4.Část- Meet with Him.

1.3K 60 4
                                    

Faith :

(PUSTTĚ SI PÍSNIČKU CO JE NA BOKU♥) 

Jeho broskvové rty byly popraskané a oči měl opuchlé.

Upravil si kšilt a pomalým krokem se vydal k nám,ale svůj pohled neodtrhl.Moje srdce bilo jako splašené ale pak zase vynechalo pár úderů.Strhla jsem pohled k Emily ale ta mě nevnímala.Takže ho budu muset obsloužit já.

Usmála jsem se na Amandu a pohledem jsem jí naznačila aby odešla .Alfredo mezitím vstal s šel za Justinem.Pořád si pamatuji jeho jméno.

Otočila jsem sr směrem k pití a začala jsem si míchat nealkoholocké mochitto.Uslyšela jsem vrznutí židlý,to znamená že sedí a dívají se na mě.Jsem tak rozklepaná.

Otočila jsem se a kladla jsem jednuduchou otázku.

,,Co si dáte?" Řekla jsem chladně a otočila hlavu na Justina.

,,Vodku s Ledem." Řekl a oblízl si popraskané rty.
,,Whiskey a led." Přidal se Fredo.

Začala jsem míchat obědnávky a celou dobu jsem se usmívala.Pro vodku jsem si musela stoupnout na špičky,to znamemá že mi vykoukl zadek s pod baru.Ozvalo se hlasité ,, Ou" . Nadtím jsem se musela zasmát.

Hotové obědnávky jsem hodila na bar a oni si spokojeně odsrkly.

Justin:

Už jak jsem vešel tak jsem ji poznal.Je to ta holka z nemocnice.Hned jak se rozezněl zvonek u dveří tak k nim strhla pohled.Jakmile si mé všimla stuhla a neveděla co dělat.Oblízl jsem si rty a pomalým krokem jsem se vydal k ní.Pořád se mi dívala do očí.

Hned jak mě Fredo uviděl vydal se mi naproti,daly jsem si ťukes a on spustil.

,,Za 20 minut tam máš být.'' Sedly jsme si za bar a Já jsem pořád vnímal jen tu holku.

,,Co je zač?" Zeptal jsem se Freda.

,,Faith Devone.'' Zakřenil se.

,,Kdes to vzal?" Někdy se divím kde bere všechny informace. Závěr je,Fredo je drbna.

,,Seznámení bro." Smál se protože věděl že se mi líbí.

,,Drbno."

,,Hej." Řekl a přátelsky mě bouchl do ramene.

,Už je čas.Musíme jít." Řekl Fredo a poupravil si hodinky na své levé ruce.Kívl jsem hlavou a na bar jsem hodil 30 dolarů.

Ještě napoaledy jsem se otočil a ona se dívala přímo na mě.Sledovala každý můj i sebemenší pohyb.Usmál jsem se a provokativmě jsem na ni vyplázl jazyk.
Nad tím se zasmála a věnovala se dašímu.

Brzy se zase uvidíme a já tě dostanu do mé postele..

Tudlečástjsemsmoliladohromadydlouho ajetakováoničem,alevpříbězíchjsouinudnéčásti.

Děkujuzapřečtení,votesakomentxnaminulé části.

Erin <3

Surfers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat