Capitolul 8

41 3 1
                                    

Era Laughing Jack, impreuna cu Kiko.

-Tip-Hă?

Laughing Jack a venit spre noi.Tipul ciudat mi-a dat drumul, părea ușor speriat.

-L.J-Ești bine?

-Eu-Da, sigur, mersi.

M-am îndepărtat ușor și m-am dus lângă Kiko.

-L.J-Cine ești?

-Tip-Sunt Marvin, tu esti Laughing Jack, stiu totul despre tine, mare fan.

-L.J-Hă?

-Tip-Vezi tu, știu totul despre creepypasta, mereu mi-a plăcut, visul meu e să ajung un criminal acolo.

-L.J-Felicitări.

Laughing Jack se uita la tip foarte dubios, în schimb tipul părea chiar încântat.

-Tip-Oook...eu o să mă retrag și..

-L.J-NU, tu stai!

Laughing Jack s-a apropiat de Marvin (tipul) și l-a privit suspicios.

-L.J-Deci ești criminal?

-Tip-Ahah, păi nu chiar, dar lucrez la asta.

-L.J-Deci nu ai omorât niciodată pe cineva?

Băiatul a tăcut..

-L.J-HAHA, și tu vrei să fi criminal?Hai fetelor, să mergem

Tipul a rămas acolo, părea foarte trist, aproape că imi era milă de el, în schimb eu, Kiko și Laughing Jack am plecat spre vilă.

Când am ajuns era deja ora 3:00 pm.Kiko s-a dus să mănânce și eu să mă schimb.

Am urcat în camera mea și l-am văzut pe Eyeless Jack așteptându-mă la ușă.

-E.J-Hei hei, unde ai fost?Te-am căutat toată dimineața.

-Eu-Ah păi am ieșit să iau niște aer..

-E.J-Aha, dar urma să ne ,,ajutăm,, mai ști?

-Eu-Dap, dar a venit băiatul ăla și te-ai dus la el, așa că am plecat și eu...

-E.J-Ticci Toby?

-Eu-Așa îl cheamă?

-E.J-Dap, a fost plecat într-o vânătoare în Arizona și abia a ajuns azi dimineață,

-Eu-Mbine atunci.

-E.J-Deci începem lecțile?

-Eu-Sigur, dar acum sunt puțin obosită, începem la 6?

-E.J-Sigur...

Eyeless Jack a plecat.

Defapt nu sunt obosită, dar nu am deloc chef să-l învăț să fie uman, pentru că știu că o să fie complicat...

M-am schimbat și am intrat pe laptop, Kiko mi-a zis de pagina asta ,,Creepbook,, este un fel de facebook pentru creepypasta, și mi-am făcut cont.

Era chiar interesantă, și chiar îmi lipsea tehnologia în ultima vreme.

Am stat pe Creepook atât de mult că am și adormit, pe laptop.

M-am trezit speriata când am primit o notificare ,,Kiko_21 va acceptat cererea de prietenie,,.

M-am bucurat că am în sfârșit primul prieten pe Creepbook și am început să-i trimit mesaje lui Kiko, multe, foarte multe...adică îi făceam spam.

Am vorbit cu kiko pe creepbook cam două ore, nici nu am observat ce fel trece timpul când stai pe laptop.
Era deja seară și eu eram moartă de oboseală, așa că am adormit.

DIMINEAȚĂĂ

Ahhhh...

Minunatul meu ceas a început să bâzâie, ceea ce însemna că e deșteptarea.
M-am ridicat din pat și am vrut să mp duc la baie, dar era deja Kiko acolo, așa că am intrat pe creepbook UNDE AVEAM cam 29 de prieteni noi, vreo 20 de notificări și multe mesaje, mă simțeam ca în Rai..

Am răspuns la mesaje și cereri de prietenie cu caru până a ieșit Kiko din baie.

-Kiko-Neațaaaa, cum e Creepbook?

-Eu-E grozav Kiko!E cea mai bună chestie de aici, am stat pe el non-stop!

-Kiko-Ahh..așa eram și eu când am aflat de el, dar ai grijă, poate da dependență, e ca facebook, mai știi?

-Eu-Dada..nu sunt dependentă, mă descurc.

-Kiko-Ok, ne vedem jos.

Kiko a plecat.Am închis laptopul și m-am pregătit și eu.

Peste vreo 10 minute am coborât la sala de mese, când mă uitam să vad unde sa stau, am observat ceva...CĂ SUNT O PRIETENĂ ORIBILĂ!Eyeless Jack..o nununu.... am uitat de el!Trebuia să ne vedem aseară la 6!M-am dus repede la masa lui să îi explic tot.

-Eu-Eyeless Jack!Îmi pare atât de rău, am uitat complet!

-E.J-Nah, e ok..

-Eu-Nu, chair nu e, îmi pare rău, vrei să începem lecțile acum?

-E.J-Nu, am spus că e ok, nu mai am nevoie de ajutorul tău.

Eyeless Jack s-a ridicat de la masă cu tot cu tavă.La naiba..ce am făcut..

Am rămas acolo supărată mâncandu-mi orezul cam juma de oră..

Am dat să plec în cameră când Slenderman urma să facă un anunț, așa că am luat loc și am ascultat

-Slenderman-AHAM,Copii, ascultați, mâine va venii aici fratele meu Splendor Man (Splendy)..Așa că vreau să stați cuminți și să să fiți politicoși, ați înțeles?

Toată sala a strigat ,,DAAA,,...mm..nici nu știam ca Slender are un frate, abia aștept să-l cunosc.M-am ridicat de la masă și m-am dus în cameră, unde EVIDENT am intrat pe Creepbook.Mi-am schimbat poza de profil și am început să vorbesc cu muulți criminali, erau chiar de treaba.

Aveam deja peste 100 de prieteni și vorbeam cu 99% dintre ei în același timp.Singurul care era online dar nu vorbea cu mine era Eyeless Jack..care aparent chiar e supărat pe mine...va trebuii să rezolv și asta, dar acum prefer să stau pe laptop, e mai ușor.

Am stat acolo cam 6 ore non-stop, nici măcar nu m-am dus la baie, și apoi am descoperit CrimeTube, care este aparent un youtube creepypasta!CĂT DE TARE E ASTA?!
Pe CrimeTube erau mulți youtuberi CRIMINALI, de asta există creeptube, ca să aibă canale dar să nu fie descoperiți, asta e chiar tare.
M-am uitat la youtuberi cam 3 ore, și sunt mult mai tari decât youtuberi umani.Sunt foarte amuzanți și sunt tot felul de canale pe crimetube, inclusiv gaming, gătit, modă...Ăsta e noul meu paradis.


Am intrat pe CreepBook să văd ce mai e nou..și am primit un mesaj interesant de la o persoană pe care nu o aveam în listă..

,,Mâine, la ora 3, în cabina 14, TREBUIE SĂ VORBIM,,.

Nu avea poză de profil, contul era făcut azi, și se numea ,,Mv14,,...habar nu am cine e, am decis să nu îi răspund la mesaj, dar nu știam dacă să merg sau nu..oh well...o să văd mâine ce fac, acum, revenind la CrimeTube...

***



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sunt in..creepypasta?Where stories live. Discover now