κεφαλαιο 1

58 6 4
                                    

Δημήτρη Pov

Ακούω ένα θόρυβο στην κουζίνα κ ξυπνάω.Ακούω κτ να μου φωνάζει μια κοπέλα αλλά λέω πρώτα ν σας συστηθώ.Είμαι 17 χρονών,όχι κ τόσο ψηλός μέτριο θα με έλεγα,έχω πολλά μαύρα ίσσια ατίθασα μαλλιά,είμαι αδύνατος σχετικά με τον μέσο όρο του σχολείου(το οποίο παρεπιπτόντως το απεχθάνομαι),έχω σκουρο-μπλε-πρασινο-γκρι μάτια με ένα χρυσαφί κύκλο γύρω από την κόρη του ματιού μου,έχω λίγα ταττού,καπνίζω,πίνω πόλυ,έχω μείνει εκτός ποδοσφαίρου και θα συνεχίσω να είμαι για 1 χρόνο ακόμη μέχρι να πετύχει η εγχείρηση.Είμαι ακουστός στο σχολείο ως player,είμαι dj που κ που σε κάνα πάρτυ του σχολείου (αποφοιτησης).Είμαι μπλεγμένος με ανθρώπους που δεν παίζουν.Η παρέα μου είναι πολύ μεγάλη στην οποία μέσα είναι και τα 'αδέρφια' μου ο Κώστας κ ο Μάνος.Είμαστε η παρέα των κακών παιδιών που δεν διαβάζουν,πέρνουν αποβολές κάθε μέρα,κάνουν κοπάνες,που κοροιδεύουν όποιον βρουν μπροστά τους, που οι περισσότεροι καπνίζουν κτλπ.Εγώ κ ο Κώστας είμαστε οι famous του σχολείου.Αλλά αρκετά μονολόγησα ήρθε η ώρα ν δω με ποια κοιμήθηκα.

Ναταλλιας Pov

Ας σηκωθώ ν  φτιάξω πρωινό στο γλυκούλι μου και ας τον ξυπνήσω λίγο αργότερα.

Μετά από 20 λεπτά..

Ν:Δημήτρηη,ξύπνα έφτιαξα κρέπες!!

Δ:Ναταλλία??

Τον ακούω ν λέει με την σέξυ αγουροξυπνημένη φωνή του.

Ν:Εγώ είμαι ναι!!Καλημέρα,σου φτιαξα πρωινό.

Τον βλέπω ν έρχεται χωρίς μπλούζα κ να είναι μόνο με το μποξεράκι του..Θεεεε μουυυ έχει σωματάραααα!!

Δ:Τι έγινε χθες??Καλημέρα..

Δημητρη Pov
Την ρωτάω τι έγινε χθες..αλλά δν μου απαντάει..Ακολλουθεί ένα διάστημα αμηχανίας..Έτσι αποφασίζω ν σπάσω τον πάγο πέρνωντας κ μια κρέπα,ρωτώντας την λίγο πιο απαιτητικά ν μου πει τι έγινε χθες.

Δ:Ρε γαμώ Ναταλλία θα μου πεις τι έγινε!??Δν έχω όρεξη για μλκίες κ καθώς θα μου λες φέρε μου κ τα τσιγάρα μου από το παντελόνι μου.

Ναταλλίας Pov

Μου ζητάει ν του πω τι έγινε χθες μεταξύ μας.Γτ ν μην θυμάται γαμώ!?Είμαι έτοιμη ν βάλω τα κλάμματα...Αλλά υπακούω πηγαίνω του φέρνω τα τσιγάρα του κ ετοιμάζομαι ν του πω μέχρι που χτυπάει η πόρτα.

Δ:Ανοίγω εγώ!!

Τον βλέπω κοιτάει από το ματάκι της πόρτας..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 Dark MemoriesWhere stories live. Discover now