3

22 1 0
                                    

POV Luke

Herken je mij niet ergens van " Nee dit is de tweede keer dat ik je zie zegt Chelsy verbaast. Ook niet van het internet ? " Nee, Hoezo dan ben je beroemd ? Ik zit in een band we zijn nog niet heel erg  beroemd maar we worden wel vaak herkent op straat en soms wil ik gewoon een beetje rust en naar Starbucks gaan.

POV Chelsy

Luke begint te grinniken. Kan ik verliefd zijn op een jongen die ik nog niet eens goed ken. Zo te zien wel ja.Hoe hij lacht hoe hij knipoogt. Eigenlijk wil ik hem zoenen en allemaal hartjes naar hem sturen via Whats App maar daar is het nog iets te vroeg voor. Is er iets vraagt Luke uhh er is niks en ik kijk hem in zijn mooie blauwe ogen aan . Waar zat je aan te denken vraagt Luke Uhh niks bijzonders. Luke kijkt mij  met puppy ogen aan. Ik zucht en vraag kan je verliefd worden op iemand die je nog maar net kent en ik voel dat ik bloos Uhh licht eraan wat voor iemand het is zegt Luke lachend en langzaam komt hij dichterbij. Als hij heel dichtbij is voel ik zijn adem in mijn nek en voor dat ik het weet komen zijn zachte lippen op die van mij.

POV Luke

Haar zachte lippen komen op die van mij, maar ik weet dat het fout is ik trek terug en Chelsy kijkt me verbaasd aan Sorry dit had ik niet moeten doen Je deed het goed zegt Chelsy Dat is het niet ik heb al een vriendin zeg ik boos.

POV Chelsy

ik schrik en schaam me kapot. Ik dacht dat hij me leuk vond dat die zoen echt wat betekende maar hij heeft al een vriendin. Kon je dit niet eerder zeggen zeg ik boos. En ik hoor dat er word aan gebeld ik  doe de deur open Hoi zeggen Calum en Ashton Doei zeg ik en ik ren door de regen naar huis hoe kon dit nou gebeuren ik ben heel erg verward.

POV Luke

Hoe kon ik dit nou doen. Calum, Ashton en Michael komen binnen. Wat is er met haar vraagt Calum bezorgt. Ik heb het helemaal verpest zeg ik. Hoezo dan wat is er gebeurd vraagt Michael j-je hebt haar toch niet gezoend of wel zegt Ashton . Ja Ik heb haar gezoend .En was het goed vraagt Michael. Dit is sirieus Michael. Wow rustig zegt Ashton. Naja zij is toch beter dan die Arzaylea zegt Calum en ze beginnen allemaal te lachen laat Arzaylea toch los ik hoor jou nooit meer over haar zegt Michael. Nou zeg Sorry tegen Chelsy en maak het goed zegt Calum. Jullie begrijpen er helemaal niks van ik en Arzaylea horen bij elkaar en we houden nog steeds van elkaar ondanks we niet meer zo veel met elkaar praten. Hahah zombie liefde zegt michael. Volgens mij is het weer tijd om te gaan Zegt Calum. En ik stuur ze de deur uit. Als ze weg zijn ga ik naar boven en ga in mijn bed liggen een traan glijd over mijn wang ik weet niet wat ik moet doen. Nee Luke denk niet aan Chelsy je bent met Arzaylea opeens krijg ik een bericht van Arzaylea.

POV Chelsy

Als ik thuis ben ga ik naar boven. Ik kleed me om omdat ik helemaal nat ben van de regen en ik zie dat ik Luke's jasje nog aan heb en ik hou het aan als ik klaar ben met om kleden ga ik op mijn bed liggen. Ik denk goed na wat er vanmiddag allemaal gebeurde ik wil niet meer aan Luke denken ik blijf toch alleen. Een paar Minuten later krijg ik een berichtje van Luke.

Luke: Hoi

Luke: Ik hoop dat het goed gaat

ik besluit niet te reageren ik ben echt verdrietig om Luke

Luke: Ik heb er spijt van wat er gebeurde vanmiddag

Ik: Om wat ? dat je me gezoend heb of omdat je me verdrietig maakten ?

Luke: Dat ik je gezoend heb ik had het nooit moeten doen

Ik: En ik had je nooit leuk moeten vinden maar ja

En nu ben ik nog verdrietiger

Luke: Vond je me leuk dan ?

Luke: Sorry

Ik: Doei Luke ik hoef jou niet meer te zien en ga lekker naar Arzaylea misschien kan zij jou wel gelukkig maken .

Luke: Het spijt me

Luke: Kan ik het goed maken

Luke: Ik weet niet of ik Arzaylea leuk vind

Luke: Ik bedoel natuurlijk wel

Luke: Oke als je me niet meer wilt zien dan verbreek ik onze vriendschap

En daar blijft het dan bij ik gooi mijn telefoon weg en begin heel hard te huilen zo bedoelde ik het ook weer niet schreeuw ik eigenlijk naar niemand.

POV Luke

Ik ga naar de profil van Arzaylea ze stuurt me heel veel berichten

Arzaylea: Hey liefje hoe gaat ?

Ik: het gaat goed en met jou

Het gaat helemaal niet goed met mij denk ik.

Arzaylea: Goed omdat ik met jou spreek

Arzaylea: Verberg jij iets voor mij

Ik: Zoals wat ?

Arzaylea: Heb jij met een ander meisje gezoend ?

Arzaylea: Heel eerlijk

Ik: Ja maar ik geef niet om haar zij zoende mij

Lieg ik

Arzaylea: Ik hoorde iets heel anders maar je kan het goed maken

Ik: Hoe dan

Arzaylea: Kom naar me toe ik mis je

Ik: ik kom er zo snel mogelijk aan

Arzaylea: Xxx

Ik: Xxx

Als ik de douche aan doe en mijn kleding uit heb hoor ik de bel de hele tijd maar wie kan dan toch zijn ?

Ik doe een Handdoek om en loop naar beneden als ik uit het raam kijk zie ik niks maar als ik veder loop naar de deur word er nog een paar keer aangebeld. Ik doe de deur open en ik zie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'

Cliffhanger.  Wie ziet Luke ???

Wat denken jullie ?

Eindelijk had ik tijd om een goed stuk te schrijven en ik heb nu ook veel ideeën

ik heb 1000 woorden

Love story about Luke Hemmings And Calum HoodWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu