Na letisku bolo celkom málo ľudí. Ale čo ma potešilo ešte viac bolo, že som nevidela žiadnych novinárov. Vyzdvihla som si batožinu a zamierila ku stanovisku s taxíkmi. Povedala som mu adresu hotela, ktorý som si stihla ešte pred odchodom zarezervovať. Musím uznať, aj keď som vybrala hneď prvý, vyzeral celkom dobre. Prišla som na recepciu kde som dostala kľúčik-vlastne kartu od izby. Bola na najvyššom poschodí. Pozrela som sa na hodinky. 14:47. Rozhodla som sa, že sa prezlečiem a pôjdem spraviť bratovi prekvapenie. On nevie, že som tu. Teda vie že mám priletieť ale až o týždeň. Zamierila som si to ku kufru a vytiahla hneď to čo bolo na vrchu. Dala som si sivý sveter s bielim srdiečkom a obyčajne jeansy. Obula som si biele conversy. Zobrala som si ešte kabelku, kde som nahádzala samé potrebné veci a vybrala som sa znova k taxíku.
Tento raz som však išla na štadión. Cestou tam som rozmýšlala ako zareaguje Tomáš. Bude rád, že ma vidí? Príjme ma alebo ma vyhodí na ulicu?
"Bude to 3,50€" ozval sa taxikár.
Ani som si neuvedomila, že sme už tu. Podala som mu peniaze a vyšla z taxíka. Chvíľu som hľadala vchod do štadióna ale nakoniec som ho našla. Hneď ako som vstúpila dnu, ovanul ma studený vzduch. Ach aká škoda, že som si nezobrala aj bundu. Prešla som po dosť dlhej chodbe a vtedy som ho uvidela. Všetci akurát strieľali streli do brány a tréner mal samozrejme ku každému nejakú pripomienku.
"Dobre na dnes stačí! Vidíme sa zajtra. Poriadne sa pripravte na zajtrajší zápas," oznámil im tréner.
Všetci hokejisti sa vybrali do šatne a tréner ešte zbieral rôzne pomôcky. Prišla som k nemu, ale skôr ako som stihla niečo povedať, vyletel ma mňa.
" Čo tu chcete? Toto sú súkromné tréningy a nie sú pre verejnosť. Ak Vás ešte raz nachytám špehovať, budem nútený zavolať políciu," povedal.
" Prepáčte, ale hľadám tu svojho brata. Nechcem robiť problémy, " povedala som s maličkou dušičkou. Ak mám pravdu povedať pred 3 rokmi by mi to bolo úplne jedno, keďže som bola rebelka. Ale teraz to bolo iné.
"Koho hľadáte?" spýtal sa s úprimným záujmom.
"Tomáš Fray," povedala som meno svojho brata
"Tak ty musíš byť Aneta. Ospravedlňujem za ten môj výstup. Poď. Môžeš na neho počkať pred šatňou," povedal a smeroval ku šatni. Musela som zrýchliť krok aby som mu stačila. Keď zastal pred pravdepodobne šatňou sme sa rozlúčili a on sa pobral ani neviem kde. Zrazu sa otvorili dvere od šatni. Vyšlo z tade asi 5 chalanov na čele s mojim bratom. Keď ma uvidel otvoril ústa dokorán. Ja som nečakala ani sekundu a vrhla som sa mu okolo krku. Keď sa spamätal, objal ma ešte silnejšie a otočil ma vo vzduchu. Ostatní chalani na nás civeli ale bolo mi to jedno.
"Čo tu robíš?" opýtal sa ma keď ma už konečne pustil.
"Priletela som za tebou trošku skôr," odvetila som s úsmevom.
"Som rád, že ťa znovu vidím," povedal a úsmev mi odplatil.
"Ehm, Tomáš nepochválil si sa ešte, že máš novú babu," povedal jeden z chalanov. Musím uznať, že bol celkom k svetu.
"Sorry chalani, toto je Aneta moja mladšia sestrička, " predstavil ma Tomáš jeho spoluhráčom. Aspoň dúfam, že spoluhráčom.
"Ja som Sebastián, veľmi ma teší," podal mi s úsmevom ruke ten chalan, ktorý si myslel, že som Tomášova baba. Ruku som priala a potom sa mi predstavili aj ostatní chalani.
"Tak hádam nebudeme sa rozprávať tu na chodbe," povedala som.
"Máš pravdu, pome si niekam sadnúť. Čo tak bubbleology?" spýtal sa Tomáš. Všetci sme len horlivo prikyvovali. Uškrnula som sa nad tým. Keď sme už boli všetci ma odchode, počula som, ako sa otvárajú dvere. Nevenovala som tomu pozornosť až kým...
"KRPEC?" opýtala sa ma osoba za mnou. Ten hlas by som spoznala všade. Ten hlas patril osobe, ktorú od srdca neznášam. Musela som sa otočiť a presvedčiť o tom či je to naozaj tá osoba.
"TY?" spýtala som sa podráždeným hlasom. Teraz som si už bola na 100 percent istá, že je to on...
Prepáčte, že som ju pridala až teraz.
Sorry za chyby.
Lenčiča
YOU ARE READING
Zmena mi otvorila oči √
Teen FictionOna je slávna modelka pripravená začať od znovu. Znovu. A znovu. Čo sa stane keď sa jej na začiatku jej nového života niekto pripletie do cesty? Čo sa stane keď padne jej lietadlo? Čo sa stane keď zistí, že je tehotná? Story: @Lenka3012 Cover: @Li...