LaissezFaire_

49 8 1
                                    

A dnes to zavŕši výherkyňa tejto súťaže LaissezFaire_!! :D

1. Ako siobjavila túto súťaž?
O samotné soutěži jsem vlastně nevěděla. LaughingAmy mi poslala přes zprávy návrh, jestli bych se nechtěla zapojit. Musím uznat, že jsem hned neměla jasno. Přiznám se, povídky jsem do té doby nikdy nepsala, ale tak nakonec zvítězila zvědavá část mého já a šla jsem do toho. :D

2. Vadí ti jej predčasné ukončenie?
Předčasné ukončení mi vlastně ani moc nevadí. Sice mě to trochu mrzí, protože jsem chtěla zkoušet zase další témata, ale co se dá dělat.

3. Akýmáš z nej dojem? Boli témy ťažké alebo naopak ľahké?
Podle mě byla témata ze začátku lehká, ale to se dá čekat. Byla by celkem sranda, kdyby na nás ze začátku vybafli s těžkým zadáním. Ale co se zdálo lehké mně, mohlo se zdát jako těžké někomu jinému. Vždy, když jsem se koukla na zadaná témata, měla jsem jasno, ale lehko se řekne a těžko se dělá...

4. Chcelasi to niekedy vzdať?
Jájsem se nechtěla nikdy vzdát, bavilo mě to a snažila jsem se, ale to asi každý.Je pravda, že jsem občas byla nervózní, že nestihnu odeslat povídku, nebo ženebudu mít žádný nápad, ale nakonec to dobře dopadlo. 

5. Čakalasi, že sa umiestniš na 1. mieste?
První místo? Já? To sotva. Jenže já jsem se umístila na prvním místě... Když jsem si četla vyhlášení, moje první myšlenka byla: "Počkat, cože?" Vážně by mě ani ve snu nenapadlo, že vyhraji, protože v soutěži bylo tolik skvělých autorů. Ne, rozhodně jsem nečekala první místo.

6. Nejakéslová na záver?
Na závěr asi jen to, že to byla úžasná zkušenost a vůbec nelituji, že jsem do toho šla. LaughingAmy má u mě obrovský obdiv, uspořádat a vést celou tuto soutěž... Já bych to nedokázala.

Ja ti už môžem iba znova zablahoželať ku krásnemu miestu a poďakovať za rozhovor :33
Čo hovoríte na tohto človiečika? :D

    

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 17, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Rozhovory s.../NEROBÍM/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora