Serena

5 1 0
                                    

Üniversitede son senemdi ne olduysa bu sene oldu.ASU kulübüne üye olmuştum.Alkol sigara uyuşturucu kullanan bağımlıların kulübü kulağa sadece bunlardan ibaret gibi geliyor ama öyle değil burada herşey var kumar kız satmalar bahisler mafya kaçakçılar vb. İlk geldiğimde yanımda buraya üye mila vardı.Çekimser olmam onların hoşuna gitti kolay elde edebileceklerini sandılar ama hiçte öyle olmadı . Ben gönlümü başkasına verdim . Bir mafya oğluna gönlümü kaptırdım. Yanına gittim ve ateşin var mı dedim . O da benden etkilenmiş gibiydi.tabiki buyur diyip avcuma verdi.Bana kim olduğumu sordu.Adım serena 21 yaşındayım hukuk okuyorum dedim ve bana tuhaf tuhaf baktı bir hukukçu bursa ne arar dedi.Amaçsızca baktım , sen ne yapıyorsun peki burada ve sen kimsin ? Dedim.Nate buranın kurucusunun oğluyum elinde tesbih olan takım elbiseli sayamayacağım kadar çok koruması olan Billy Mon' u gösterdi. Biraz içkiye ne dersin diyip terasa çıktık.Bak serena senin kim olduğunu bilmiyorum tanımak isterim bana serüvenini anlat . Tamam,17 yaşında sigaraya başlamamla oldu hepsi ailem ekonomik bunalımdayken parasızlık iflas etme eşiğindeyken depresyona girdim ve sigara hayatıma ilk o zaman girdi ve bir daha çıkmadı . Şiddetli geçimsizlik sefalet içinde isteğin okulda mutsuz şekilde okuyorsun ve hayatını değiştirecek bir kız çıkıyor karşına işte Mila.Depresyonik tavrı çok ilgimi çekti, gidip onunla konuştum ve sarıldı sadece sarıldı yeni tanıştığım bir insanın sana sarılması ne kadar tuhaf işte dedim o herkesten farklı biraz yaralı ama tedavi edici.Nate seninki ?dedim. 16 yaşında hayata atıldım annem babamı komisyon başkanı ile aldattığı öğrendiği zaman babam tam bir kaçık olmuştu uyuşturucuya başladı ve dayanamadı kendisine eziyet ettiğini fark edince annemi ve komisyon başkanını vurdu . Tüm okul hayatım bitti.Babam bir süreliğine yurtdışına gitti tedavi gördü ama aksine daha kötü oldu,tanıştığı Fransız adamlarla kaçakçılığa başladı.Bahis kumar derken herkese hükmedecegini sanarak mafya babası kariyeri peşinde koştu ve başardı ama beni mahvetti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin