24. BÖLÜM

121 14 10
                                    

~Nihayet~

Evin kapısında bekleyen Rabia meraktan ölmüş gibi bi hâli vardı. Arabadan inen Rüya'ya doğru koştu ve kısa bir süreliğine sarıldı.

Rabiş: Nerdesin kaç saattir kızm sen? Öldüm meraktan!

Rüya: Hiç yaa. V'yle biraz laflayalım dedikte bi yere götürdü beni.

Rabiş: Nereye götürdü? Romantikmiydi?

Rüya: Ya uf hayır yaa * 'Tam tersine! Altıma ediyodum nerdeyse' Diye geçirdi aklından*

Rabiş: Ayy nereye gittiniz nasıl bi yerdiii?????

V: Orası özel. Kimse bilmiyo orayı. Rüya ve ben biliyoruz sadece. Birde deniz kıyısı ;)
Dedi göz kırparak.

Rüya: Ou! Evet. Hehe sadece biz biliyoruz evet. ~biraz kekeme konuşuyodu. V göz kırpınca birden şaşırdı zavallım.

Rabiş: Amaaan sizde amma çok şey saklıyosunuz. Neyse hadi eve girelim.

Rüya: Bencedee. Çok yorgunum ben ölücem nerdeyse.

V: Aman sen ölmede :D  ~Dedi alaycı bi tavırla.~

Rabiş: Ayy  ne diyo bu? Allah gecinden versin!! ~Dedi. Kulağını çekti ve dişine 3 kez vurdu.(nazar şeysi)~

Rabia bu sözleri türkçe dile getirdiği için doğal olarak bişey anlayamayan V..

V:  Ne dedin sen şimdi?

V'nin yanından gülerek geçen 2 adet kız. (Rüya ve Rabia)

V'nin önünden giden Rüya'ya

"Heey?"

Rüya: Sağlıklı yaşasın diyo. Geç ölsün diyo. Anladın? :D

"He he." -_- "Bi an keyfin yerine geldi Küçük hanım!"

Rüya: ÖFF! Gülüyorum işte! Kurcalama. Yürü hadi eve..

Eve girdiklerinde evde birileri eksikti. Suga ve Rap Monster şirkettelerdi ama J-hope. J-Hope şirkette değildi. Bişey söylemeden gitmişti.

Rüya: Hope oppa nerde? Ve diğerleri?

Rabia: Namjoon şirkette.

Sude: Suga'da öyle.

V: Hope hyung beni hiç aramadı. Cidden nerde bu?

Jungkook: Melek'le hastaneden dönerken görmüştüm yolda. Maskesini takmıştı. Ceketinin yakalarınıda havaya dikmiş gidiyodu.

Melek: Ayneen gidiyodu. Ama bize bişey demedi. 'İşim var' dedi sadece.

Jin: Ben şimdi ararım bi.

Rüya: Ay çok iyi olur meraktan gidicem öbür tarafa.

Jimin: Sende amma meraklısın Rüya. :D

Hafsa: Dalga geçme kızla chim chim bende merak ettiim. ~Dedi yumuşak bir ses tonuyla~

İkisinin yüzünde de hafif bir tebessüm belirdi.

Rabia: Ayy aman başına bişey gelmesin. O kadar olaydan sonra artık düşünmemek elde değil.

Hafsa: Ah! Cidden yaa.

V: Umarım başına bi iş gelmez.

Rabia: Ayy bu çocuk çok karamsar konuşuyo bee içimi karattın Taehyung! :/

Melek: Kapı çalıyo hiç duymuyosunuuz.

Jin: Heh! Geldi bizim hope.

Rabia koşarak kapıyı açtı. Ve kıvırarak utangaç bi şekilde

"Hoşgeldin J-Hope. Merak ettim seni.... Yani ettik. Çok merak etti herkes. Nerdeydin?"

"Hoşbuldum Rabia. Merak edilicek bişey yok. Arasaydınız öğrenebilirdiniz nerde olduğumu :D"

"Ah! Şey.. evet doğru ~_~"

"Aaağ. Çok acıktım ben atıştırmalık bişey var mı?"

"Dur ben şimdi bişeyler yaparım kızlarla, karnını doyurma ıvır zıvır la."

"Tamam anneeee!!!!"

Herkes bir ağızdan gülmeye başladı..

Yazardan Not::  Sevgili okurlarım. Çok fazla vote ve yorum gelmiyo. Hatta hiç gelmiyo diyebilirim. Lütfen vote ve yorum atmaya üşenmeyin. En azından nokta koyun bişey yapın. Ama varlığınızı hissettirin bana. İstekleriniz önerileriniz varsa söyleyin yazayım. Sıkıcı şeyler yazmak istemiyorum. Lütfen vote ve yorum atmaya üşenmeyin. İyi okumalar.

BTS HAYALİM   - *KORE'DE 3 SENE* -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin