3.

634 25 2
                                    

Másnap baromi fáradtan keltem. Nem vagyok még hozzászokva a korai keléshez. Gyorsan felvettem a szokásos fekete csőgatya és fehér póló párosításomat és rohantam a fürdőszobába. Ja, minden szobának van külön fürdőszobája is. Hát nem király??
Miután végeztem, bevártam Manit és együtt mentünk az órákra. Még ma sincs tanítás, csak átbeszéljük a dolgokat amik várhatóak lesznek az évben.
Éppen a szekrényembe pakolásztam, mikor odajött Dinah.
- Akkor áll a kávézó? - kérdezte mosolyogva.
- Hát persze.
Eggyütt mentünk be az eddig még nemlátott osztálytermünkbe ( mind az öten újak vagyunk ).  Hát ami ott fogadott az nem egy átlagos osztálynak nevezhető.
- Rendben gyerekek, mindenki üljön le a megszokott helyére, az újak meg jöjjenek ide, majd keresünk nektek helyet - mosolygott az ofő.
Csak mi 5-en vagyunk újak az egész osztályból, szóval kisétáltunk a tanár mellé. Mindannyian elmondtuk a nevünket, és elmondták hogy hova üljünk. Én valami Zayn mellé kerültem, Camila egy Jade nevű lány mellé ült, Dinah egy szöszihez, akinek nem jegyeztem meg a nevét, Ally Perrie mellé, akit látszólag már ismert és Normani egy Louis nevű fiú mellé.
Egész órán valami hülyeségről volt szó, amire nem is figyeltem, mert a mellettem ülő srác (Zayn), egy másikkal szemezett (!!!!!!). Állj, mi??? Naneee!!!! Ez most komoly?? Így hát vettem a bátorságot, és megkérdeztem.
- Mit nézel? - szóltam hozzá halkan.
- Ohh, hogy én? Semmit... Semmit nem nézek - mondta kicsit elpirulva. 
- hát jó... Megkérdezhetem ki az a srác? - mutattam egy kidolgozott testű, barna hajú fiúra.
- Liam - válaszolt Zayn.
- És miért nézed folyton őt?? - kérdeztem bíztatóan.
- Hát mert izé... Én .... Vagyis mi.... Együtt vagyunk - nyögte ki végre.
- Woa - mondtam totál lenyűgözve. Tehát van 2 meleg osztálytársam. De ha igy végignézek a termen, szerintem lesz több is
- Miért, baj? - kérdezte összeráncolt szemöldökkel.
- Nem, dehogy, aranyosak vagytok együtt - válaszoltam, mert szerintem tényleg azok.
Végre kicsöngettek. Ez a suli tök király, mert szünetekben ki lehet menni az iskola rendezett kertlyébe, de ha akarsz, bent is maradhatsz. Én a másodikat választottam. Miután kiment a tanár, mindenki oda ment valakihez beszélgetni. Odaültem Ally mellé, és végignéztem az osztályon. Liam, Zayn ölében ült, Az a Louis vagy ki, egy göndör fiúnak a kezét fogta, a két lány ( Jade és Perrie ) egymás fülébe suttogtak valamit. Csak én gondolom igy, vagy tényleg egy nagyon beteg osztályba kerültem??
Nem akartam ott egyhelyben ülni, gondoltam oda megyek Zayn- ékhez.
- Hello - köszöntem
- Szia, Liam vagyok - mondta a barna.
- Igen, tudom - mondtam, miközben ránéztem a vigyorgó Zaynre.
Még beszélgettünk ott egy kicsit. Már a csajok is ottvoltak, szóval beszálltak a dumálásba.
Kb. 5 perc múlva már az egész osztállyal beszélgettünk teljesen semmitnemmondó dolgokról. Ennek az lett a vége hogy Dinah elhívta az egész osztályt a betervezett kávézásra suli után.

                                 * * *

Órák után összeszedtük a többieket ( azt a minimum 15 embert ) és együtt indultunk az Ally számára jól ismert útvonalon.
Amint odaértünk én kértem egy tripplacsokis latte-t, és a többiek is valamit. Leültünk egy baromi nagy asztalhoz, de még így sem fértünk el, szóval kellett odahúzni székeket.
- Najó, akkor mégegyszer hogy jól értem e. Te és Zayn együtt vagytok. Louis és Harry is járnak. Jade és Perrie úgyszintén, és Niall meg pasizik?? - néztem nagy szemekkel.
- Pontosan - válaszolt Liam vigyorogva.
- Mien suliba kerültem?! Jézus!! Van valami amiről még nemtudok ?? - kérdeztem nevetve.
- Liam fél a kanalaktól - nevetett a szöszi. Na itt végem volt. A kávé majdnem az orromon jött ki a nevetéstől. A többiek is a földön fetrengtek.

                                 * * *

Este a szobánkban készülődtem aludni, mikor bejött Normani.
- Ez tök király volt. Nem? - kérdezte csillogó szemekkel.
- De, tényleg - mosolyogtam, miközben leoltottam a villanyt.
- Jóéjt Lolo.
- Jóéjt Mani.

New school  {Befejezett}Where stories live. Discover now