Konoha'ya döndüğümüzde herkes kapının önünde durdu, buradan sonra evlere dağılacaktık. Naruto Hinata'yı eve bırakacaktı. Shikamaru çoktan evin yolunu tutmuştu. "Biz de Sakura ile dönelim o zaman." dedi Sai o tuhaf ama sevimli gülümsemesini yaparken. Yalnız kalmamı istemiyordu, zaten Ino hakkında konuşmak istediğini söylemişti köye varmadan önce. Onların bu işlerinde onlara yardımcı olmak beni iyi hissettiriyordu. Ino hep beni aşk rakibi olarak görmüştü ama Sai'den hoşlanmaya başladıktan sonra gerçekten en yakın arkadaşlar gibi olmayı başarmıştık.
Sasuke de hafifce başını sallayıp "O zaman ben de gidiyorum." dedi ve arkasını dönüp gitti. Onunla eve gitmeyi bir yandan istiyor bir yandan istemiyordum. Eski Sakura olsa gitmek isterdi. Şu an en yakın arkadaşımın hoşlandığı çocukla onun hakkında konuşmak benim için ön plandaydı.Naruto Hinata'yı elinden çekiştirdi ve Sasuke'nin arkasından koşmaya başladı. Bu haline güldüm çünkü beş yaşındaki çocuktan farkı yoktu. Ben aptal aptal sırıtırken Sai bana baktı "Gidelim artık Sakura."dedi ve yürümeye başladık. "Ino hakkında diyeceğin şey neydi?" diye sordum sanki bilmiyormuşum gibi. Ino'dan bal gibi hoşlandığını biliyordum, Sai'nin onu öpmüşlüğü vardı fakat ikisinin de çekingenliği yüzünden bir türlü çıkamamışlardı. "Ino'dan hoşlanıyorum." dedi ve yüzünü başka bir tarafa çevirdi. Önüne geçip sakladığı suratına bakmıştım. Beyaz soluk suratına renk geldiğini görünce kahkahayı patlattım. "Bilmediğimiz bir şey söyle." dedim ve gülmeyi bırakıp ciddileştim. "Hey! Sadece ona çıkma teklifi etsem ne tepki vereceğini merak ediyorum." kafasını aşağı eğdi omzundaki çantasının kolunu sıkıca kavradı. "Ino'nun da senden hoşlandığını farketmediğini söyleme!" dedim ve ona kaşlarımı çatıp baktım. Gözlerime şaşkın şaşkın baktı ardından cevap vermeyince "Onun yakın arkadaşıyım bilirim böyle şeyleri." dedim ve ona göz kırptım. "Yarın ona çıkma teklifi edeceğim. Bunu ona söyleme." dedi ve işaret parmağını bana doğrulttu. Ellerimi teslim olurcasına kaldırdım "Tamam, tamam." dedim ve kıkırdadım. Sayemde çıkmaya başlayacaklardı. Kız çocuklarının adını Sakura koymalılar.
"Sakura, ben buradan eve gideceğim, yardımın için teşekkürler." dedi ve yine tuhaf bir şekilde gülümsedi. "Önemli değil Sai, iyi geceler" dedim ve sağdaki sokağa girişini izledim. Gözden kaybolana dek izledikten sonra önüme döndüm ve düz yürümeye devam ettim. Gökyüzündeki yeni aya baktım. Her gece gökyüzüne bakmak aydaki günlük değişimleri izlemek benim bir alışkanlığım haline gelmişti.
Evimin önüne gelince kapıyı defalarca çalıp annemin ya da babamın açmasını bekledim. Kapıyı annem açtı ve beni görünce gözleri büyüyüp sarıldı. "Anne sadece yaklaşık bir haftadır evde değildim." dedim ve sarılışını karşılıksız bırakmadım. Evimi özlemiştim. Annemden ayrıldıktan sonra babama da sarılıp odama çıktım. Odama girer girmez odamın kokusunu içime çektim ve koşarak yatağıma sarıldım. Henüz uyuyamazdım, önce duş almalıydım. Bu yüzden dolaptan iç çamaşırlarımı ve pijamalarımı çıkardım.
Banyoma girip sıcak suyun küveti doldurmasını beklerken yavaşca üzerimi çıkardım. Küvetin kısmen dolduğunu görünce küvetin içine girip kafamı arkaya yaslayıp olanları düşündüm. O kadar çok şey yaşanmıştı ki hangisini hatırlayıp utanayım bilmiyordum. Sanki Sasuke üç yıldaki yokluğunu böyle telafi ediyordu.
***
Sabah uyandığımda ev sessizdi. Bu yüzden meraklanarak yataktan kalktım, banyoya gidip yüzümü yıkadıktan sonra direk aşağı indim. Evde kimse yok gibi görünüyordu. Annemin bir not yazmış olacağını düşünerek mutfağa girip buzdolabına baktım. Notta 'akşama kadar dışardayız, sen atıştıracak bir şeyler bulursun :)' yazıyordu. Notun sonuna gülücük koyması beni güldürmüştü. Dolabı açıp baktığımda hiç atıştıracak bir şeyler bulamadım. Tek çarem markete gidip bir şeyler almaktı. Üşenmeme rağmen yukarı çıkıp üzerime günlük giydiğim eteğimi ve gömleğimi ardından da hırkamı giydim. Üşüyeceğimi düşünürek beyaz uzun çoraplarımı da giydim. Masamın üzerinden yetecek kadar para aldım ve aşağı indim. Markete gittikten sonra belki Ino'nun yanına uğrardım. Bugün Sai'nin onunla konuşması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Absolute Hate// SasuSaku
FanfictionMAYIS 2016 "Sana vaat ettiğim şey cennetti doğru. Ama sana cehennemi vermiş olabildiğimden korktum. Bir melek cehenneme ait değildir."