Kapitel 45

1.9K 49 8
                                    

Jeg banker på døren til mit hus. Kort efter kommer Krista og åbner. "Hej" siger Anthon og jeg, og træder ind. "Hej. DN mor siger at du skal lave mad i aften" siger Krista. "Hvad? Hvorfor mig?" Spørger jeg. "Det ved jeg da ikke" siger Krista, og går ind i stuen. "Mor!" Råber jeg, da jeg har fået jakke og sko af. "Ja?" Svarer mor, som sidder i sofaen. "Hvorfor skal jeg lave mad i aften?" Spørger jeg. "Jamen det er noget nyt. Fra nu af skiftes vi til at lave mad her i familien og du starter. Du har søndag og onsdag, Thor har mandag og tirsdag, Karl og Krista deler torsdag, og så har jeg fredag og lørdag" siger mor. "Omg" sukker jeg. "Du behøver jo ik lave det endnu. Bare om ca. En halvanden time" siger mor. Jeg ruller øjne, tager fat om Anthons håndled og trækker ham med ind på mit værelse. "Som om jeg orker at lave mad hele tiden!" Sukker jeg, og sætter mig på min seng. "Rolig DN, så slemt er det jo ikke. Det er kun søndag og onsdag" siger Anthon. "Det kan du sagtens sige. Laver du måske selv mad?" Spørger jeg. "Ja. Ret tit faktisk" siger Anthon. "Gør du?" Spørger jeg, og løfter mine bryn. Anthon nikker. "Når. Jamen så undskyld" siger jeg lavt. "Det er okay" siger Anthon. "Nej jeg mener det! Det skulle jo ikke gå ud over dig" siger jeg. "DN det er helt ok. Dine hormoner er oppe at køre i den her periode det ved du" siger Anthon, og ligger sine hænder på mine. "Ja" sukker jeg. "Det er lang tid siden vi har været sådan alene sammen" siger Anthon for at skifte emne. "Meget lang tid siden! Men det er dejligt endelig at have dig for mig selv" siger jeg, og ligger mig ned. "Er du træt?" Spørger Anthon. "Næ" siger jeg, og ligger mit hoved på Anthons skød. "Hvad skal vi lave?" Spørger Anthon. "Det ved jeg ikke. Vi kan ikke have sex" siger jeg. "Hvorfor?" Spørger Anthon. Jeg kigger op på ham. "Når ja din mens" siger han. "Og min mor og mine SMÅ søskende er her" griner jeg. "De har sgu da haft kærester før? Har de ik?" Spørger Anthon. "Jo. Men det var vel ikke så seriøst. Desuden er de ikke gamle nok til sex" siger jeg. "Nej okay" siger Anthon. "Selvom jeg har mens og de er her, kan vi godt kysse ik?" Spørger jeg Anthon. "Øøøh jo? Det er sgu da ikke noget du skal spørge om! Det gør du bare når du har lyst!" Siger Anthon bestemt. "Når. Jamen okay" siger jeg, og sætter mig op. Jeg sætter mig oven på Anthon, som sidder i sengen, lænet op ad væggen. Så begynder jeg at kysse hans hals og op til hans mund. Han kysser self igen. Jeg begynder at gnide min underkop op ad hans underkop, fordi jeg vil sætte mig ordenligt. "DN!" Siger Anthon pludselig og stopper. "Hvad?" Spørger jeg, og fjerner noget hår fra mit hoved. "Ikke gør det der!" Siger Anthon. "Gøre hvad? Jeg satte mig jo bare ordenligt?" Siger jeg forvirret. "Jamen jeg bliver liderlig!" Sukker Anthon. Jeg 'kravler' ned ad Anthons skød. "Haha den er stiv!" Griner jeg. "Det er ikke sjovt" siger Anthon, og tager et tæpper over sig. Jeg griner, og kigger hen mod døren. Jeg kan se at Karl og Krista står og kigget mærkeligt på os. Jeg sætter mig op og prøver at lade som om intet er sket. "Hvad vil i?" Spørger jeg. "Øhm mor siger du skal lave maden nu" siger Krista lidt lavt. "Kommer om lidt" siger jeg. "Okay hvor meget så i?" Spørger jeg, da Karl og Krista ikke går. "Alt for meget!" Siger Krista. "Rolig Krista. DN har bare lært at score" griner Karl. "Hold kæft Karl" siger jeg irriteret. "Vi afbrød måske? I skulle til at have sex?" Spørger Karl flabet. Jeg smider en pude i hovedet på ham. "Ud! Begge to" siger jeg, og Karl og Krista lukker grinende døren. Jeg sukker. "Undskyld Anthon. Men det er lidt irriterende en gang imellem" siger jeg, og rejser mig. "Det er okay. En smule akavet, men det er ok" siger Anthon, og tager mine hænder. Jeg smiler. "Vil du hjælpe med maden?" Spørger jeg. "Med glæde" siger Anthon, og rejser sig op. Vi går sammen ud i køkkenet, og begynder på maden.

Min berømte storebror - CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang