PART 5

98.9K 869 60
                                    

- RYAN ISKANDAR -

MEDIA :-

- Mai Davika Hoorne -

- Mario Maurer -

Hari ini adalah hari pertama berkerja untuk Mia Kayla. seawal pagi Mia Kayla bangun dari tidur untuk menyiapkan dirinya. dia nak orang yang pertama sampai di pejabat.

Selesai Mia Kayla melengkapkan mukanya dengan solekkan yang agak nipis sedikit tapi nampak cantik itu. Dia memakai aksesorinya. setelah dia rasa diri dia sudah nampak kemas dan sedap mata memandang. Dia pun turun ke bawah untuk bersarapan bersama keluarganya.

" morning papa, mama"

"Morning sayang, hari ni dah mula kerj Kan. So hari ni kerja bawak kereta ek. Pape nanti senang" pesan Puan Maria

"Hmm , maybe tak kot. Sebab mia selesa naik transport awam lah mama."

"Bahaya lah mia. Papa pun sokong apa yang mama cakap. Kamu ni sorang je anak perempuan papa dan mama." Pujuk Encik Rashid.

" ala please papa, mama. Hari ni je . Esok mia janji mia drive sendiri. "

"Janji ye, hari ni hari terakhir Mia" pesan puan Maria lagi.

''hihi thank you mama, papa. i promise. ok lah mia pergi dulu ye, dah lambat ni, nanti tertinggal tren pulak. '' Mia Kayla menyalam mama dan papanya terus dia keluar menahan teksi. 



♥♥♥♥  


Sampai sahaja Mia Kayla dekat tempat kerja , Charlie sudah menunggu Mia Kayla dekat lobi untuk naik bersama. 

''Hai good morning Kayla'' sape Charlie.yang menghampirinya

''hai morning Charlie'' 

''u dah breakfirst ke?'' soal Charlie.

''dah i dah breakfrist dengan family i, and u?"

''i belum lagi, i tunggu u sebenarnya nak sarapan sekali'' kata Charlie. Mia Kayla tak nak rasa bersalah, dia hanya mengikut sahaja Charlie

'' ok , i teman kan u. but i tak nak makan ok. i just minum sahaja ok'' jawab Mia Kayla. charlie mengangguk kegembiraan, dan mereka berdua berjalan ke cafeteria ..

~~~~~

Ryan Iskandar sibuk membuat kerjanya. tiba-tiba pintunya di ketuk 

knok .. knok.. knokk

''yes, come in'' Laung Ryan Iskandar dari dalam 

''Morning Boss, sorry to interrupt, I just want to tell you today you are meeting with Yazid Holding Company, at 3.00 pm today.''Ryan Iskandar memandang Mia Kayla tanpa berkelip sedikit pun ''hello boss , bosss'' Mia Kayla melambai-lambai tangannya di muka Ryan Iskandar. 

''arhh , yess yess hmm today 3.00 pm ?'' soal Ryan Iskandar kembali 

''yes, 3.00pm. are ok boss?''

''yea i'm ok. hmm hari ni u teman i pergi meeting ye'' balas Ryan Iskandar.

''ok. anything else boss?'' 

''no , thank you. '' Mia Kayla keluar dari Bilik Ryan Iskandar dan duduk di tempatnya kembali. 

''kenapa Kayla ada problem ke ?'' soal Kak Liza. 

RYAN ISKANDARWhere stories live. Discover now