S pohledu třetí osoby :
Už je to několik měsíců co se Faith a Justin neviděli,ale jako bych se jejich duše nikdy nerozešly.
On na ni často vzpomíná jako na dívku která mu odolala.Ona vzpomíná na kluka při kterém se jí nekontrovatelně rozbušilo srdce.
Mnohé se od té doby změnilo.
Faith odešla od otce,protože už dál nedokázala poslouchat jeho nadávky.Sebou vzala i svojí sestru,kterou dostala do své péče.Přestěhovali se do malého domku u pláže kde bydlí v pronájnu u postarší paní jménem Bety.Pro Faith a Amandu je to jako jejich vlastní babička.
Přesně za 4 dny začne serfařská sezóna a Faith nastoupí do nové práce,která se teď nachází na pláži.Musela odejít z nemocnice do lépe placenné práce.Teď je z ní servírka a barmanka zároveň.
Začala letní sezóna.Přijela spousta turistů nebo serfařů.Tím ji začne velký fofr,ale dost minulosti.
Faith (současnost) :
Všechno se většině lidem zná idilické nebo nudné.Já jsem ráda za malý pokoj a za to že se moje malá sestra zase směje.
,,Faith pojď sem!!?'' Amanda začala křičet z jejího pokoje.
Přišla jsem do pokoje a Viděla jsem jak Amanda upínala zrak do mého starého laptopu.Naznačila mi rukou abych k ní přišla a tak jsem udělala,začala jsem číst.
"Letní surfařský kurz cena 119$"
Hned jak uviděla že se na ni dívám nahodila psí oči a začala prosit.
,,Faith já ti to splatím,prosím!!'' Měla jsem ty peníze ušeřené bokem na nový telefon,ale co už.
,,Dobře,ale pod podmínkou že nebudeš křičet a budeš se přez prázdniny učit" Dořekla jsem to a obě jsme vyprskly smíchy.Doufala jsem že ten kurz ji nějak dokáže že může dělat cokoliv co bude chtít nebo ji ty tři měsíce prázdnin posilní.
,,Mám tě ráda." Usmála se a objala mě.
,,Je čas spát,zítra musíme na zápis."Vlepila jsem jí pusu a odešla do svého pokoje.
Vysprchovala jsem se a dala jsem si vlasy so copu, a ulehla jsem do postele.
Justin :
,,No ták vem tu nabídku prosím.'' kňučel Fredo do telefonu.
,,Já Justin Bieber nebudu trénovat nějaký patnáctiletý haranty co ani neumí stát na prkně." Napil jsem se džusu a Fredo začal pokračovat v přemlouvání.
,,A co budeš dělat celé léto? Stejné ještě nemůžeš do závodů, protože máš tu ruku a navíc máš vroubek u asociace.
(Asociace=Hlavní rozhodnčí,šéfové surfařských závodů.)
,,Oni si to ještě pamatují?'' Nadtím co jsem řekl jsem se musel zasmát.
,,Myslíš to jak jsi se opil a jel nahý na závodě?" Spoza telefonu jsem slyšel Fredův smích. Sám jsem se musel zasmát.
,,Přijď v devět, ale ani o minutu později.Budu tam na tebe čekat nejspíš mě najdeš u baru."
,,Oká Bro." složil jsem telefon a vydal jsem se spát.
Faith :
Ráno mě probudil nejhorší zvuk na světě.Ano budík.
Stlačila jsem malé tlačítko a rámus utichl.
Šla jsem do komody a vytáhla černé roztrhané kraťasy a triko s logem baru - Sunset Beach,je černé a nápis je neonově růžový.Oblékla jsem se spodní prádlo a pak kraťasy,triko a žabky.
Hlemýždím krokem jsem se vydala do kuchyně.Do misky jsem nasypala cereálie a na ně jsem nalila bílý jogurt.Snědla jsem skoro celou misku a pak jsem se vydala do práce.
,,Čau Emily." Pozdravila jsem svou spolupracovnici.
Emily sundala poslední židly a otevřela bar.
Ráno tu nikdy nebylo moc rušno.Že včerejška jsem měla úkol napsat seznam 50 písní co se tu budou hrát mám sotva půlku.Sedla jsem si na barovou židly a nalila jsem si džus.Začala jsem uvažovat a napsala jsem dalších pár hitů,většinu jsem měla z rádia,protože mám starý telefon a nefungují tam písničky.
Uslyšela jsem bouchnutí a rámus.Někdo si vedle mě sedl na židly.Periferním videním jsem viděla vysokého černocha.
Otočila jsem na něho pohled.
,,Potřebujete něco?" Mile jsem se na něho usmála
,,Džus a milou společnost bych chtěl." Flirtovně se usmál.
,,Pomerančový?" Řekla jsem mezitím co jsem šla za bar.
Podala jsem mu sklenku čerstvého džusu a on se usmál.Pak zabloudil pohledem k mému papíru.
,,Písničky,ale nemám nějak přehled o tom co se hraje." řekla jsem a utírala jsem hadrou bar.
Usmál se a začal dopisovat seznam.Psal opravdu rychle až jsem se divila kde ty skladby bere.Půlku jsem neznala.Dopsal a upřel na mé svůj pohled.
,.Děkuju...."
,,Jsem Fredo." Dokončil mojí větu.Usmála jsem se a potřásli jsem si rukami.
,,Takže děkuju Fredo."
,,Není zač"....... ,,Faith" Dokončila jsem za něj větu a on se zasmál.
Postupem času jsme se o sobě dozvídly víc a víc.
Vím že se celým jménem jmenuje Alfredo Flores.Že má Nejlepší kamarády Ryane,Chaze,Lila,Justina.Nikdy neříkal jejich příjmení jakoby se bál jak zareaguji.
Vykládal mi vtipy a pouzval mě do kina a na nějakou pařbu co budeš tento víkend.
Mluvily jsme a mluvily až přišla Amanda.
,,Půl deváté jsem přesná jako hodinky."
Zasmála se a hodila sebou na barovou židly vedle Freda.Batoh položila ke svým nohám a začaly si nás prohlížet.
,,Tvoje sestra?" Promluvil Fredo do ticha.
,,Jojo.''
,,Bude se mě serfařka." Přidala se do hovoru Amanda.
,,Ty jdeš na ten kurz." řekl nadšeně.
,,Už se těšim." smála se .
Zvonek nad dveřmi se rozezněl a to mě donutilo k němu strhnout pohled.Naše pohledy se setkaly.Moje srdce začalo nekontrolovatelně bít jako splašené.
Jeho broskové rty byly popraskané a jeho oči unavené.
Pomalým krokem se přibližoval ale pohled neodtrhl.
--- Snažila jsem sr o co nejdelší část,angína ,i totálně vlezla na mozek tudíž se mi tadle část nelíbí---
PROSŤÉ HRÚZA :D
Love ya <3 Pište si o Venování,beru 1 a prvního kdo napíše.
Už jsem v půlce další časti možná dojde na první polibek, Máte se na co těšit - Êrã <3