4

17 1 0
                                    

POV Luke
Chelsy !!
Wat doe jij nou hier ? Ik weet eigenlijk niet of ik boos verdrietig of blij moet zijn. Ze komt op me af en geeft me een knuffel en zegt " Het spijt me van wat ik zei ik bedoelde het niet zo en ik begrijp dat je een vriendin heb en dat je daar rekening mee moeten houden maar ik wil heel graag vrienden zijn als jij dat ook wil ? zegt ze vragend. Je verrast me en het spijt mij ook ik zoende jou en ik wil heel graag vrienden zijn met een geweldig meisje zoals jij.

POV Chelsy
Oke geen verkering maar wel vrienden misschien is dat ook maar beter. Even word het stil en als ik Luke weer een knuffel geef trek ik terug en we staan even stil Luke komt dichterbij en zoent me weer maar nu heel lang hij tilt me op en mijn benen zitten om zijn heupen  als er word getikt op de raam stopt Luke en kijkt verbaasd.
"Gelukkig had hij zijn handdoek nog om" Arzaylea wat doe jij hier zegt Luke. Wat doet dat hier zegt Arzaylea. Dat is misschien wel mijn vriendin en jij weet wat jij bent zegt Luke
Je vriendin zegt Arzaylea
Ex vriendin doei zegt Luke en doet de deur dicht. Ik kijk door het raam en zie Arzaylea in tranen uitbarsten daarna kijk ik weer naar Luke en kijk hem verbaasd aan waarom heb je het uitgemaakt ik snap er helemaal niks van hoeft ook niet zegt Luke in eens begint hij boos te worden ik begrijp wel waarom maar hij doet het toch zelf. Ik kijk Luke aan en ik zie dat hij tranen in zijn ogen heeft ik open mijn armen en hij komt naar me toe en huilt heel hard.

POV Luke

Oke het is uit met Arzaylea, Calum, Ashton en Michael hadden toch gelijk Als we na 5 min klaar zijn met knuffelen app ik Calum.

Ik: Hey Cal

Calum: hey yo Luke hoe gaat het ?

Ik: Niet goed, heb het uit gemaakt met Arz

Calum: Nee joh je meent het

Calum : Sorry als ik je kwets maar ik zei toch dat jullie niet goed bij elkaar passen

Calum: Waarom is het eigenlijk uit? heb je goed naar me geluisterd ?

Ik: Ik was met Chelsy en ik zoende haar weer. Toen kwam Arz en ze zag dat we aan het zoenen waren toen voelde ik niks meer voor Arz

Calum: Oke wacht jij e Chelsy hadden toch ruzie ?

Ik: Ze is naar me toe gekomen en alles is weer goed

Calum: En hoe is het met Chelsy ,ik bedoel je gevoelens dan ?

Ik: Ik weet niet. We moeten vandaag echt uit gaan kom je mee ?

Calum: is goed is 21:00 goed

Ik: JA tot dan

Calum: Doei

Als ik mijn telefoon neer leg zie ik Chelsy op de bank zitten ik kijk haar lachend aan en zij komt recht op me af maar ik trek terug en sta op Uh-h ik ga me klaar maken ik ga zo met Calum uit "Oo ik ga dan maar zegt Chelsy"Even woord het ongemakkelijk. " Eigenlijk wil ik Chelsy wel mee nemen maar ik denk dat het nu niet zoon goed idee is het is net uit met Arzaylea.

POV Chelsy

Eigenlijk wil ik hem knuffelen en met hem mee maar ja hij vind me niet leuk en het was al heel ongemakkelijk laat ik maar gewoon naar huis gaan.

Als ik later thuis ben is het 2 uur 's Nachts ik lig in mijn bed en pak mij telefoon ik ga op insta en zie meteen een foto van Luke en zijn " Vriendin" als ik de foto zie kijk ik wat Luke erbij heeft geschreven

Luke: Xxx Yasmijn Xxx Love you !!

Als ik het het heb gelezen begin ik meteen te huilen ik leg mijn telefoon weg en besluit om Netflix te gaan kijken maar opeens hoor ik de deurbel de hele tijd. Ik weet niet of ik open moet doen het is half 3 en ik ben heel erg bang, en helemaal als ik alleen ben zo als altijd. Ik pak mijn telefoon voor het geval dat. Ik loop naar beneden en doe de deur open en daar staat Luke. Luke komt dronken binnen en ik ruik een sterke bier lucht. Luke waarom ben je hier waarom ga je niet naar je eigen huis ?

Ik ga hier slapen met mijn vriendin Yasmijn ik ben mijn sleutels kwijt, Yasmijn komt zo zegt Luke. NEE Luke jij gaat hier niet slapen met jou vriendin dat doe je maar ergens anders. Hij begint opeens te lachen en zegt alsjeblieft en zoent me ik probeer terug te trekken want zijn sterken bier lucht komt in mijn mond wat heel vies is maar hij duwt me tegen de muur. Als hij terug trekt gebruikt hij zijn puppy ogen en zegt weer Alsjeblieft. Oke als je hier wilt slapen moet je je ook aan mijn regels houden .Oke zegt Luke. En ojaa, er komt geen Yasmijn binnen, je slaapt beneden en je gaat douche want je ruikt heel erg naar bier " Maar Yasmijn mijn vriendinnetje" Doei Luke. Nee nee Laat maar ik blijf wel hier. Oke veel plezier me douche maar ik zie dat hij niet zo goed kan lopen en help hem de trap op .Als hij aan het douche is ga ik naar beneden want ik hoor weer de bel ik doe open en zie Yasmijn staan Hoi is Luke hier ? JA zeg ik zelfverzekerd.

JA ik ga hier me Luke slapen. Uhh Nee dat ga je niet, ten eerste je komt me huis niet binnen ten tweede je zoekt maar een andere vriend en ten derde Laat Luke toch douche. Ze kijkt me kwaad aan . Oke meisje als je zo wilt gaan doen dan bel ik Luke en dan nemen we wel een hotel. En wat gaat hij douche bij jou hij is mijn vriend .Uhh niet voor lang zeg ik lachend. Ik doe de deur dicht en loop naar boven Luke komt uit de douche met een handdoek om. Hij ziet er fris uit. Ik loop op Luke af en zoen hem.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'

Eindelijk weer een nieuw hoofdstuk.

Want ik wou weer updaten na het concert. Het concert was heeeeeeeeeel erg leuk ik hoop dat jullie ook zijn geweest en dat jullie het ook heeeeeeeel erg Leuk vonden.

Love you all Xx🎀

Love story about Luke Hemmings And Calum HoodWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu