Další krok k mému cíli

142 11 3
                                    

Je ráno a za dva týdny jsou vánoce! Už se těším co dostanu. Dneska je sobota ,tak jdu na koně ,, jsem zvědavá na kom dneska pojedu"řekla jsem si v duchu. Obleči se a nastoupím do auta mamka mě odvezla na koně. Vystoupila jsem a uviděla Eclipa ,která mě oblíznula a svalila na zem. Eclipa odběhla a já vstala ,oprášila se a šla dovnitř ,kde jsem viděla jednu holku ,která měla dlouhé červené vlasy. Seznámili jsme se   a ona mi řekla ,že se jmenuje Ali a že má tady malou bílou kobylu ,která se staví na zadní a schazuje jezdce na zem. A že už kvůli ní měla 2x zlomenou ruku , 1x nohu a dokonce i otřes mozku mněla.  Přišla Mia s Korou do stáje a řekla mi ,abych si jí nasedla stejně jako minule ,ale aby už byly správě dečka a beránek. Zasmála nsem se a šla do sedlovny a vzala jsem si cajky. Přinesla jsem si ke Koře čistění a vyčistila jí ,potom nasedlala a vyvedla jsem jí před stáj kde máme takovou rampu ,ze který nalézáme na koně ,tak jsem si jí tam přivedla a nasedla ,dotáhla jsem si sedlo a vykročili jame .Mia už na nás čekala na jízdárně ,tak jsme tam došli a začala jsem v kroku dělat různý slalómy kroužky změny směru atd. Potom jsem naklusala  a Mia mi zase ukázala trasu kudy mám jet. Tentokrát tam bylo víc kavalet a byl tam i slalóm ,až byla kobyla vyklusaná Mia si mě už ,asi naposled připla na lonž a vzala si bič ,aby Kora nacválala. ,,pání cval je ,ale pohodlný cítím se jako bych letěla "pomyslela jsem si. Miami řekla ,ať začnu pobízet ,ale nějak to nevyšlo a Kora přešla do klusu a pak se zastavila úplně Mia mi podala bičík a Kora se rozešla a nacválala. Chvíli jsme cválali. Pak už jsem Koru vyklusala a vykrokovala . Zavedla jsem Koru do stáje a odsedlala jsem jí a oduzdila.Dala jsem jí deku a vybrala ji z kopyt. Sundala jsem si helmu a dala jsem si jí spolu s rukavicemi do skříňky ,abych je nemusela tahat doma.Mia mě poprosila jestli bych nezametla stáj,,proč ne stejně nemám co na práci" začala jsem zametat stáj a přišla ke mě Ali ,že mi pomůže ,že teť stéjně nemůže na jezdit ,protože před týdnem jí sundali sádru. Když jsme zametli ,tak jsem všem koním dala suchý chleba ,ať mají něco dobrého v bříšku. Obešla jsem celou stáj a přečetla ji jména všech koní ,,pání to jsou zajímavá jména" pomyslela jsem si. Přišla za mnou Ali ,, Juli poď neco ti ukážu" tak jsem šla za ní. Vyšli jsme kopec v lese a přišli jsme na velikánskou lóuku kde byli Mii sportovní koně. Byl tam Escudo ,Eastmen ,Zafira... Já je nepoznala ale Ali mi je ukázala. Pak jsme sešli dolů a uviděla jsem jak přijíždí naše auto ,,hele mamka ,už musím jít ,tak ahoj Ali" ,,ahoj" odpověděla mi Ali rychle jsem si běžela do auta pro věci a nasedla do auta . Mamka se mě vyptávala jaký to bylo ,,mami bylo to úžasný poprvé jsme cválali ,připadala jsem ji jako bych lítala a poznala jsem jednu holku jmenuje se Ali " ,,tak to jsem ráda že se ri tam líbý" potom jsme jen dojeli domů a šli jsme se dívat na televizi povečeřili jsme a šli spát.

Horse loveKde žijí příběhy. Začni objevovat