.-mondta egy vidám mosolyal az ajkain.
Elpirultam szavai hallatán de azért egy kis mosoly nekem is ott lapult ajkaimon.

-Tök jó.-adta vissza.

-Köszi.-raktam le magam mellé a kis füzetet.

-Van valami programod esetleg a tanuláson kívűl?

-Ma már nem tanulok. Csak majd este egy keveset de amugy nem terveztem. Miért kérded? -kíváncsiskodtam.

-Elmegyünk fagyizni? Úgy megennék egy fagyit.

-Menjünk. Várjál beviszem a villába. Várj meg itt.

Ezzel fogtam magam majd a villa hátsó bejáratánál bementem. Végigmentem a hosszú folyosón aminek a végén ott a festőterem. Nos mivel már ötödéves vagyok ezért kiérdemeltem egy szekrényt erre az évre és a kis szekrény zárkombinációját csak én tudom. Szóval oda beraktam a füzetem és már mentem is vissza Luke-hoz. Úgy láttam nem kell felmenni a pénztárcájáért mert ott lapul a zsebében. Szóval felállt majd kikértük a kimenőkártyánkat és már mentünk is a közeli fagyizóba.

Csak úgy ahogy szokott lenni ő csacsogott és én meg meghalgattam és néha néha válaszoltam neki vagy bólógattam vagy éppen megráztam a fejem. Igazából én inkább most a vonásait figyeltem meg...megint. Arca vidámságot tükrözött ahogy magyarázott és kezével artikulált. Haja most felzselézve van. Ritkán láttam mostanában felzselézett hajjal. De neki még ez is jól áll. Na meg az enyhe borosta. Férfiasabbá teszi az egész kinézetét. Szeme ebben a napsütésben még élénkebbek mint alapjába véve. Őszinte leszek...irigylem kicsit. Egy nagyon jó pali ez a Luke. Na meg a hosszú vékony lábai. Kissé csámpás ami szerintem aranyosabbá tette az egész összhatást.

Fura gondolataim támadtak ahogy előre fodultam és vettem egy nagy levegőt.

Luke ahogy az asztalon ül és én lábai közé furakodva állok és...

TE JÓ ÉG MÁR MEGINT!!!

Megráztam a fejem és próbáltam vissza kerülni a valóságba.
Nem ment mert újab és újab gondolatok jutottak eszembe ami kezdett az idegeimre menni. Ez kivülre is kihatott mert mikor Luke megvette a fagyiját és rámnézett akkor a kisfiús mosolya eltünt és egy aggódó ábrázat vette fel a helyét. Furán éreztem magam ezek miatt a gondolatok miatt és nekem ez nagyon nem tetszett.  

-Ash...minden rendben?-kérdezte ahogy szabad kezével állam alá nyúlt és maga felé fordította arcom.-Gondterheltnek tünsz.

-Semmi baj. -mondtam de szerintem nem hitte el.

-Hát ha te mondod.-sóhajtott fel.

Belenyalt a fagyiba amit hát...szinte megbabonázva néztem. Na ez meg a másik. Mi ez már?!?! Olyan gondolatok cikáztak át fejembe amik nem rám jellemzőek. Perveznél perverzebbek és nekem ez nagyon nem tetszik. Sose voltak perverz gondolataim, sose izgatott fel semmi. Nem tudom milyen az ha valaki fel van izgulva. Egyszerűen nem gondoltam olyanokra, sose néztem pornót mert nem érdekelt. Sose bámultam meg lányokat, se fiúkat...na azokat meg pláne nem. Sose  adtam senkinek egy szexuális utalást se. Kinek is adtam volna mikor el voltam foglalva azzal ,hogy ne verjenek meg. Jó oké...reggeli erekció de hát azokat észre se vettem mert elmult magától...sose kellet magamhoz nyúlnom.

Most viszon...feszül a gatyám. Szimplán attól ,hogy Luke nyalogatja a fagyit. Te jó ég ez írtó fura és fájdalmas...

***

Művész Lélek (Lashton)(befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora