Tego dnia pogoda nie należała do tych przyjemnych . Wiatr był bardzo mocny jak na wiosenne dni, które ostatnio były bardzo ciepłe. Temperatura powietrza także zostawiała wiele do życzenia, trzeba było przyznać, że jednak lepszym rozwiązaniem było zostanie w domu czy gdziekolwiek indziej niż siedzenie na ławce. Ale ona była w końcu inna.
Blondynka włożyła słuchawki i odpaliła playlistę z podpisem " x ". Po tym jak nie wymyśliła żadnej konkretnej nazwy po dokładnie 16 minutach, postanowiła zostać drugim Edem Sheeranem. W planach miała jeszcze chęć pobycia One Direction lub na przykład Maroon 5, ale została przy początkowym pomyśle.Jako pierwsza według wymyślonej przez nią kolejności została puszczona piosenka Little Mix ,, The Beginning ". Dziewczyna uwielbiała cały girlsband z prostego powodu, jej siostra bliźniaczka była w nim, a ona sama nie była na tyle odważna, żeby śpiewać przed milionami. Oczywiście sam fakt wielkiego podobieństwa stwarzał jej wiele kłopotów, kilka razy została zaatakowana przez paparazzi lub natrętnych fanów, którzy nie rozumieli znaczenia prostych słów ,,Nie jestem Perrie ".
Była tak zamyślona, że nie zauważyła nawet kiedy ktoś się do niej dosiadł.
Ale to nie był ktoś.
To był ON
Osoba, która w tym momencie była dla niej przypadkowa.
Dla niej był to przypadkowy mega przystojniak.
A dla niego ona nie była przypadkową dziewczyną.
Dla niego to była Penelope, w której podkochiwał się odkąd zobaczył ją na tej ławce.
CZYTASZ
Our Songs L.H
Подростковая литератураOna tylko siedziała, wsłuchując się w tekst i opowiadając zawzięcie o piosence. On siedział i wpatrywał się w nią, słuchając jak opowiada o jej miłości do muzyki.