Domlouvala jsem se s Terkou v chatu jestli si nezavoláme. Tak jsme šli volat přes skype. Bylo to jako by jsme se znali celou věčnost! Domluvili jsme se na ráno- sraz před školou a ukončili jsme hovor. Pak jsem si pustila film a psala jsem si ještě na mess s Terkou. Byla fakt boží! ,,Crr crr! Crr crr!" Budík. Zase škola. Bylo 6:30 a já jsem si šla vybrat něco na sebe. Vzala jsem si kytičkovaný crop-top s nápisem FRESH a černé riflové kraťasy. Vyčistila jsem si zuby, dala jsem si make-up, zabalila jsem si věci do kabelky a šla jsem se dolu nasnídat. Vzala jsem si ovocný jogurt a mini piškoty. Připravila jsem si svačinu- křupavé chlebíčky s lučinou a jablko. Vzala jsem si věci a šla jsem. Dneska jsem si vzala černé vansky. Moje nejoblíbenější. Šla jsem na zastávku a hledala jsem Honzu. Nikde nebyl. Volala jsem mu - volaný účastník není dostupný-. ,,Sakra" řekla jsem nahlas přes celou zastávku. Konečně ten autobus jel. U školy čekala Teri. ,,Ahoj" řekla jsem a objala jsem jí. ,,Ahoj" řekla a šli jsme do školy. Měli jsme takovou volnější ale tichou hodinu a učitelka mě posadila dopředu k jedné nové holce. *Proč sakra nemůžu sedět s Terkou?* Byla jsem na mobilu a přišla mi zpráva...
---
Doufám že se vám to zatím takhke líbí :) kdyby jste měli nějaké návrhy nebojte se napsat do zprávy ! :) Budu jedině ráda...Vaše Sanny 💕