După timpul petrecut cu Sam și Josh am decis să mergem acasă . Eram foarte fericită pentru ce a spus Sam ... mama ar fi foarte fericită .. dar trebuie să țin asta ca pe un secret . Doar eu și Sam ... Dar stai cu tata cum rămâne ....? Nici nu l-am mai văzut cam de vreo 3 săptămâni . Uff , ce grea e viața asta . Am ajuns acasă cu mama pe la 17 , mi-am făcut un duș și m-am întins pe pat epuizată pe ziua de azi . Mă gândeam la Zayn ... dar am vrut ca să văd dacă mă sună el , nu să îl sun eu , dar din păcate nu m-a sunat ..poate are treabă sau poate este la biliard cu Harry . De multe ori ne certăm dar știu sigur că Zayn nu m-ar părăsii niciodată .
Era deja ora 18 ... și nici un mesaj sau un apel de la Zayn , probabil așa vrea el .. poate nu mă va suna astăzi ...ce atât de nașpa fără el .. chiar foarte nașpa ... el îmi știe orice mișcare pe care nu o știe nimeni altcineva ... bine mama e mamă , ea știe mai mult dar acum vreau ca Zayn să mă știe așa , ei bine poate o să îmi formez o familie cu el ... sau poate nu , dar acum vreau să fiu fericită cu el , nu mai târziu să regret că nu am fost fericită .
Seara s-a lăsat repede peste Londra așa că mi-am făcut patul de noapte și am tras cu ochiul la telefon înainte să adorm . După cam 20 de minute am auzit fereastra mișcânduse .. îmi era frică dar dintr-o dată am auzit un „ Drace ” și mi-am dat seama cine e . Am ales să mă prefac să că sunt adormită să văd cum va reacționa Zayn .
-Iubito .. trezește-te . * spune Zayn încet cu o voce slabă .. *
-Um ..Zayn ce vrei ? este cam ora 23 ... mâine avem școală . * spun frecându-mă la ochi și aprizând lampa *
Am observat ușor că ochii lui lucise și era beat . Dar nu înțeleg de ce nu merge acasă ? Oo stai .. e beat , înțeleg .
-Ai ... ai băut ? * uitându-mă uimită la el *
-Lola uite eu am băut o guriță .. după alta și alta și alta și alta ... * nu a mai continuat că l-am întrerupt eu *
-Și alta , înțeleg . Dar de ce nu mergi acasă ? * spun uitându-mă la el *
-Pentru că tu ești singura care mă iubește oricum , beat , bolnav , prost ,frumos , drogat etc ...* Iar atunci eu l-am sărutat pe buze și i-am făcut loc lângă mine . *
********************************************
Dimineața când m-am trezit Zayn nu era . Probabil s-a trezit mai devreme și a plecat sau , evident . Era la duș .. se auzea apa iar telefonul lui era pe noptieră . A primit un mesaj și mi-am întins mâna să văd de la cine era .
De la Sarah : „ Um .. ai fost foarte amuzant aseară .. chiar mi-a plăcut ne vedem la școală în locul nostru , a da să nu cumva să o aduci și pe Lola acolo , știi bine că este locul nostru . Doar al nostru Zayn . Te pup . xx ”
Când am văzut am pus telefonul repede pe noptieră și a venit Zayn .
-Neața iubire. * sărutându-mă *
-Neața Zayn .
-Am făcut un duș ...
-Nu-i nimic . Ai primit un mesaj , am spus ca să vezi tu .. să nu mă uit eu . * Mda .. vezi să nu ... sigur că m-am uitat , ei bine știam că este Sarah . *
-Mm ... Lola te-ai uitat tu la mesaje ? Pentru că îi intrat deja la mesaje . * spune Zayn uitându-se la mine cu o privire ciudată *
-Nu .. Doamne sigur că nu m-am uitat . * când am auzit ce a spus m-am înroșit toată și mi-am mutat privirea de la Zayn în capotul meu roz . *
- Da ... m-am distrat aseară împreună cu băieții și Sarah , altceva ? * am uitat , era petrecerea lui Harry de care m-a anunțat Selena ... uff de azi nu o să îmi mai pese ce o să facă Zayn și cu cine o să facă . *
-Eu ... eu , îmi pare rău Zayn . * sicer eram distrusă că mă comportam ca spionul . *
-Îmbracăte , mergem la școală . * îmi spune pe un toc nervos *
-Nu merg azi la școală . * uitându-mă în jos și punându-mi plapuma pe față *
-Okay .. ne mai vedem noi . * spune și închide ușa după el *
De ce îl deranjează că i-am verificat mobilul ? Ei bine și eu m-aș supăra pe mine , dar eu nu am făcut-o din răutate și poate nu s-a întâmplat nimic între ei .. sunt prea supărată pe Sarah , o urăsc atât de mult .... nu mai am chef nici să o văd , probabil am să îmi schimb clasa și măi va fi mai ușor așa . M-am ridicat leneșă de pe pat și mi-am verificat mobilul era un mesaj de la Selena .
De la Selena : „ Mă fată de ce nu vi la școală ? Tu știi ce tupeistă îi Sarah ? Vrei să te ajut ?
M-am râs puțin de atitudinea ei dar după am decis să facă ce vrea Zayn , adică dacă vrea să stea cu ea , nu are decât . Nu mai lupt ca nebuna pentru el .
YOU ARE READING
Colegul ...
FanfictionDupă despărțirea părințiilor ei , Lola se mută în Londra împreună cu mama ei , ea va fi sedusă de Zayn tipul cel rău din școală ... oare vor trece cei doi îndrăgostiți peste obstacole ? după câteva săptâmâni o colegă nouă Sarah își face apariția în...