10-) Cadı Değilsin

916 77 26
                                    

Bu kalkan gibi şeyi nasıl kaldiracagimi bilmiyordum ne yapacaktım da bu kalkan kalkacakti.

--- Ee küçük cadı kaldır sana şu görünmez duvarı.

--- Ben nasıl yapacağımı bilmiyorum.

--- Sadece odaklan.

--- Peki.

Duvarı kaldırmak için odaklanmaya çalıştım ama bir türlü olmuyor. Neden olmuyor ki.

Biraz daha odaklanmaya çalıştım. Hepsi nazli için nazliyi onların elinde birakamam. Kim bilir ne yaparlar ona. Hemen onu bulmam lazım.

Galiba bunları düşünürken çok odaklandim. Çünkü artık duvar yoktu ve ben içeri girebiliyordum. Hemen kendi evime gittim. Tahtadan bir kazık aldım ve Alinin olduğu yere doğru gitmeye başladım. Kalbimin sesi o kadar yüksekdiki ne yapacağımı bilmiyordum. Ya birini öldürmek zorunda kalırsam işte o zaman ne yapacaktım.?

Sonunda geldiğimde esnemde bir nefes hissettim. Bu kim diye sormamak lazım çünkü aliden başka kim olabilir ki?

--- Gelmişsin.

--- Geldim.

--- Nasıl geldin? Oradan geçmen imkansız.

--- Bilmem düşün bakalım nasıl geçmiş olabilirim.

--- Bilmiyorum ama sonuçta geldin. Şimdi seni tutacağım ve bundan sonra hiçbir yere gitmene izin vermeyeceğim.

Derken kolumu tutmaya başladı. Bende tekrardan odaklandim ve aliyi karşıya fırlattım. Hemen ayağa kalktı ve bana anlamayan bakışlar atmaya başladı.

--- Sen bunu nasıl yaptın??

--- Sanirim cadiyim.

Dedim ona inat sesim de alay barindirarak. O hala bana inanmaz gözlerle bakıyordu.

--- Selin saçmalama. Ve hemen ne numara yapıyorsan söyle.

Ona biraz daha yaklaştım. Biraz daha biraz daha. Tam yanında durdum ve gözlerine baktım.

--- Sen cadı değilsin!

--- Yoo cadiyim nerden biliyorsun.

--- Çünkü......

Deyip kalbime bir bıçak sapladi. Sonra beni tuttu. Bende düşmemek için ona tutuldum. Gözlerimden yaslar akmisti. Bir kaç dakika sonra yara kapanmış ve ben eski sagligima kavuşmuştum.

Ona bunun cezasını vermem lazımdı. Hemen konsantre olmaya çalıştım. Ama hiçbir şey etki etmiyordu.

--- Ne yaptın sen böyle??

--- Sadece bir cadı seninle güçlerini paylasmis. Bende onu aldım. Şuan sana güçlerini veren cadı muhtemelen ölüyordur.

O sırada bizim yaşlı cadı. Bize doğru gelmeye başladı. Aliye tam birsey diyecektiki. Yere yığıldı ve zar zor nefes almaya çalıştı. Ben Aliye baktım.

--- Sen ne yaptın!!!

--- Demek bizim cadı vermiş sana güçlerini. Ee cezasını çekmesi lazım.

--- Bunu nasıl dersin onu kurtarmamiz lazım...

--- Sanirim birini daha kurtarman gerekiyor.

--- N-Nazli...

--- Evet nazli suan ne yapıyor acaba??

Dedi alayli bir yüz ifadesiyle. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Pislik.

--- Bişey söyliyim mi?

--- Şöyle bakalım...

--- Eger gerçekten gerçek aşkın olsaydım. Bana bu acıları cektirmezdin o yüzden benim için hiçbir şey ifade etmiyorsun.

KANIN İZLERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin